رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


جنگنده های امریکایی، برای یک هواپیمای مسافربری ایران ایجاد مزاحمت کردند

❌ جنگنده های امریکایی، برای یک هواپیمای مسافربری ایران ایجاد مزاحمت کردند مطلع شدم، روز چهارشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۹۶، دو فروند جنگنده امریکایی برای یک هواپیمای مسافربری کشورمان در اسمان خلیج فارس ایجاد مزاحمت کردند . بعد از ظهر چهارشنبه، پرواز شماره ۶۵۲۱ شرکت هواپیمایی اسمان که از شهرستان لامرد استان فارس به مقصد […]

❌ جنگنده های امریکایی، برای یک هواپیمای مسافربری ایران ایجاد مزاحمت کردند

مطلع شدم، روز چهارشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۹۶، دو فروند جنگنده امریکایی برای یک هواپیمای مسافربری کشورمان در اسمان خلیج فارس ایجاد مزاحمت کردند .

بعد از ظهر چهارشنبه، پرواز شماره ۶۵۲۱ شرکت هواپیمایی اسمان که از شهرستان لامرد استان فارس به مقصد کویت در حال حرکت بود، مورد رهگیری و مزاحمت دو فروند هواپیمای جنگی آمریکایی قرار گرفت، که این مساله علاوه بر اینکه باعث رعب و وحشت مسافران این هواپیما شد، با تکان های شدید در هواپیما همراه شده است .

این وضعیت موجب بروز استرس و تشنج در بین مسافران این پرواز شد .

یکی از مسافران این پرواز گفت : هر دو جنگنده، پرچم امریکا داشتند، که یکی از انها در کنار هواپیما و دیگری در زیر ان؛ برای دقایقی هواپیمای مسافربری ایرانی رو رهگیری؛ و اسکورت کردند و سپس اوج گرفتند و رفتند .

این هواپیما با مشخصات ای تی آر ۷۲ شرکت هواپیمایی آسمان، با حدود هفتاد مسافر؛ ساعت یک بعد از ظهر از فرودگاه لامرد به مقصد کویت پرواز در امده بود .

پی نوشت: این خبر را یکی از مسافران این پرواز داد و در سه روز گذشته در هیچ خبرگزاری داخلی یا خارجی انعکاس نیافته است.