رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ده ها کشته و زخمی در سالن کنسرت «منچستر آرنا»/ احتمال انتحاری بودن حادثه

ده ها کشته و زخمی در سالن کنسرت «منچستر آرنا»/ احتمال انتحاری بودن حادثه انفجار در سالن سرپوشیده منچستر بریتانیا دهها کشته و زخمی برجای گذشته است. هنوز از علت دقیق انفجار مشخص نیست اما پلیس ضدتروریسم و ماموران اطلاعاتی هم به منظقه اعزام شده است. به گزارش بی بی سی، پلیس در نخستین اطلاعیه […]

ده ها کشته و زخمی در سالن کنسرت «منچستر آرنا»/ احتمال انتحاری بودن حادثه

انفجار در سالن سرپوشیده منچستر بریتانیا دهها کشته و زخمی برجای گذشته است. هنوز از علت دقیق انفجار مشخص نیست اما پلیس ضدتروریسم و ماموران اطلاعاتی هم به منظقه اعزام شده است.

به گزارش بی بی سی، پلیس در نخستین اطلاعیه خود تعداد کشته شدگان را ۱۹ نفر اعلام کرده و گفته این واقعه هم اکنون تحت عنوان «حمله تروریستی» تحت بررسی است.

پلیس به بی‌بی‌سی گفته یک وسیله انفجاری در نزدیکی ایستگاه مترو کنار سالن منچستر پیدا شده و به همین علت پلیس خبرنگاران و مردم را از اطراف این ایستگاه دور نگه داشته است.

به گفته کسانی که در داخل کنسرت بودند ابتدا صدایی از نزدیکی نقطه چپ صحنه شنیده‌اند و کمی بعد دود به هوا متساعد شده و پس از آن بسیاری از حاضران که اکثریت دختران نوجوان بودند با عجله سعی کردند محل را ترک کنند.

در همین راستا تارنمای خبری ان بی سی نیوز نیز گزارش داد که در این حادثه تا کنون حداقل ۲۰ نفر کشته و ده ها نفر نیز زخمی شده اند.

سالن سرپوشیده معروف به «منچستر ارنا» ظرفیتی حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار نفر دارد و یکی از محل‌های معروف برگزاری کنسرت موسیقی است.

حاضران در کنسرت امشب (دوشنبه ۲۲ مه) اکثرا نوجوانان و جوانانی بودند که بسیاری از آنها از شهرهای مختلف به منچستر (که یکی از پایگاه‌های مهم موسیقی در اروپا هم محسوب می‌شود) آمده بودند.