رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تعداد مبتلایان و متوفیان «تب کریمه»

تعداد مبتلایان و متوفیان «تب کریمه» رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت : از ابتدای امسال ۲۸ مورد اثبات شده بیماری تب کریمه کنگو در کشور مشاهده شده است. دو نفر بر اثر این بیماری فوت کردند. یکی از آنها در کرمانشاه و دیگری در استان هرمزگان بود. در اثر یک اتفاق نادر و […]

تعداد مبتلایان و متوفیان «تب کریمه»

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت :

از ابتدای امسال ۲۸ مورد اثبات شده بیماری تب کریمه کنگو در کشور مشاهده شده است. دو نفر بر اثر این بیماری فوت کردند. یکی از آنها در کرمانشاه و دیگری در استان هرمزگان بود.
در اثر یک اتفاق نادر و مشکل فنی در سردخانه کشتارگاه زاهدان، ۱۹ نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شدند. البته به دلیل اقدامات به موقع، این افراد درمان شدند.
علاوه برآنها یک مورد در کرمانشاه، یک مورد زابل و دو مورد در ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان، یک مورد در هرمزگان و یک مورد نیز در استان اصفهان که مربوط به شهرستان چادگان است به این بیماری مبتلا شده اند.
وی در مورد مبتلایان به این بیماری در استان اصفهان که در اخبار و فضای مجازی مشاهده می‌شود، گفت: در اخبار اشاره شده که چهار بیمار در اصفهان مبتلا شدند، که ابتلای این چهار بیمار به تب کریمه کنگو قطعی نیست و فقط یک مورد تایید شده است.