شبکه های اجتماعی

اینستاگرام قابلیتی اضافه کرده تا بین پست های عادی و پست هایی که براشون پول داده شده، تفاوتی قائل شد.

اینستاگرام قابلیتی اضافه کرده تا بین پست های عادی و پست هایی که براشون پول داده شده، تفاوتی قائل شد. کاربران از این به بعد میتونن پولی یا تبلیغی بودن یک پست رو از اگر صاحب پست این موضوع رو مشخص کرده باشه، از عبارت “Paid partnership with” متوجه بشن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا