
وقتی بانکهای ایرانی بجای حل مشکل، صورت مسئله را پاک میکنند!
گزارش کاربرانی ایرانی خارج از کشور حاکی از آن هست، در روزهای اخیر مجددا تعدادی از بانکهای ایرانی (که در بین آنها بانکهای بزرگ دولتی هم قرار دارد!) به خاطر ضعف در تامین امنیت سایتها و شبکههای خود، دسترسی کاربران خارج از کشور را به سایتهای خود کاملا مسدود کردهاند!
در نتیجه کاربران ایرانی خارج از کشور نمیتوانند به اینترنت بانک و همراه بانک خود دسترسی داشته باشند!
حال سوال اینجاست که آیا بهتر نیست با افزایش امنیت سایتها و شبکههای خود، دسترسی به اینترنت بانک و همراه بانک را برای همه کاربران باز نگه دارید، تا اینکه مثل الان صورت مسئله را پاک کنید؟!