رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


خانه لوکس کریس رونالدو در نیویورک

خانه لوکس کریس رونالدو در نیویورک کریستیانو رونالدو مهاجم گلزن تیم رئال مادرید از ساله ۲۰۰۹ تا الآن در این تیم بازی می کند. هرچند رونالدو نمایش خیره کنندهای در کهکشانی ها داشته اما هرسال در فصل جابجایی تابستانی خبرهای را درباره جدایی این بازیکن از قوهای سپید به گوش می رسد. لیگ حرفه ای […]

خانه لوکس کریس رونالدو در نیویورک

کریستیانو رونالدو مهاجم گلزن تیم رئال مادرید از ساله ۲۰۰۹ تا الآن در این تیم بازی می کند. هرچند رونالدو نمایش خیره کنندهای در کهکشانی ها داشته اما هرسال در فصل جابجایی تابستانی خبرهای را درباره جدایی این بازیکن از قوهای سپید به گوش می رسد.

لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا یکی از لیگ های است که به احتمالزیادکریستیانو رونالدو مانند بسیاری از ستاره های بزرگ فوتبال اروپا آن را تجربه کند. روزنامه نیویورک پست آمریکا از خرید یک خانه فاخر توسط کریستیانو رونالدو در شهر نیویورک خبر داد و اعلام کرد که ستاره پرتغالی رئال مادرید خود را آماده پیوستن به لیگ آمریکا می کند.رونالدو

به نوشته نیویورک پست این خانه مجلل رونالدو در خیابان مشهور ونوس نیویورک است و این بازیکن سرشناس برای خرید آن ۱۸٫۵میلیون دلار پرداخت کرده است.

رونالدو این خانه مجلل را که در طبق آخر یک آپارتمان قرار دارد از آلساندروبروتو تاجر سرشناس ایتالیایی خریداری کرده است و نزدیک ساختمان امپایراستیت است.

بعید به نظر می رسد که رونالدو به این زودی از رئال مادرید جدا شود اما این ستاره پرتغالی علاقه زیادی به شهر نیویورک دارد و معمولاً تعطیلات خود را در این شهر سپری می کند گذشته از این همسر تنها فرزند او یک آمریکایی است که در نیویورک زندگی می کند و رونالدو برای گرفتن حق حضانت فرزندش ۱۰میلیون پوند به او پرداخت کرده است.