رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


۲۰ ربات جذاب تلگرام

اگر هر از گاهی Play Store را برای دیدن اپلیکیشن های جدید بررسی می کنید مطمئنا پیام رسان تلگرام را می شناسید. اپلیکیشنی که در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد نه تلگرامی که قرن های پیش وجود داشته است! تلگرام یکی از اولین پیام رسان هایی است که امکان ارسال پیام رمزگذاری شده دارد. تلگرام […]

اگر هر از گاهی Play Store را برای دیدن اپلیکیشن های جدید بررسی می کنید مطمئنا پیام رسان تلگرام را می شناسید. اپلیکیشنی که در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد نه تلگرامی که قرن های پیش وجود داشته است! تلگرام یکی از اولین پیام رسان هایی است که امکان ارسال پیام رمزگذاری شده دارد. تلگرام ترفندها و قابلیت های جالب بسیاری دارد. یکی از این قابلیت ها استفاده از سرویس چت برنامه نویسی شده یا همان ربات ها هستند.

خب ممکن است با خود بگویید ربات ها برای چه کاری مفید هستند؟ کارهای زیادی توسط این ربات ها انجام می شود که در بسیاری از موارد خیلی بهتر از دیگر اپلیکیشن ها انجام می دهند. در اینجا ۲۰ ربات تلگرام که می تواند روش استفاده شما از تلگرام را تغییر دهند را معرفی خواهیم کرد :

۱. ربات جذاب تلگرام @wiki

آیا می خواهید لینک ویکی پدیا را در گروه دوستانتان به اشتراک بگذارید؟ می توانید برای این کار از ربات @wiki استفاده کنید. می توانید پس از تایپ @wiki عبارت مورد نظرتان را تایپ کنید. لینک ویکی پدیا به مخاطبان یا گروه ارسال می شود. این ربات یک ربات درون خطی است یعنی مستقیما از قسمت چت می توانید از آن استفاده کنید.

۲. ربات جذاب تلگرام @vid

بعضی از ویدئوهایی در یوتیوب وجود دارند که توجه شما را جلب می کنند و شما تمایل دارید که آن ها را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. ربات @vid در تلگرام این امکان را به شما می دهد تا ویدئو یوتیوب را جستجو کنید و لینک را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این کار را می توانید به راحتی و با تایپ @vid و در ادامه قرار دادن عبارت و انتخاب لینک انجام داد.

۳. ربات جذاب تلگرام @imdb

آیا می خواهید با دوستتان به سینما بروید اما نمی دانید چه چیزی را تماشا کنید؟ ربات @imdb این امکان را به شما می دهد تا جزییات فیلم را جستجو کنید و برای دوستتان نیز ارسال کنید. فقط باید @imdb را تایپ کنید و در ادامه نام فیلم را تایپ کرده و نتایج را از لیست انتخاب کنید. این اطلاعات قابل ارسال برای مخاطبانتان نیز می باشد.

۴. ربات جذاب تلگرام @gif

گیف ها به دلیل کمک به کاربر برای ابراز احساسات ، همیشه جذاب و سرگرم کننده هستند. با تایپ کردن @gif و در ادامه تایپ عبارت مورد نظر ، گیف ها ظاهر شده و می توانید آنها را از لیست انتخاب کنید.

۵. ربات جذاب تلگرام @bing

گفته می شود “تصاویر ارزش هزاران واژه را دارد” . اگر می خواهید احساسات خود را به صورت تصویری به مخاطبان تلگرامتان ارسال کنید می توانید این کار را با ربات @bing انجام دهید. @bing را تایپ کنید و در ادامه عبارت مورد نظر را جستجو کنید و عکس مورد نظر را از لیست انتخاب کنید. عکس انتخاب شده به گروه یا مخاطب ارسال خواهد شد.

۶. ربات جذاب تلگرام @bold

گاهی اوقات ، یک پیام ساده متنی برای ارسال کافی نیست . در تلگرام می توانید برای اثرگذاری بیشتر از فرمت های مختلف پیام متنی استفاده کنید. ربات @bold این کار را انجام می دهد. @bold را تایپ کنید و در ادامه پیام را تایپ کرده و فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید. می توانید از فرمت های bold ، italics و Fixedsys استفاده کنید.

۷. ربات جذاب تلگرام @storebot

تلگرام ربات های جذاب زیادی دارد که باید آنها را بررسی و امتحان کنید. ربات @storebot به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید. @storebot را در باکس پیام تایپ کنید ، لیستی از ربات ها نمایش داده می شود ، سپس برای ارسال لینک ربات به مخاطبان ، روی آن ضربه بزنید. همچنین می توانید برای باز کردن یک چت جدید برای @storebot ، می توانید در باکس جستجو @storebot را تایپ کنید و ربات ها را ببینید. دستورات در ربات ها بسیار ساده و قابل درک است و به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد.

۸. ربات جذاب تلگرام @gamebot

آیا می خواهید مهارت خود را در بازی به رخ دوستانتان بکشید؟ می توانید درون خود تلگرام بازی کنید. @gamebot را تایپ کنید و یک بازی را از لیست انتخاب کنید و با دوستانتان بازی کنید. بازی هایی مثل Math Battle, Corsairs و Lumber Jack را می توانید انتخاب کنید. هم می توانید به تنهایی و هم می توانید با دوستانتان بازی کنید. همچنین می توانید امتیازات خود و دوستانتان را ببینید و با هم رقابت کنید. ربات های دیگری نیز برای بازی وجود دارند مثل @gamee و @Gamee_bot که هر کدام بازی های مختلفی درون خود دارند.

۹. ربات جذاب تلگرام @mokubot

@mokubot یک ربات بسیار مفید و کاربردی است. این ربات به شما کمک می کند نتایج را از Google Search , Google Images , Google Maps Google Translate , YouTube , Reddit , Wikipedia , IMDb و سرویس های دیگر را در یک چت دریافت کنید.

۱۰. ربات جذاب تلگرام @prismabot

بله درست حدس زدید ، این ربات به شما کمک می کند تا فیلترهای Prisma را روی عکستان اعمال کنید. کاری که باید انجام دهید این است که عکس خود را به چت این ربات بفرستید و این ربات پس از اعمال فیلتر ، عکس را به شما برمی گرداند.

۱۱. ربات جذاب تلگرام @voicybot

تقریبا همه ما در چنین وضعیتی قرار داشتیم زمانی که یکی از دوستانمان شروع به چت می کند و ما بسیار خسته هستیم و نمی توانیم تایپ کنیم. چقد خوب بود اگر کسی جای ما تایپ می کرد! @voicybot این کار را در چت مجزا برای شما انجام می دهد. می توانید صدای خود را در چت این ربات ضبط کنید و روی دکمه send ضربه بزنید. این ربات صدا را به متن تبدیل می کند و به صورت پیام متنی برای شما ارسال می کند.

۱۲. ربات جذاب تلگرام @ImageUploadBot

اگر در شبکه های اجتماعی و طراحی سایت کار می کنید این ربات می تواند برای شما مفید باشد. @ImageUploadBot برای عکسی که به آن ارسال می کنید یک لینک ایجاد می کند و در اختیار شما قرار می دهد. به سادگی عکس خود را در چت این ربات بارگذاری کنید و یک لینک به صورت پیام متنی دریافت کنید.

۱۳. ربات جذاب تلگرام @whatmusicbot

در واقع ، این ربات همانند Shazam عمل می کند. از جعبه جستجو ، چت این ربات را باز کنید ، زمانی که موزیک در حال پخش است ، دکمه ضبط صدا را نگه دارید ، سپس آن را رها کرده و برای ربات ارسال کنید در نهایت این ربات اطلاعات آهنگ را برای شما ارسال می کند. این ربات زمانی مفید است که می خواهید بدون خروج از اپلیکیشن اطلاعات یک آهنگ را برای کسی ارسال کنید.

۱۴. ربات جذاب تلگرام @photosetterbot

OCR عبارت است از بازشناسی خودکار متون موجود در تصاویر و اسناد و تبدیل آنها به متون قابل جستجو و ویرایش توسط رایانه. آیا می خواهید در تلفن همراه خود بدون داشتن اپلیکیشن جانبی ، قابلیت OCR را در اختیار داشته باشید؟ خوشبختانه ، تلگرام به شما این امکان را می دهد تا از طریق ربات @photosetterbot از این قابلیت استفاده کرده و لذت ببرید. در نوار جستجوی تلگرام ، این ربات را جستجو کنید ، سپس یک عکس دارای متن را در چت این ربات بارگذاری کنید. ربات پیام متنی که قابل کپی کردن به دیگر اپلیکیشن هاست را به شما بر می گرداند.

۱۵. ربات جذاب تلگرام @imagevisionbot

ربات @imagevisionbot آنچه سوژه در عکس انجام می دهد را توصیف می کند. این ربات ،تصویر را اسکن می کند و با استفاده از هوش مصنوعی یک عنوان یا کپشن به زبان های مختلف را ارائه می دهد.

۱۶. ربات جذاب تلگرام @WelixUberBot

آیا آخرین نسخه Google Pixel و دستیارش را روی گوشی خود ندارید اما می خواهید هوش مصنوعی گوشی شما برایتان تاکسی رزرو کند؟ به راحتی می توانید از درون خود تلگرام و با استفاده از ربات @WelixUberBot از Uber ، این کار را انجام دهید.

۱۷. ربات جذاب تلگرام @weatherman_bot

بله ، درست حدس زدید. ربات @weatherman_bot جزئیات آب و هوای منطقه و شهرتان را به شما اعلام می کند. پیش بینی های مختلف دما در طول روز ، طلوع و غروب خورشید ، رطوبت و … را اعلام می کند. جزئیات اعلام شده در این ربات در مورد آب و هوا بسیار دقیق است. قبل از رفتن به پیک نیک می توانید اطلاعات آب و هوا را توسط این ربات بررسی کرده و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

۱۸. ربات جذاب تلگرام @NowTrendingBot

ما اغلب تمایل داریم ویدئوهای محبوب یوتیوب و توئیت های برتر را بررسی و دنبال می کنیم و می خواهیم آن ها را به راحتی با مخاطبانمان به اشتراک بگذاریم اما نمی دانیم چطور. با استفاده از ربات @NowTrendingBot می توانید این کار را انجام دهید. این ربات به شما این امکان را می دهد تا محبوب ترین ویدئوهای یوتیوب ، توئیت های برتر و …. را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

۱۹. ربات جذاب تلگرام @delorean_bot

ربات @delorean_bot به عنوان یک ریمایندر یا یادآوری کننده عمل می کند. با استفاده از دستورات تعریف شده برای این ربات ، می توانید یک یادآوری ایجاد کنید که در نهایت آن را به صورت پیام به شما اعلام می کند. دریافت اطلاعات آن به صورت پرسش و پاسخ است و بسیار راحت و ساده است. این ربات زمانی که می خواهید تکالیف مدرسه ، شارژ بسته اینترنت یا یک مهمانی را به شما یادآوری کند بسیار مفید خواهد بود.

۲۰. ربات جذاب تلگرام @exactlyappbot

ربات @exactlyappbot در واقع یک دیکشنری درون تلگرام شماست. به راحتی کلمه مورد نظرتان را در باکس جستجو تایپ کنید ، این ربات معنی و تلفظ آن را مشابه دیکشنری واقعی به شما ارائه می کند.

نتیجه گیری

این ربات ها قطعا از بهترین ربات های تلگرام هستند. ربات های زیاد دیگری نیز وجود دارند که باید آنها را امتحان کنید. همه آنها در سبک خودشان منحصر به فرد هستند. با استفاده از این ربات ها روش استفاده شما از تلگرام تغییر خواهد کرد و می توانید با کمک آنها بهترین استفاده را از تلگرام ببرید.