رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه ممکن است امروز تصمیم داشته باشید که روی مسئله دشواری که اخیرا بوجود آمده خودتان به تنهایی کار کنید بدون اینکه شخص دیگری از آن باخبرشود. اما مسئله این است که چگونه می‌خواهید این مسئله را تا آخر به تنهایی یک تنه به دوش بکشید به خاطر اینکه احتمالا قادر نیستید که […]

متولدین فروردین ماه
ممکن است امروز تصمیم داشته باشید که روی مسئله دشواری که اخیرا بوجود آمده خودتان به تنهایی کار کنید بدون اینکه شخص دیگری از آن باخبرشود. اما مسئله این است که چگونه می‌خواهید این مسئله را تا آخر به تنهایی یک تنه به دوش بکشید به خاطر اینکه احتمالا قادر نیستید که از هیجان و یا آشفتگی خود جلوگیری کنید. ممکن است شما در بیان احساسات شخصی تان کمی‌زیاده روی کنید. و بیشتر ازآن که قصد داشته باشید بگویید اما این اتفاق آنقدرسریع رخ می‌دهد که شما قبل از اینکه بتوانید جلوی خودتان را بگیرید حقیقت را بیان می‌کنید. نگران نباشید؛ زمانی که آن را بیان کردید موجی از آرامش و راحتی را در زندگی تان احساس خواهید کرد.

متولدین اردیبهشت ماه
فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر رازهای زندگیتان هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

متولدین خرداد ماه
امروز وقتی که شما فهمیدید در این مرحله کاملاً متفاوت دیگران چه انتظاراتی از شما دارند، ممکن است در یک تنگنای اخلاقی قرار بگیرید. البته این سخن بدین معنی نیست که شما درست برنامه‌ریزی نکرده‌اید؛ بلکه شما فقط به زمان بیشتری نیاز دارید تا از کارهای خود دفاع کنید. قبل از هرکاری خوب فکر کنید، برای اینکه اگر در چنین شرایطی رفتار خود را توجیه کنید، ممکن است در مورد شما به درستی قضاوت نشود.

متولدین تیر ماه
فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

متولدین مرداد ماه
تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

متولدین شهریور ماه
حتماً لازم نیست تمام فعالیتهای تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع کنید، بلکه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست که بتوانید آن طوری که دلتان می‌خواهد تفریح کنید. شاید شما دوست داشته باشید که با کار کردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی‌خواهد تنها فردی باشید که این کار را انجام می‌دهید. در برابر کسانی که به شما امر و نهی می‌کنند ایستادگی کنید. به آنها اجازه ندهید که به رویه خود ادامه دهند، چرا که فکر می‌کنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.

متولدین مهر ماه
وقتی که شما در خفا به جستجو و کاوش مشغول می‌شوید، مسائل احساسی خودشان را نشان می دهند. شما معمولاً برای اینکه در موقعیتی قرار نگیرید که احساس ضعیف بودن بکنید روش خود را عوض نمی کنید. چون شما ترجیح می دهید با مشکلاتی برخورد کنید که خیلی سریع بتوانید آنها را حل کنید. اکنون اصلاً لزومی ندارد چیزی را ثابت کنید؛ فقط با وضعیت دشواری که برایتان پیش آمده واقع بینانه تر رفتار کنید.

متولدین آبان ماه
مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی‌توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می‌کنید. این مشکل باعث شده است که نسبت به کارهایی که لازم است به اتمام برسانید بی‌توجه باشید، الان وقت این رسیده که روش خود را تغییر دهید. بهترین کاری که می‌توانید از آن شروع کنید این است که با حقیقت روبرو بشوید.

متولدین آذر ماه
شاید امروز از ضمیر ناخودآگاه خود پیام‌هایی را دریافت کنید. آنقدراحمقانه هستند که نمی‌دانید چه معنی‌ای می‌دهند. هرچه بیشتر آنها را تحلیل می‌کنید کمتر برای شما مشخص می‌شوند. گرچه دارید سعی می‌کنید چیزی که نمی‌فهمید را تعبیر کنید، اما کمتر به هدف می‌رسید. به جای خرده گرفتن بگذارید کار خود را بکند.

متولدین دی ماه
به نظر می‌رسد تمام افراد نسبت به برنامه‌های آتی خود نگران هستند، و این آشفتگی دور و بر شما کمی شما را عصبی کرده است .شما درگیر واقعیت‌ها هستید و این امر وقتی که یک نفر نمی‌تواند منظورش را به شما بفهماند باعث ناراحتی شما می‌شود. آرامش داشته باشید؛ وقتی که شما در مورد دیگران قضاوت می‌کنید، این عمل باید منجر به قضاوت خودشناسانه هم بشود.

متولدین بهمن ماه
شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

متولدین اسفند ماه
امروز شما برای قدری تفریح کردن آمادگی دارید، اما این تفریح باید به دلخواه شما باشد. ایده شما این است که تفریح و سرگرمی همیشه باید وجود داشته باشد و شاید این خواسته شما همیشه برآورده نشود. این نوع طرز تفکر مطمئناً برای شما بسیار خوشایند است، اما زیاد هم انعطاف ناپذیر بودن نیز باعث می‌شود نتوانید خوب فعالیت کنید. در موقعیتی که شما واقعاً نیاز دارید از زندگی لذت ببرید، کمی نرم‌خویی می‌تواند به نشاندن لبخند روی صورتتان کمک کند.