رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز به جای کار کردن و یا به تنهایی بازی کردن، روش خود را تغییر داده و با افراد دیگر و در جمع باشید. با ملحق شدن به یک گروه اجتماعی می توانید از قید و بندها رها شوید، برای اینکه شما نیاز دارید به طور موقت از عمل کردن بر طبق […]

متولدین فروردین ماه
امروز به جای کار کردن و یا به تنهایی بازی کردن، روش خود را تغییر داده و با افراد دیگر و در جمع باشید. با ملحق شدن به یک گروه اجتماعی می توانید از قید و بندها رها شوید، برای اینکه شما نیاز دارید به طور موقت از عمل کردن بر طبق ایده های یک یک دوستانتان آزاد شوید. بحث در این نیست که ایده های دو نفره که با شور و مشورت حاصل شده برای شما خوب عمل نمی کند؛ این روش عالی است! اما حالا شما می توانید به جای اینکه خودتان را درگیر روابط خیلی دوستانه کنید، با حل کردن خود در یک گروه سود ببرید.

متولدین اردیبهشت ماه
نام شما همه جا به چشم می خورد. تکروی از ایده های بزرگ شما نیست پس به جای اینکه به روش خودتان ریسک کنید بهتر است که بر طبق اصول پیش بروید. با این وجود شما اکنون باز هم احساس می کنید از دیگران کناره می گیرید. و این باعث می شود اوقات سختی را تجربه کنید. به جای اینکه صبر کنید تا ببینید عکس العمل دیگران چیست فقط کافی است آنچه را که احساس می کنید بیان کنید حتی اگر بعد از این کار در می روید تا زمانی را با خود تنها باشید!

متولدین خرداد ماه
ممکن است امروز شخص خاصی بر سر راه شما برای رسیدن به رضایت و خرسندی مانع ایجاد کند که باعث شوکه شدن تان شده و مجبور شوید برای رسیدن به حق خود با وی بجنگید. شما در موقعیتی قرار ندارید که بگذارید شخص دیگری در مورد شما قضاوت کند. به یاد داشته باشید که احساسات شما الان بسیار قوی است و این باعث می شود که دیگر لازم نباشد که برای غلبه و ایستادگی در برابر این مشکل خود نیروی خود را هدر داده و با آن بجنگید. در عوض، ایده های بزرگ خود را در مسیر عمل قرار دهید و گام به گام و به تدریج جلو بروید.

متولدین تیر ماه
امروز شما چیز جدیدی یاد می گیرید که برایتان سود و منفعت معنوی و سیاسی خواهد داشت، اما مدتی طول خواهد کشید که شما قلباً این موضوع را بپذیرید. مطالعات اخیر شما تا حدودی ذهنتان را باز کرده و بهتان کمک می کند که به زندگی با دید متفاوتی نگاه کنید؛ بنابراین شما ایده های جدید را جذب می کنید. خوشبختانه علایق جدید شما خواسته هایتان را بهتان یادآوری کرده، شما را آگاه می کند و به زندگی تان نیز معنا می دهد.

متولدین مرداد ماه
هدف بزرگ شما به نظر می رسد که واقعاً برای شما خوب باشد، اما اکنون شما مجبورید که به وعده هایتان عمل کنید. این به معنی این نیست که شما قادر نیستید رویاهایتان را آشکار کنید، بلکه به این معنی است که شما می ترسید دست به ریسک بزنید. ناامید نباشید، شما می توانید بعداً به آنها بپردازید.

متولدین شهریور ماه
اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت، اگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می کنید روی شما تاثیر خواهد داشت.

متولدین مهر ماه
شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه الان کاملاً آمادگی دارید به سراغ کارهای ناتمام تان رفته و با دیدگاهی جدید به آنها نگاه کنید. فقط فراموش نکنید که نباید خیلی به خودتان سخت بگیرید، وگرنه برنامه هایتان بهم خواهد خورد. جالب اینجاست که وقتی به نتیجه کار فکر نمی کنید بیشتر در کارهایتان موفق می شوید و نتایج بهتری می گیرید.

متولدین آبان ماه
اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده اید ساده تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد حرکت خود را کندتر می کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می کنند و شما چقدر می توانید کار کنید، نباشید.

متولدین آذر ماه
امروز بهتان توصیه می شود که دید مثبتی داشته باشید، برای اینکه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه هایی که کاملاً با دیدگاه های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال تر خواهید شد. به جای اینکه عقاید خود را بر دیگران تحمیل کنید، فقط کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان برایتان مفید است.

متولدین دی ماه
ماه کامل امروز در چهارمین خانه از “خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.

متولدین بهمن ماه
هم زمان با قرار گرفتن ماه در دومین خانه تان به شما توصیه می شود که فعالیتهایی را انجام دهید که در نهایت باعث می شوند شما احساس خوبی داشته باشید. اما اگر بی ثبات باشید، نمی توانید به راحتی به خودتان اطمینان پیدا کنید. با وجود اینکه شاید نتوانید احساسات خود را تغییر بدهید اما می توانید شیوه هایی را که به وسیله آنها با دیگران برخورد می کنید را تغییر دهید. عملکردهای مثبت نتایح بهتری را به همراه دارند.

متولدین اسفند ماه
موقعیت شغلی و حرفه ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زمان تان را به بازنگری کردن استراتژی های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.