رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز باید مواظب رفتارتان باشید، برای اینکه حرفهایی که می‌زنید، حتی اگر قصد رنجاندن کسی را نداشته باشید، می‌تواند به مشکلات دامن بزند. فقط امکان دارد شما با لحن شدیدی منظور خود را بیان کنید، برای اینکه فکر می‌کنید دیگران نمی‌خواهند به نظرات شما گوش دهند. لازم نیست نگران شوید؛ بهترین راهکاری […]

متولدین فروردین ماه
امروز باید مواظب رفتارتان باشید، برای اینکه حرفهایی که می‌زنید، حتی اگر قصد رنجاندن کسی را نداشته باشید، می‌تواند به مشکلات دامن بزند. فقط امکان دارد شما با لحن شدیدی منظور خود را بیان کنید، برای اینکه فکر می‌کنید دیگران نمی‌خواهند به نظرات شما گوش دهند. لازم نیست نگران شوید؛ بهترین راهکاری که می‌توانید داشته باشید این است که ملایم‌تر رفتار کنید.

متولدین اردیبهشت ماه
اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

متولدین خرداد ماه
امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است خاطرات قدیمی‌ خود را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما زیاد سعی نکنید که آسیب پذیریتان را پنهان کنید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.

متولدین تیر ماه
شما امروز احساس خودمانی بودن می‌کنید، برای اینکه به یک راه حل منطقی دست یافته‌اید و می‌توانید آن را عملی کنید. خوشبختانه حالا شما کاملاً انعطاف پذیر هستید و انتظارات بیش از حد ندارید. حتی اگر آرزوی شما داشتن احساس رضایت کامل نباشد، شما قادر خواهید بود فواید اتفاقاتی که می‌افتد را ببینید. قبول کردن شرایط و موقعیتهایتان در حال حاضر بدون هیچ تردیدی عملی قابل ستایش است.

متولدین مرداد ماه
شما معمولاً قبل از اینکه کاری را شروع کنید، در موردش فکر می‌کنید. عجیب اینکه به جای اینکه کارهای جدیدی انجام دهید بیشتر در حال تغییر دادن همان کارهای قبلی خود هستید. فراموش نکنید که ممکن است شور و هیجان‌تان به مذاق افراد دیگر خوش نیاید، پس بهتر است کمی‌ از میزان آن کم کنید. اگر نتوانستید در همان دفعه اول منظور خود را برسانید دوباره سعی کنید.

متولدین شهریور ماه
امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است و می‌توانید در مورد چیزهایی که تا بحال ازشان فرار می‌کردید صحبت کنید. در حالی که در نظر دارید با فردی که قبلاً به شما اعتماد کرده تبادل نظر کنید ولی چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. دیگر لازم نیست که کار دیگری انجام دهید.گفتن حقیقت به اندازه کافی خوب است و همه چیز را درست خواهد کرد.

متولدین مهر ماه
امروز می‌خواهید کاری را انجام دهید که می‌دانید بعدها ممکن است از انجام دادن آن پشیمان شوید. پس قبل از اینکه به خاطر هوس و تصمیم ناگهانی خود کاری را شروع کنید، خوب همه جوانب آن را بررسی کنید. خوشبختانه، بدون اینکه بخواهید از قانون همه یا هیچ استفاده کنید آنقدر فرصت انتخاب خواهید داشت که مطمئن باشید تصمیم درستی خواهید گرفت. جانب احتیاط را رعایت کردن به شما این توانایی را می‌دهد که به حد کافی از زندگی خود لذت ببرید. مجبور نیستید بدون جلیقه نجات در عمیق‌ترین دریاها بپرید یعنی در واقع لازم نیست در زندگی خود ریسک کنید.

متولدین آبان ماه
مهم نیست که امروز چقدر کار دارید- چه از نظر پروژه‌های کاری و چه از نظر وظایفتان نسبت به خانواده- حتماً وقتی خالی پیدا کنید، بنشینید و در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد فکر کنید. ماه هنوز در خانه یازدهم شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و از شما می‌خواهد که ذهنتان را از سیاست‌های کاری دور نگه دارید. نگران هفته آینده نباشید. چه بخواهید چه نخواهید آینده فرا می‌رسد.

متولدین آذر ماه
امروز حدسیات شما کاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می شوند، بنابراین تهیه کردن یک لیست از وظایفی که باید تمام کنید فکر عاقلانه ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان کافی نیست. بلکه شما ابتدا باید خودتان را آماده کنید و بعد تمام چیزهایی را که برای رسیدن به هدفها بهتان کمک می کنند را وارد لیست کنید.

متولدین دی ماه
شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده‌اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه‌مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

متولدین بهمن ماه
وقتی که امروز ماه وارد نشانه تان شود، خیلی احساس پر انرژی بودن می‌کنید. اما نمی‌توانید به راحتی از عهده مدیریت کردنش بر بیایید و وقتی هم که می‌خواهید با دوست و یا نامزدتان در موردش صحبت کنید ذهنتان آشفته می‌شود. شاید شما سعی می‌کنید با ثابت کردن کارآیی های و نقاط قوتتان هدف خود را پیش ببرید. ولی در حال حاضر بهترین کار این که نقاط ضعف خود را نشان بدهید، در این صورت با افراد دیگر در جایگاه برابر قرار خواهید گرفت.

متولدین اسفند ماه
تمایل شما به لذت بردن از رویا پردازی تجربیات جادویی و به یاد ماندنی‌ای را برایتان به یادگار گذاشته است، اما وقتی که روی اهداف خود تمرکز می‌کنید اصرار و پافشاری تان برای رویا پردازی بیشتر می‌شود. اما امروز این اصرار به خاطر خوشی و شادی‌های مهار ناشدنی است. شما احساس می‌کنید افراد زیادی کنترل‌تان می‌کنند و شما باید کارهایی انجام دهید که موافق میل آنها باشد. بنابراین خودتان را از سخت گیری‌های خود آزاد کنید.