رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

 متولدین فروردین ماه شما امروز به راحتی ممکن است در مورد مسائل مالی تصمیم اشتباهی بگیرید، بنابراین وقتی می‌خواهید در این مورد دست به کاری بزنید باید خیلی حواس خود را جمع کیند. از خریدهای ناگهانی استقبال نکنید، برای اینکه با بی احتیاطی پول خرج کردن برایتان دردسر به همراه دارد. در عوض به موفقیت […]

 متولدین فروردین ماه

شما امروز به راحتی ممکن است در مورد مسائل مالی تصمیم اشتباهی بگیرید، بنابراین وقتی می‌خواهید در این مورد دست به کاری بزنید باید خیلی حواس خود را جمع کیند. از خریدهای ناگهانی استقبال نکنید، برای اینکه با بی احتیاطی پول خرج کردن برایتان دردسر به همراه دارد. در عوض به موفقیت و شادکامی‌فکر کنید و با احتیاط عمل کنید تا در مسیر درست خود قرار بگیرید.

متولدین اردیبهشت ماه

 توانایی‌های شما نسبت به آن چیزی که دیگران فکر می‌کنند بیشتر است. شما وقتی در سخت‌ترین مراحل زندگی خود بودید این توانایی را داشتید که فکر خود را بر روی موضوع یا شخص خاصی متمرکز کنید. حالا هم شما دارید سعی می‌کنید که راه درست خود را پیدا کنید. اما تا موقعی که کاملاً مطمئن نشده‌اید که این راه درست است هیچ تصمیمی نگیرید.

متولدین خرداد ماه

 به فکر دیگران بودن فقط یک کار انسان دوستانه نیست، این عمل خوب زیربنای فلسفی مسیر زندگی شما را تشکیل می‌دهد. این سخن به معنی این نیست که شما فقط با افرادی که می‌شناسید بامحبت رفتار می‌کنید، برای اینکه به نظر می‌رسد سرشت والای شما نتواند بین یک فرد غریبه و یک دوست تفاوت قائل شود. از نظر دید معنوی همه اشخاص با هم برابرند. اگر شما تمایل داشتید که به یک نفر کمک کنید ولی به شخص دیگری یاری نرسانید، باید دوباره به انگیزه‌های خود رسیدگی کنید.

 متولدین تیر ماه

شما ممکن است احساس کنید که مستحق پاداش اضافی در محل کار نیستید،‌ اما کاملا برعکس است اگر شما امروز نخواهید که از این پاداش استفاده کنید ضرر خواهید کرد. شما به سختی کار کرده‌اید، اما الان زمان این نیست که این تصور را دررابطه با پرداخت اضافی برای تعطیلات نپذیرید. این سرخوردگی خود را تمام کنید، آستین‌هایتان را بالا بزنید و به کاری برگردید که در دست انجام داشتید.

متولدین مرداد ماه

امروز یک نفر در محل کارتان از شما بدش می‌آید، اما شما اصلاً نمی‌دانیدکه چه کار بدی انجام داده‌اید! در حقیقت امکان دارد شما خوب رفتار کرده باشید، ولی دیگران علاقه‌ای به کارهای شما نداشته‌اند. باوجود اینکه شما همیشه از شرایط و موقعیتها برای پیشرفت کردن بهره گرفته‌اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید این مشکلات تمام شود!

متولدین شهریور ماه

امروز به نظر می رسد که دیگران مشغول لذت بردن از زندگی شان هستند ،اما نظر شما در تنگنای سختی گرفتار شده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد،اما شما باید تصمیم بگیرید که در این شرایط باقی بمانید یا اینکه آن را تغییر دهید. اگرچه نشانه ها حاکی از این هستند که مسایل در حال حل شدن است، اما برای تان سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام های کوچک اما پی در پی رو به پیش روید.

متولدین مهر ماه

هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

 متولدین آبان ماه

  امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی‌دانید اول کدام راه را باید بروید. این گفته به معنی این نیست که سرتان خیلی شلوغ است، بلکه بدین معنی است که واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول کنید. شما نیاز پیدا خواهید کرد برای محدود کردن گزینه‌های خود چند انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینکه حتی شما هم نمی‌توانید همه کارها را انجام دهید.

 متولدین آذر ماه

 شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آرزوهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. درعوض خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

متولدین دی ماه

هیجانات اخیر در محل کار شاید در نظر شما اوقات خوشی باشد، اما اگر مجبور باشید حس خود را پنهان کنید چندان هم خوشحال نخواهید بود. اغلب اوقات سهیم کردن دیگران در اطلاعات‌تان قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید برای شما کافی است. اما حالا مورد احساسی کوچکی می‌تواند همه چیز را پیچیده تر کند. شاید الان وقت جلب توجه کردن و غافلگیر کردن اتفاقات غیر قابل پیش بینی باشد. گفتن حقیقت ممکن است وضعیت کنونی را آشفته کند، اما از میزان تنش نیز کم می‌کند.

متولدین بهمن ماه

شما امروز به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد بی توجه تر شده اید. هر اتفاقی که امروز رخ می دهد یا به شما برای رسیدن به آرزوهایتان کمک می کند یا اینکه موفقیت شما را به تعویق می اندازد. با وجود اینکه اهداف بلند مدتتان برای شما خیلی مهم اند، به جای اینکه به نتیجه کار خود فکر کنید فقط به کارهای جدیدی که هم اکنون پیش رویتان قرار دارد توجه کنید.

 متولدین اسفند ماه

 امروز شما می‌خواهید در نظر افراد مافوقتان خود را خوب نشان بدهید، بنابراین ممکن است کارهایی بکنید که مدت‌ها است این کارها را انجام نمی‌دادید. اکنون هیچ چیز از چشمان منتقدانه شما پنهان نمی‌ماند، اما شما به خاطر جزئیاتی که نتوانسته‌اید مأموریت خود را به اتمام برسانید کاملاً در خود فرو رفته‌اید. اگرچه شاید این روش انتخاب خاص شما نباشد، ولی خوب است که کمی درد و رنج را تحمل کنید تا بعدها بتوانید سر موقع کارهای خود را تمام کنید.