رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فاتح تریم با ۴ میلیون دلار سرمربی استقلال می شود؟

فاتح تریم با ۴ میلیون دلار سرمربی استقلال می شود؟ نماینده باشگاه استقلال با سرمربی نامدار ترکیه‌ای به توافق رسیده است اما منتظر پاسخ مدیرعامل این باشگاه است باشگاه استقلال اگر بتواند پول قرارداد فاتح تریم را فراهم کند او عصر امروز با این باشگاه قراداد امضا خواهد کرد. امیر سلطانی که کارگزاری فعال در […]

فاتح تریم با ۴ میلیون دلار سرمربی استقلال می شود؟

نماینده باشگاه استقلال با سرمربی نامدار ترکیه‌ای به توافق رسیده است اما منتظر پاسخ مدیرعامل این باشگاه است

باشگاه استقلال اگر بتواند پول قرارداد فاتح تریم را فراهم کند او عصر امروز با این باشگاه قراداد امضا خواهد کرد.

امیر سلطانی که کارگزاری فعال در سطح اروپاست و دوستی نزدیکی با جورابچیان ایجنت معروف ایرانی مقیم انگلیس دارد در مذاکرات عصر دیروز خود با مدیربرنامه‌های فاتح تریم برای حضور این مربی در استقلال به توافق رسیده است.
تریم پذیرفته که قرار داد یکسال‌ونیمه با باشگاه استقلال امضا کند و فقط مانده مبلغ درخواستی او که باید دید استقلال می‌تواند این پول را به او بدهد یا نه.

گفته می‌شود تریم برای یک فصل و نیم مبلغ ۴ میلیون دلار می‌خواهد و اگر باشگاه استقلال این پول را به او بدهد این مربی مشکلی برای جانشینی منصوریان نخواهد داشت.

افتخاری برای اینکه به نماینده باشگاه استقلال در ترکیه پاسخ نهایی را بدهد تا عصر امروز وقت خواسته است. گویا مدیرعامل استقلال برای جذب تریم با دستمزد تقریبا ۱۵ میلیاردی باید نظر مثبت وزیر ورزش را جلب کند و برای همین از نماینده خود وقت خواسته تا تصمیم نهایی را بگیرد.