رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز احساسات شدید شما می‌تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات ناراحت کننده‌ای شود، مخصوصاً اگر شما از دست افراد دیگر عصبانی شوید و احساسات خود را با آنها درمیان نگذارید. اگر شما به دوستانتان بگویید که در فکرتان چه می‌گذرد اولین قدم را برداشته‌اید، اما اگر هیچ کاری انجام ندهید احتمال ندارد […]

متولدین فروردین ماه

امروز احساسات شدید شما می‌تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات ناراحت کننده‌ای شود، مخصوصاً اگر شما از دست افراد دیگر عصبانی شوید و احساسات خود را با آنها درمیان نگذارید. اگر شما به دوستانتان بگویید که در فکرتان چه می‌گذرد اولین قدم را برداشته‌اید، اما اگر هیچ کاری انجام ندهید احتمال ندارد مشکل رفع بشود. این سخن به معنی این نیست که شما مجبورید که هرچیزی آنها گفتند قبول کنید. به جای یک عملکردشتابزده، استفاده کردن از استارتژی‌ای که برای حل کردن مشکلات بلند مدت استفاده می‌شود، بیشترین فایده را خواهد داشت.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما  کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد.

متولدین خرداد ماه

شما در محل کار کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و برای اینکه از پس تمام آنها بربیایید باید تلاشی مضاعف داشته باشید. حواستان را جمع کنید! چراکه اگر با مشکلی برخورد کنید ممکن است عصبانی شوید و شاید وسوسه‌تان کند که به دروغ متوسل شوید. مشکلات شما از آن چیزی که فکر می‌کردید پیچیده ترند، پس قبل از اینکه سریع دست به عمل بزنید، در مورد عملکرد خود خوب فکر کنید.

متولدین تیر ماه

 امرور توانایی شما در کار کردن و همکاری کردن با دیگران مورد آزمایش قرار می گیرد و صبر و تحمل شما در این مورد کم خواهد بود. اما عصبانیت و حرص خوردن هیچ چیز را بهتر نمی کند، پس حالا بهتر است که احساسات خود را کنترل کنید. سپس در نیمه های روز وقتی که بیشتر احساس راحتی کردید برای ابراز کردن احساساتتان خود را آماده کنید.

متولدین مرداد ماه

حالا که بهرام در نشانه شما به سر می برد فکر شما هم از این شاخه به آن شاخه می‌پرد. بهرام در خانه برج سنبله قرار دارد و در عین حال بهتان کمک می‌کند تا یک سری از اطلاعات متناقض را بررسی کنید. اما هنوز هم تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چرا که شما احساسات خود را سرکوب کرده‌اید و در عین حال به تردید و دودلی‌تان افزوده شده است. پس یکی دو روز صبر کنید، آن موقع ایده‌های بهتری در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید به ذهنتان می‌رسد.

 متولدین شهریور ماه

 امروز ابراز عشق کردن برایتان کار زیاد راحتی نیست، برای اینکه ذهن شما درگیر مسائل و موضوعات خیلی مهمی‌است. وقتی که شما مجبور می‌شوید به خاطر مصلحت و نفع شخصی تمام مسائل عاطفی خود را فراموش کنید، روز خوشایندی نخواهید داشت. اگر احساسات شما نسبت به دیگران خیلی شدید شده است نگرانی به خود راه ندهید، فقط وقتی با کسانی که دوستشان دارید صحبت می‌کنید، راستگو و مهربان باشید.

متولدین مهر ماه

شاید شما ترجیح می‌دهید که هر طور دلتان می‌خواهد روزتان را سپری کرده و دنبال خواسته‌های خود بروید، اما شما آنقدر آزادی ندارید که این کارها را بکنید. اگرچه شما دوست دارید کاری متفاوت انجام دهید، اما با وجود مشکلاتی که پیش آمده لازم است که به روابط قدیمی‌ خود احترام بگذارید. نگران احساساتی که در دلتان جمع شده نباشید، چراکه همیشه امکان دارد در لحظه آخر همه چیز عوض شود و شما بتوانید به چیزهایی که در جستجویش هستید برسید.

 متولدین آبان ماه

شما امروز انقدر از مسائل جزیی خسته شده‌اید که حاضرید کاملا تسلیم شده و پای خود را از همه چیز کنار بکشید اما نیاز به گفتن نیست که این نوع رفتار واقعیت گریزانه اصلا رفتار مناسبی نیست. شما باید خودتان را ملزم به تهیه کردن یک لیست برای انجام دادن کارهایتان بکنید، اگر مراحلی را که باید بگذرانید به صورت یک فهرست در بیاورید به شما کمک می‌کند که کارهایتان را اولویت بندی کنید بنابراین کارهای شما زیاد آشفته و بی‌نظم نخواهد بود.

متولدین آذر ماه

امروز شما مجبورید تصمیم مهمی بگیرید که این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.

متولدین دی ماه

شما با حجمی از اطلاعات روبرو هستید که برای‌تان سخت است که بخواهید همه آنها را جمع و جور کنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی که فکر می‌کنید چه باید بکنید، می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید که راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که به محض اینکه خواستید کارتان را شروع کنید افکارتان را تغییر دهید. بهتر است که کمی این احساس تعهدتان را کنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

 متولدین بهمن ماه

امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینکه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت کردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فکر کردند شما احمق هستید نگران نشوید، به خاطر اینکه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید که با هر سازی برقصید!!

متولدین اسفند ماه

 شما درباره تصویر بزرگی فکر می‌کنید – کاری که بسیار خوب انجام داده‌اید – اما امروز زمان عملی کردن ایده‌های بزرگی است که تا کنون در ذهن داشته‌اید. خوشبختانه در طالع شما ماه، دلاوری و شجاعت را نشان می‌دهد. انرژی بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف تان به شما می‌رسد. شما در ابتدای دوره پر تحرک رشد و پویایی هستید، برای انجام آنچه که ضروری است تردید نکنید.