رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز رشک و حسادت داشتن می‌تواند مسائل عاشقانه و رمانتیک را تحت تاثیر قرار داده و بهشان لطمه بزند و شما هم هدایت کننده اصلی این شرایط هستید! از یک طرف اوضاع خیلی ساده است، شما می‌دانید که چه می‌خواهید و برای رسیدن بهش برنامه‌ای نیز دارید. اما عشق همیشه از قوانین […]

متولدین فروردین ماه

امروز رشک و حسادت داشتن می‌تواند مسائل عاشقانه و رمانتیک را تحت تاثیر قرار داده و بهشان لطمه بزند و شما هم هدایت کننده اصلی این شرایط هستید! از یک طرف اوضاع خیلی ساده است، شما می‌دانید که چه می‌خواهید و برای رسیدن بهش برنامه‌ای نیز دارید. اما عشق همیشه از قوانین تبعیت نمی‌کند. فقط به خاطر هیچ و پوچ به خودتان سخت نگیرید. عجیب اینکه خود جوش بودن زمانی کاربرد دارد و برایتان مفید است که حواستان و فکرتان روی آینده متمرکز باشد.

 

متولدین اردیبهشت ماه

امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

 

متولدین خرداد ماه

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه‌ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کار می کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

 

 متولدین تیر ماه

حتی اگر جدیداً شما تمایل دارید که احساساتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سکوت کردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی که دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی که گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممکن است که هنوز برای آنچه که بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر  اینکه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یک دوست صادق در میان بگذارید.

 

 متولدین مرداد ماه

امروز شما سعی می‌کنید مخالفت خود را ابراز کنید، اما این مخالفت شما در جهت تصمیم گیری در خصوص محدودیت‌های خودتان است نه چیز دیگری. شما حرف‌ها و ایده‌های زیادی دارید، اما نمی‌توانید به راحتی بر افکار منفی و و ناامیدی که افکار تان را تحت تاثیر قرار داده است غلبه کنید. سخت تر کار کردن چیزی نیست که بهتان کمک کند، شما هم اکنون به کمی‌ پایداری، ثبات قدم و افکار مثبت نیاز دارید.

 

متولدین شهریور ماه

شما قهرمان موج سواری در دریای خروشان و پرتلاطم احساسات تان هستید بدون اینکه بر اثر شدت امواج در هم بشکنید. به هر حال امروز ممکن است بوسیله نیروی جریاناتی که می‌تواند شما را به اعماق ناشناخته خود ببرند دچار استرس و نگرانی شوید. اما جنگیدن در مقابل جریانات قوی و شدید فقط شما را از پا در می‌آورد. بهتر است دلبستگی‌های خود را آزاد بگذارید تا شما را به هر جا که می‌خواهند ببرند و فقط از لحظه لحظه آن لذت ببرید. شما همیشه فرصت پیدا کردن راه بازگشت به خانه را خواهید داشت.

 

متولدین مهر ماه

شما معمولا دوست دارید اولین نفری باشید که کاری را آغاز می‌کنید یا این که کاری را پیشنهاد می‌دهید به همین دلیل دارای ذهنی خلاق، پویا هستید. متاسفانه، نظرات دیگران با نظرهای شما مغایرت‌های دارد که گاه شما را دچار سرخوردگی و نا امیدی می‌کنید، اما نا امید نباشید زیرا در  روزه‌های آتی  همه نگاه‌های به سوی شما بر خواهد گشت، دیگران ارزش وجودی  شما را بیشتر درک خواهند کرد و به این موضوع پی می‌برند. شما مانند همیشه راه خود را بپیمایید.

 

متولدین آبان ماه

تا زمانی که ناکامی‌ها و سرخوردگی‌هایتان شما را به دیگران نسبت می‌دهید، شما برای بیان کردن احساساتتان خیلی با مشکل مواجه می‌شوید. در روزهای آینده هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما اگر شما تواناییهایتان را باور داشته باشید، می‌توانید کارهایی را که حتماً باید تمام کنید را به اتمام برسانید. یک بار که شما تصمیم بگیرید چیزهایی که در ذهنتان می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارید، تا مدتی همه چیز خیلی خوب به نظر می‌رسد.

 

 متولدین آذر ماه

امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید  را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

 

 متولدین دی ماه

اگر شما نتوانید به دوست نزدیکتان بگویید دقیقا چه حسی دارید اعصابتان خرد خواهد شد. شاید دلایل خیلی خوبی برای حرف نزدن و ساکت بودن داشته باشید، اما نمی‌توانید در برابر وسوسه دردل کردن مقاومت کنید! لزومی ندارد تمام آرزوهای خود را بیان کنید، اما نباید از اطرافیانتان سلب اعتماد کنید.

 

متولدین بهمن ماه

شما قبلا تمام وظایف تان را انجام داده‌اید و الان آماده‌اید که استراحت کنید و به خودتان خوش بگذرانید. اما منتظر دعوت دیگری نشوید؛ کاری را انجام دهید که می‌دانید به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود ا به نمایش بگذرانید و به روش خودتان تفریح کنید. دیگران ممکن است امروز قصد تفریح نداشته باشند؛ پس زیاد جالب نیست که وقت تان را برای شراکت با آنها هدر دهید. اگر به شخصی مانند خودتان ملحق شوید بهتر است. اگر نشد حداقل می‌توانید برای خودتان برنامه ریزی کنید و بدین وسیله تا حد امکان از یاس و دلشکستگی جلوگیری کنید.

 

متولدین اسفند ماه

اگر به نظر تان می‌رسد روز شما تحت کنترل تان است،  انرژی خود را برای تغییر اتفاقات روزمره هدر ندهید. شما ممکن است اعتقاد داشته باشید که آن چیزی که برایتان در راه است به بهترین وجه برای شما مقدر خواهد شد.اما شما بیش از آنچه که فکرش را بکنید با موقعیت خود سازگار هستید. پس اجازه ندهید که احساس نارضایتی و ناامنی در مورد مسائل روزمره باعث شود که شما احساس بدی داشته باشید. در نهایت، اگر بر حوادث و اتفاقات غلبه کنید خوشی و شادمانی را تجربه خواهید کرد پس برای تغییر دادن مسیر خود بیهوده تلاش نکنید چرا که شما توانایی ادامه این مسیر را به راحتی دارید.