رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز شخصی قدرتمند اصرار می‌کند که روش مستقلانه خود را در پیش بگیرید، حتی اگر وسوسه شدید که این فرد را نادیده بگیرید ولی بهتر است که بادقت به حرف‌های او گوش دهید. درس گرفتن از شخصی که بهتان سخت گیری می‌کند می‌تواند برایتان مفید باشد، چراکه آنوقت شما ترجیح می‌دهید در […]

متولدین فروردین ماه

امروز شخصی قدرتمند اصرار می‌کند که روش مستقلانه خود را در پیش بگیرید، حتی اگر وسوسه شدید که این فرد را نادیده بگیرید ولی بهتر است که بادقت به حرف‌های او گوش دهید. درس گرفتن از شخصی که بهتان سخت گیری می‌کند می‌تواند برایتان مفید باشد، چراکه آنوقت شما ترجیح می‌دهید در برابر حملات احتمالی از خود دفاع کنید. با همه این احوال گوش سپردن به حرف‌های دیگران بهتان کمک می‌کند زندگی خود را بهتر کرده و سازنده تر باشید.

 متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما وظایف شغلی زیادی برای انجام دادن دارید و ممکن است دلتان نخواهد همه آنها را انجام دهید. برای اینکه شما می‌ترسید کارهایی که انجام می‌دهید آن طور که آرزو داشتید مفید نباشند. با وجود اینکه ممکن است در طول روز اصلاً وقت خالی پیدا نکنید، ولی به خودتان قول بدهید کمی استراحت کرده و برنامه‌های کاریتان را به بعد موکول کنید.

 متولدین خرداد ماه

ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه‌هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چگونه ایده‌هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه های هوشمندانه عوض می‌کنند. سعی نکنید احساسات‌تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می‌دهید.

 متولدین تیر ماه

رویاهای شما امروز نسبت به همیشه خوش آب و رنگ تر شده‌اند، اما آنقدر دور از واقعیت به نظر می‌رسند که بعید می‌دانید بهشان برسید. این اتفاق موجب ناامیدی تان شده است، البته این ناامیدی زمانی به سراغتان می‌آید که نسبت به اولویت‌هایتان انتظارات غیرمعقولی داشته باشید. اگر امروز نتوانستید به اندازه‌ای که دوست داشتید سازنده باشید، خودتان را ناراحت نکنید. حتی اگر روند پیشرفتتان خیلی آرام است، باز هم در جهت رسیدن به اهدافتان کار کنید.

متولدین مرداد ماه

حس ششم شما به شما می‌گوید که هفته آینده ممکن است کمی‌تنبل باشید، پس سعی می‌کنید که هرزمانیکه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممکن است ذهن شما بسیار سریع عمل کند که شما نتوانید جریان ایده‌هایی که در آن وجود دارد را آهسته کنید. سعی نکنید که جلوی هیچ کدام از این افکار را بگیرید و آن را حتما آن را عملی کنید. فقط افکاری که به ذهن شما می‌رسند را مشاهده کنید، مطمئن باشید که بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما آنها را در یکی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یکباره انرژی‌تان آرام خواهد گرفت.

متولدین شهریور ماه

باوجود اینکه نیمی‌ از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

متولدین مهر ماه

هم اکنون وقت این رسیده که قدری از فعالیت‌های روزانه خود کم کرده و آرامتر کار کنید. به جای اینکه سریع کار جدیدی را شروع کنید، کمی‌صبر کرده و ببینید هفته‌های گذشته را چگونه گذراندید و بر اساس تجربیات گذشته آینده خود را پایه ریزی کنید. فراموش نکنید تلاش‌های کوچک اما اساسی خیلی بهتر از اقدامات بزرگ اما بدون پایه و اساس هستند.

متولدین آبان ماه

در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود که می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یک مقصد منتهی شوند، آیا برای اینکه یک راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اکنون که شما جایی را که می‌خواهید بروید را از نظر دور داشته‌اید، شاید در جواب دادن به این سؤال سر درگم بشوید. وقتی که بالاخره شما فهمیدید که حرکت کردن به جلو مهم تر از این است که به دلیل انتخاب کردن یک راه در مقایسه با راه دیگر فکر کنید، هدفهای شما به واسطه این درک تحقق پیدا خواهند کرد.

متولدین آذر ماه

اگر حوادث غیر منتظره اى در محل کارتان روى داده و تقاضاهاى زیادى از شما مى شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسى دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبى نشان بدهید. اما شما نمى‌توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمى‌توانید از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده کنید.

متولدین دی ماه

دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس خودش را عوض نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

متولدین بهمن ماه

شما کارهای تحقیقاتی خیلی کمی برای انجام دادن دارید، چراکه بررسی کردن تمام وقایع را در دستور کار خود ندارید. یک نفر از شما انتظار دارد زودتر تصمیم بگیرید، اما تا موقعی که نفهمیده‌اید واقعاً چه پیش امده در برابر این فشار تسلیم نشوید. صبور باشید و به هرجا که حِس‌تان شما را هدایت می‌کنید بروید. فراموش نکنید که حتی کوچکترین و کم اهمیت ترین جزئیات می‌تواند چیز مهمی‌باشد که که شما به آموختنش نیاز دارید.

متولدین اسفند ماه

امروز شاید آتش خوشی و لذت کمی فروکش کرده باشد، اما کاملاً خاموش نشده است. حتی اگر به نظر می‌رسد که سعی و تلاشتان بیهوده است اما باز هم تسلیم خوشی‌های زندگی نشوید. در عوض از آن به عنوان یک راه عبور تأمل برانگیز استفاده کنید تا بفهمید که دقیقاً از زندگی چه می خواهید. تهیه کردن یک فهرست اولین قدم برای مشخص کردن آرزوهایتان است.