رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


قیمت و زمان ورود اسمارت‌فون‌های رده بالای هواوی میت ۱۰ به ایران اعلام شد

‍ قیمت و زمان ورود اسمارت‌فون‌های رده بالای هواوی میت ۱۰ به ایران اعلام شد امروز، دفتر هواوی ایران قیمت و زمان عرضه گوشی‌های هواوی میت ۱۰ و هواوی میت ۱۰ پرو را اعلام کرد. هواوی سری گوشی‌های رده بالای میت ۱۰ خود را حدود یک ماه پیش؛ ۱۶ اکتبر در برلین آلمان معرفی کرد. […]

‍ قیمت و زمان ورود اسمارت‌فون‌های رده بالای هواوی میت ۱۰ به ایران اعلام شد

امروز، دفتر هواوی ایران قیمت و زمان عرضه گوشی‌های هواوی میت ۱۰ و هواوی میت ۱۰ پرو را اعلام کرد. هواوی سری گوشی‌های رده بالای میت ۱۰ خود را حدود یک ماه پیش؛ ۱۶ اکتبر در برلین آلمان معرفی کرد. هواوی دومین فروشنده بزرگ گوشی در دنیا است و سری میت این شرکت، طرفداران زیادی دارد که بی‌صبرانه منتظر خرید پرچم‌دارهای جدید ۲۰۱۷ هستند. دفتر هواوی ایران می‌گوید دو گوشی هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ لایت (نسخه ارزان‌تر و رده پایین‌تر میت ۱۰) روز ۲ آذرماه در ایران عرضه می‌شوند. همچنین، گوشی هواوی میت ۱۰ پرو روز ۲۹ آذرماه به طور رسمی وارد بازار ایران می‌شود.

قیمت این گوشی‌ها در بازار ایران نیز به این ترتیب خواهد بود که هواوی میت ۱۰ با قیمت ۲ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان، هواوی میت ۱۰ لایت با قیمت ۱ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان و هواوی میت ۱۰ پرو با قیمت ۳ میلیون و ۰۹۹ هزار تومان عرضه می‌شوند. گفتنی است میت ۱۰ در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای موکا، میت ۱۰ پرو در رنگ‌های خاکستری تیتانیومی و قهوه‌ای موکا و نسخه‌ ارزان‌تر میت ۱۰ لایت در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی در بازار ایران عرضه خواهند شد.