رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه اگر شما نتوانید حقایق را به صورت داستانی منسجم گردآوری کنید حسابی ناراحت خواهید شد. شاید امروز اطلاعات زیادی هم در دسترس شما باشد، ولی ظاهراً شما هر قدر هم تلاش کنید نمی‌توانید حرف خود را بزنید. از منطق و استدلال کردن دوری کنید؛ فقط در برابر چیزهایی که بهشان ایمان دارید […]

متولدین فروردین ماه

اگر شما نتوانید حقایق را به صورت داستانی منسجم گردآوری کنید حسابی ناراحت خواهید شد. شاید امروز اطلاعات زیادی هم در دسترس شما باشد، ولی ظاهراً شما هر قدر هم تلاش کنید نمی‌توانید حرف خود را بزنید. از منطق و استدلال کردن دوری کنید؛ فقط در برابر چیزهایی که بهشان ایمان دارید ایستادگی کنید.

 متولدین اردیبهشت ماه

شما حتما باید تغییراتی که در حال مدیریت کردنشان هستید را ثابت و مشخص کنید- و این کار وظیفه بزرگ و عظیم شما می‌باشد. تلاش شما برای کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمی‌رسد، برای اینکه شما لزوما فراتر از خطوط زمانی عمومی‌که بر شما و تعداد زیادی از همکارانتان تاثیر می‌گذارند را تحت کنترل خود ندارید. عجیب اینکه اگر شما کمتر از دیگران توقع داشته باشید آنها بهتر کارشان را انجام می‌دهند.

متولدین خرداد ماه

شما می‌خواهید دیگران و تمام اطرافیان‌تان متوجه کارهای سختی که شما انجام می‌دهید باشند. کار شما شاید سخت باشید اما تمام افراد در تمام ممالک مانند شما در حال تلاش کردن هستند پس نباید این تفکر را داشته باشید که شما از بقیه افراد فعالیت‌های بیشتری را انجام می‌دهید و به خود مغرور شوید.

متولدین تیر ماه

امروز ممکن است که توجه زیادی به کارتان نداشته باشید،‌ مخصوصا اگر مجالی برای بودن با دوستان‌تان در وقت استراحت داشته باشید؛ همچنین مایل هستید ایده‌هایتان را که درباره تغییرات بزرگ و اساسی در آینده است با دیگران در میان بگذارید. حتی اگر آنها آنطور که شما فکر می‌کنید عملی نباشند. خوشبختانه، هنوز آنقدر مهم نیستند که بخواهید برایشان طرحی بریزید، اما می‌توانید فقط با دوستان تان کمی درباره آنها خیال بافی کنید تا لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

 متولدین مرداد ماه

امروز ماه برج جوزا کمی زندگی‌تان را پیچیده می‌کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید.

متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه شما حرفهای خیلی مهمی برای گفتن دارید، اما بهترین کار این است که آنها را خیلی بزرگ جلوه ندهید. بهتر است که در مورد بعضی از مسائل با احترام و توجه خاصی صحبت بشود، و وقتی رازهای وجود شما و مکنونات قلبی‌تان آشکار می‌شود، نیازی نیست که از بالای یک کوه فریاد بزنید. فراموش نکید که اکنون اگر شما به نرمی و آرام صحبت کنید حرفهایتان تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.

 متولدین مهر ماه

در تفکرات‌تان شما وارد جزیره ای شده اید که در وسط دریا قرار دارد و از هیچ سمت و سویی به جایی راه ندارد و شما در این راه تنها هستید. اما تمام این تفکرات زائده ذهن شما است، شما در حال حاضر در بهترین موقعیت قرار دارید فقط کافی است که دست خود را کمی‌جلو برده، خوشبختی و موفقیت‌های واقعی را لمس کنید. زیرا بر عکس تفکری که بر ذهن شما مسلط شده است، شما فردی هستید که  اگر بخواهید به راحتی بر افکار خود کنترل و نظارت دارید.

متولدین آبان ماه

ممکن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیکان تان چیزی از شما بخواهد که شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممکن است به خاطر وابستگی شخصیتی که شمادارید یک درگیری شدید ایجاد کند که هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا یک موقعیت حل نشدنی را تعمیر کنید، قواعد بازی را عوض کنید. تنها هدف واقعی که شما نیاز دارید این است که به سخنانی که دیگران می‌گویند خوب گوش کنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

 متولدین آذر ماه

امروز روز تعطیلی شماست حتی اگر کاری برای انجام دادن داشته باشید اما دنبال راهی هستید که دوستان تان را نیز درگیر کار کنید. خوشبختانه شما این کار را آنقدر خوب انجام می‌دهید که برای دیگران خوشایند به نظر می‌رسد و از رهبری شما استقبال می‌کنند. واقعا مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید؛ این کار یک همدلی تقسیم شده است که امروز را تبدیل  به یک روز به یاد ماندنی می‌کند.

 متولدین دی ماه

ممکن است امروز در حالی که نشسته‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید به نظر برسد که دچار گوشه گیری و انزوا شده‌اید. کاری را انجام دهید که که شما را کمک کند که به ذات خود برسید، مانند دعا کردن،‌ قدم زدن در طبیعت یا گوش کردن به یک موسیقی الهام بخش. اما برای اینکه به دیگران توضیح دهید که مشغول چه کاری هستید از راه خود خارج نشوید. این توصیه‌ای برای رسیدن به موفقیت نیست، بلکه درباره پرورش روح است.

 متولدین بهمن ماه

امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

متولدین اسفند ماه

حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید.