رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


محسنی اژه ای به برخی صحبت های اخیر احمدی نژاد واکنش نشان داد

محسنی اژه ای به برخی صحبت های اخیر احمدی نژاد واکنش نشان داد سخنگوی دستگاه قضا امروز در پاسخ به این سوال که آقای احمدی نژاد در سخنان اخیر خود صحبت هایی را در مورد شخص رئیس قوه قضائیه و برادرانشان داشتند،چرا مدعی العموم ورود نمی کند،گفت: این سوال را که شنیدم یاد این داستان […]

محسنی اژه ای به برخی صحبت های اخیر احمدی نژاد واکنش نشان داد

سخنگوی دستگاه قضا امروز در پاسخ به این سوال که آقای احمدی نژاد در سخنان اخیر خود صحبت هایی را در مورد شخص رئیس قوه قضائیه و برادرانشان داشتند،چرا مدعی العموم ورود نمی کند،گفت:
این سوال را که شنیدم یاد این داستان افتادم: یک لاتی مدت ها از چشم افتاده بود و از این رنج می برد،روزی در یکی از میادین شهر آمد و شروع به فحش دادن کرد،برخی از مردم ایستادند و توجه کردند.همراهان حکیمی که از راه رد میشد به وی گفتند بایستیم تا ببینیم چه می گوید،حکیم پاسخ داد:این فرد همه این کارها را می کند تا دیده شود،بیایید برویم.

گویا زبان برخی از افراد به خلاف واقع گفتن می چرخد و این زبان شان هرز شده است.برخی ها انگار خودشان را خیلی بالاتر از همه و قانون می دانند و نخوتی دارند که هر چه به ذهن شان می رسد درست است و مابقی نمی فهمند. در مورد فردی که نام بردید باید بگویم فرصت نداشتم تمام مصاحبه ها و ویدئو هایش را ببینم البته شاید محلی از اعنبار هم نداشته باشد که وقت صرف کنم ولی در همان که دیدم باید بگویم ده ها دروغ،خلاف گویی و توهین دیدم.

این فرد عادت کرده که همین جوری حرف بزند. این فرد درجایی گفته که فقط قوه قضائیه است که سی و هشت سال نقد در موردش نشده است.در پاسخ باید بگویم که بعضی ها مغرضانه فحش ها و انتقاداتی داشتند،منافقین را از یاد نبردیم.این حرف ایشان کاملا بی اساس است.آیا بیش از اینکه اینها گفتند میتوان به قوه قضاییه توهین کرد؟

یک روزی قوه قضائیه خوب کار می کرد اما حالا قوه قضائیه خراب شده است.در پاسخ باید گفت حالا چون شما تحت تعقیب قرار گرفتید قوه قضائیه بد شد.چرا زمان پست داشتن این حرفها رو نمی گفتید؟


جدیدترین خبرها