رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما […]

متولدین فروردین ماه

امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینکه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می‌کنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می‌توانید با قبول کردن این گفته که «در هر اتفاق حکمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض کنید. شما شاید اکنون نتوانید آنچه را که برایش برنامه‌ریزی کرده بودید را تمام کنید، ولی وقتی این کار را کردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت.

متولدین خرداد ماه

امروز کارهای شما به گونه ای است که نیاز به توجه زیاد دارد، اما شما زیاد دوست ندارید که این کارها را انجام دهید. اما باز هم گاهی اوقات شما دارای انگیزه شده و اگر شما کارهایی که قصد انجام دادنش را داشتید انجام دهید اطرافیانتان بیشتر شما را تحسین خواهند کرد. مهم نیست که برای سرعت بخشیدن و بهتر کردن عملکرد خود از چه چیزی استفاده می‌کنید؛ مهم این است که وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهید و سپس بعد از این شما وقت کافی برای تفریح کردن و لذت بردن خواهید داشت.

متولدین تیر ماه

عطارد منطقی، ارتباط نزدیک را در طی هفته‌های آینده به شما نوید می‌دهد. اگر چه الان شما بسیار مشتاق هستید که لایه‌های زیرین سطوح ظاهری را حفر کنید تا بتوانید پی به عمیق ترین احساسات خود ببرید، اما ممکن است که حقیقت باز هم بوسیله احساسات شما پنهان شده باشد. هر چیزی را در دل تان نگه ندارید. یک دوست مورد اعتماد پیدا کنید،‌ موقعیت را بسنجید و بعد احساسات خود را با او در میان بگذارید. اما قبل از آن مطمئن شوید که او یک دوست واقعی برای شماست.

متولدین مرداد ماه

امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.

متولدین شهریور ماه

شما با وضعیتهای معماگونه و ضد نقیض آشنایی کامل دارید، با این حال امروز با یک معمای غیر قابل حل روبرو شده‌اید. هرقدر که بیشتر در مورد این موضوع تحقیق و جستجو می‌کنید، کمتر می‌یابید!! شاید شما در جستجوی این هستید که به کمک یکی از دوستان خیلی صمیمیتان و یا یکی از اعضای خانواده‌تان  با دیدگاه‌های جدید آشنا بشوید، اما در نهایت آنها فقط شما را به اشتباه می اندازند. پس فقط به صدای درونتان گوش دهید- حتی اگر به هیجان نیامدید- حتماً این کار را بکنید.

متولدین مهر ماه

امروز می‌خواهید کاری را برای اولین بار انجام دهید و برای همین مشتاق ولی نگران هستید. شما ترجیح می‌دهید که درباره موقعیت کنونی بیشتر بدانید و فکر می‌کنید این کار به شما قوت قلب لازم را خواهد داد. اگر زمان کافی داشته باشید دوست دارید که برای این مسئولیت و ماموریت،‌ مهارت‌هایی را که لازم دارید یاد گرفته و تمرین کنید. اما زمان کافی برای این کار ندارید. با ترس‌هایتان مواجهه شوید و تا جایی که امکان دارد از روی ترتیب و به قاعده جلو بروید.

متولدین آبان ماه

شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده‌تان برنامه‌ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می‌تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.

متولدین آذر ماه

با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

 متولدین دی ماه

حواستان جمع باشد چون امروز یک نفر برای دوست شدن با شما پیشقدم می‌شود. ممکن است این شخص تمام حرفهای شما را باور کند و همین موضوع اوضاع را پیچیده می‌کند، برای اینکه شما نمی‌توانید بفهمید که چه چیزی نادرست است. اما اختلاف نظرها هم می‌تواند باعث بروز مشکل بشود. بنایراین قبل از اینکه با این فرد یک ارتباط طولانی مدت را شروع کنید حقایق را بررسی کرده و در مورد آنها اطمینان حاصل کنید.

متولدین بهمن ماه

شما حس می کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دستتان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

 متولدین اسفند ماه

امروز لزومی ندارد که وقت زیادی را صرف برنامه‌ریزی کنید، چرا که دوستان‌تان حتی در آخرین لحظه جزئیات لازم را به شما خواهند گفت. هم اکنون شما باید چیزهای مهمی راجع به روابط دوستانه‌تان بفهمید و تنها کاری که باید بکنید این است که بفهمید اطرافیان‌تان چگونه عشقشان را به شما ابراز می‌کنند.