رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۹ آذر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه شما لزوماً کسی نیستید که در مورد مسائل خصوصیتان صحبت کنید، اما ماه جدید در چهارمین خانه‌تان ممکن است شما را تشویق کند تا در مورد نیازهای شخصی‌تان صحبت کنید. حتی اگر این کار آسان نباشد، وقتی شما با وارد کردن شخص دیگری به مسائل شخصیتان، آسیب پذیری خود را نشان می‌دهید، […]

متولدین فروردین ماه

شما لزوماً کسی نیستید که در مورد مسائل خصوصیتان صحبت کنید، اما ماه جدید در چهارمین خانه‌تان ممکن است شما را تشویق کند تا در مورد نیازهای شخصی‌تان صحبت کنید. حتی اگر این کار آسان نباشد، وقتی شما با وارد کردن شخص دیگری به مسائل شخصیتان، آسیب پذیری خود را نشان می‌دهید، حتماً به نتیجه‌ای خواهید رسید. بی پرده سخن بگویید، برای اینکه اگر شما خیلی مشخص در مورد احساسهایتان صحبت کنید، خیلی سریع به نتایج مثبتی خواهید رسید.

متولدین اردیبهشت ماه

پلوتو وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه روابط صمیمانه شده است و دیدگاه‌های شما در مورد جهان پیرامونتان و ارزش و اهمیت انسان‌های دور و برتان کمی تغییر می‌کند. در حالیکه بخش جدی تر وجود شما پررنگ تر می‌شود، شما بیشتر از قبل روی روابط‌تان حساب می‌کنید. باوجود اینکه از فکر کردن به روزهای گذشته دلتنگ می‌شوید، اما شما با کنکاش کردن در گنجینه‌های پنهان روح خود و مربوط به گذشته تان، می‌توانید زندگی تان را غنی تر سازید.

متولدین خرداد ماه

فعالیت‌هایی که در این روزهای اخیر انجام داده اید باعث شده است که تا حدودی گیج و گمراه شوید، بهتر است قبل از ادامه ی مسیر در ابتدا به آینده فعالیت‌هایتان نظری داشته باشید، یا یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشته باشید و بعد به پیش بروید تا بیش از این گمراه نشوید. از افرادی که در این زمینه دارای تجربه هستند کمک بگیرید. زیرا اگر بدون مشورت به کارهایتان ادامه بدهید، فعالیت‌هایتان دیگر لذتی برای تان ندارد.

متولدین تیر ماه

امروز کارهای بی معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینکه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تکیه کنند. به جای تفسیر کردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه کافی عاقل هستید که نگرش‌ها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا کنید. اما دلیل این کارتان فقط این است که شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌کنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد که برنامه‌های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

متولدین مرداد ماه

شما واقعا نمی‌خواهید در فعالیتهای گروهی شرکت کنید، حتی اگر افرادی که در این گروه هستند را دوست داشته باشید! شاید شما در مقابل افراد و دیدگاه‌های متفاوتی که دارند گیج می‌شوید و نمی‌توانید در برابرشان واکنش نشان بدهید. شما اصلا دلتان نمی‌خواهد که در مورد قوانین فعالیت‌های گروهی یا قوانین مربوط به افراد دیگر مذاکره کنید. بدون اینکه خودتان را ملزم کنید که درباره خود به تمام افراد گروه توضیح دهید، به فعالیت‌های اجتماعی خود برگردید.

متولدین شهریور ماه

شما چه بخواهید چه نخواهید کارهای شخصی دارید که باید بهشان رسیدگی بکنید! شاید در ظاهر شغل شما ایجاب می‌کند که بار مسئولتیهای مربوط به خانه کاملاً از روی دوشتان برداشته شود، اما شما تا مدت طولانی نمی‌توانید از وظایف و مسئولیتهای مربوط به خانه و خانواده فرار کنید. به خاطر بردن گوی سبقت از رئیس اداره و یا شریکتان انرژی خود را تلف نکنید! فقط به نکات مثبت خود فکر نکنید!! بلکه موقعیت و کاری را پیدا کنید که بتوانید به بهترین نحو از پسش بربیایید.

متولدین مهر ماه

امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

متولدین آبان ماه

شما شخصی هستید که به پیشرفت‌های و دست آوردهای کوچک خیلی زود قانع می‌شوید، اما این راه درستی نیست، زیرا آینده خوبی را برای خودتان نمی‌توانید بسازید، توصیه می‌کنیم به فکر پیشرفت‌های بزرگتر باشید تا بتوانید راه زندگی تان را با سرعت بیشتری طی کنید البته دارای افکار مثبتی هستید، پس با تلاش بیشتری اقدام کنید.

متولدین آذر ماه

معاشرت با مردمی که از نظر عاطفی وابسته و نیازمند هستند معمولا برای شما زیاد خوشایند نیست اما امروز می تواند درهایی را برای راه های جدید ارتباط با دیگران برای شما باز کند. شما ممکن است با خودتان کمی در ستیز باشید چرا که سعی می کنید تا تعیین کنید که چه میزان از خودتان را آشکا رکنید. بهتر است که کمی آرام باشید و درباره احساسات تان زیاد صحبت نکنید اما این کار می تواند در یک رابطه عمیق و در لحظات مهمی محدودیت هایی ایجاد کند که زیاد ضرورت ندارد. با کمی صادق بودن می توانید در مقابل ترس از صمیمیت با دیگران بایستید ؛ نتایج این کار می تواند کاملا شما را شگفت زده کند.

متولدین دی ماه

امروز خیال پردازی شما آنچنان از حقیقت دورتان می کند که به راحتی نمی توانید راه برگشت را پیدا کنید!! اما در حالیکه به دنبال راه برگشت به جایگاه قبلی خود می باشید و فکرتان را به کار می اندازید، سرسختی شما بهتان کمک می کند. عجیب اینکه شما بزرگترین کیفر و مجازات برای خودتان هستید! بنابراین هرکاری که لازم است را انجام دهید تا از افکار و اعتقادات اشتباهتان که فکر می کنید خوب است بیرون بیایید. تا موقعی که از قرارگیری تان در مسیر درست مطمئن نشده اید، لازم است چندین بار مسیر خود را عوض کنید.

متولدین بهمن ماه

امروز حوادث عجیبی برایتان اتفاق می‌افتد، برای اینکه قدرت تخیل شما خیلی قوی است و می‌تواند به واقعیت هم نزدیک شود. اما رویای شما لزوماً داشتن یک عالم طلا و داشتن رنگین کمان نیست. حتی در این روزهای روشن تابستانی شما به سمت مسائل حاشیه‌ای می‌روید. به جای شکایت کردن به خاطر انجام دادن کارهایتان، به خاطر توانایی‌هایی که خدا بهتان اعطا کرده سپاسگزار باشید.

متولدین اسفند ماه

تا موقعی که احساسات و علایق شما به علایق اطرفیانتان مرتبط می‌شود، تمرکز کردن برای مطرح کردن خود می‌تواند شما را به مسیری درست هدایت کند. خلاقیت و سازنده بودن چیز خوبی است، اما خودشیفتگی و خود پسندی به ضررتان تمام می‌شود. شما اکنون می‌توانید چیزهایی که برایتان مهم است را با دیگران در میان بگذارید؛ فقط فراموش نکنید که ممکن است حرف‌های شما در نظر دیگران زیاد مهم نباشد.