رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز شنبه ۱۱ آذر روی دهد:

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز شنبه ۱۱ آذر روی دهد: ?حسن روحانی، رئیس جمهور امروز در نخستین سفر استانی دولت دوازدهم به سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد. ?علی لاریجانی، رییس مجلس به مناسبت روز مجلس ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه گفت‌وگوی تلویزیونی خواهد داشت. این گفت وگو به […]

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز شنبه ۱۱ آذر روی دهد:

?حسن روحانی، رئیس جمهور امروز در نخستین سفر استانی دولت دوازدهم به سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد.

?علی لاریجانی، رییس مجلس به مناسبت روز مجلس ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه گفت‌وگوی تلویزیونی خواهد داشت. این گفت وگو به صورت هم زمان از شبکه خبر و شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

? امروز عباسعلی کدخدایی، سخن‌گوی شورای نگهبان هم نشست خبری دارد.

?امروز قرارداد تحویل ۴۵۰ واگن ریل‌باس به ایران در وزارت راه و شهرسازی امضا می‌شود.

?کنفرانس صلح سوریه هم امروز در سوچی روسیه کارش را آغاز می‌کند.

?نشست «مجلس شورای اسلامی، انتظارات و عملکردها» با حضور علی مطهری، مجید انصاری و حسن سبحانی از سوی گروه سیاست نظری انجمن اندیشه و قلمK برگزار می‌شود. این نشست از ساعت ۱۵:۳۰ در تهران، سالن مجتمع فرهنگی الرحمن واقع در خیابان قرنی، نرسیده به پل کریم‌خان، کوچه دهقانی‌نیا برپا می‌شود.

? امروز ، ۱۱ آذرماه آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری سال ۹۷ است.

? استاندار کرمانشاه با اشاره به زلزله ۴.۶ ریشتری کوزران گفته با توجه به اینکه بخشی از مردم شب گذشته بیرون از منازل به سر برند و برای همین مدارس شیفت صبح امروز(شنبه) را تعطیل کردیم. مدارس شیفت بعدازظهر و نیز دانشگاه ها و ادارات امروز برقرار است.

?شرکت‌های اینترنتی امروز جلسه‌ بررسی جداول تعرفه‌های جدید اینترنت نامحدود را در رگولاتوری خواهند داشت تا سقف مصرف منصفانه و جداول نهایی شود.

?موسسه اعتباری ملل از شنبه پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومانی به سپرده‌گذاران تعاونی وحدت که مانده سپرده‌های‌شان بیش از این رقم است را آغاز می‌کنند.

? سازمان هواشناسی گفته بخشهایی از نیمه شمالی طی امروز و فردا با بارش باران، برف و کاهش دما مواجه می شوند.
بارش پراکنده در گیلان ، مازندران و شمال خراسان رضوی و روز یکشنبه بارش پراکنده در گیلان و غرب مازندران پیش‌بینی متا روز دوشنبه کاهش دمای ۲تا ۸ درجه‌ای در نیمه شمالی کشور رخ ميدهد.

?مناسبت روز: امروز دقیقا ۹۶ سال از زمان شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی، رهبر جنبش عدالت‌خواهانه و ضداستعماری جنگل می‌گذرد.
امروز هم‌چنین زادروز جلال‌آل‌احمد، نویسنده معاصر است.