رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه شما به طور ذاتی با عوض کردن مسیر و روشتان در وسط راه راحت کنار می‌آیید! حالا که آگاهی تان نیز بیشتر شده است، دوباره وسوسه شده‌اید روی نگرش جدیدتان در مورد رسیدن به هدف تازه خود کار کنید. اگرچه شما امروز آماده هستید که برنامه‌هایتان را متعادل کنید، اما افراد دیگر […]

متولدین فروردین ماه

شما به طور ذاتی با عوض کردن مسیر و روشتان در وسط راه راحت کنار می‌آیید! حالا که آگاهی تان نیز بیشتر شده است، دوباره وسوسه شده‌اید روی نگرش جدیدتان در مورد رسیدن به هدف تازه خود کار کنید. اگرچه شما امروز آماده هستید که برنامه‌هایتان را متعادل کنید، اما افراد دیگر حاضر نیستند به این سادگی‌ها نظرشان را عوض کنند. از آنها انتظار نداشته باشید که سریع با شما همراه شوند. بهشان زمان بدهید، وقتی که خودتان فکر کردید رفتارتان درست بوده، آنها هم به زودی بهتان ملحق می‌شوند.فال روزانه

متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی‌ تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

متولدین خرداد ماه

شما اکنون نمی‌توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته‌های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می‌خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید که در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب‌تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می‌کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

متولدین تیر ماه

امروز شما تعادل کامل بین ایده الهام بخشیدن به دیگران و توجه کردن به جزئیاتی که لازم است تا این کار درست انجام شود، را شناخته‌اید. اگرچه شما توانایی استفاده از استعدادهایتان برای انجام وظیفه را دارا هستید، ولی آرزوهایتان می‌تواند زندگی روزانه‌تان را با احتمال غیر واقعی بودن آنها به هم بریزد. از تصوراتی که در ذهنتان دارید در جهت پیش رفتن به سمت واقعیات زندگیتان استفاده کنید.

متولدین مرداد ماه

شما هدفی دارید که باید آن را امروز انجام دهید و بهترین کار این است که با گفتار شفاهی یا ارتباط کتبی آن را دنبال می‌کنید. اگر چه شما همان کارها و وظایف هر روزه را انجام می‌دهید که در برنامه هر روزه تان دارید و به روال همیشه است،‌ اما امروز برای اینکه مشکل خود را به دیگران نشان دهید کارهایتان را بیشتر نمایشی انجام می‌دهید. اما شما اجازه ندارید که دیگران را بدون اینکه خودشان بخواهند مجبور به توجه کنید. بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید و بعد از آن اجازه دهید چند روزی کارها به حال خود باشند قل از اینکه دوباره بخواهید برای حل آن دوباره تلاش را از سر بگیرید.

متولدین شهریور ماه

احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می‌کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. آنها فکر می‌کنند در پشت این خنده‌های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آنها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می‌آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین می‌زند. درباره اینکه دیگری درباره شما چه فکری می‌کند نگران نباشید؛‌ فقط خودتان باشید.

متولدین مهر ماه

اگر شما فکر می‌کنید که باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینکه در یک رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان کافی خواهید داشت. هم اکنون برنامه‌ریزی کردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینکه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امکاناتی که وجود دارد را پیش خود مجسم کنید و از بین آنها آنچه را که برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب کنید.

متولدین آبان ماه

زندگی امروز برای شما مثل نفس کشیدن در هوای تازه می‌باشد و افکار شما مثل پرنده‌ها آزادانه در سرتاسر آسمان پرواز می‌کنند. اما همه چیز آن طور که به نظر می‌رسد آرامش بخش نیست. بری اینکه پشت این تصویر زیبا احساسات غیر قابل حل به آرامی در حال ظهور کردن هستند. تلاش کنید که به خودتان نگرانی راه ندهید، برای اینکه ممکن است شما در این چند روز توانایی سرکوب کردن آنها را پیدا کنید، اما بهتر است به جای اینکه صبر کنید که احساساتتان سرریز شوند، آنها را پردازش کنید.

متولدین آذر ماه

شما می‌توانید فشار زیادی که رویتان است را حس کنید و می‌خواهید کاری انجام دهید که از میزان آن بکاهید. اما به جای اینکه برای حل کردن این مشکل به اعماق آن بروید، بهتر است که در لحظه حال حضور داشته و تمرکز کنید. لازم نیست در ضمیر ناخودآگاهتان کنکاش کنید. فقط وقایع و اتفاقات را دنبال کنید و از مسیری که پیش گرفته‌اید لذت ببرید.

متولدین دی ماه

شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما ممکن است مایل باشید که رهبری دوستان تان را نیز بر عهده بگیرید. احتمالا متعجب می‌شوید چرا که می‌بینید چقدر سریع دیگران رهبری شما را می‌پذیرند، و یکباره هیجان زده می‌شوید و به این باور می‌رسید که تنها نیستید. اما مراقب باشید که چگونه با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، به خاطر اینکه ممکن است دیگری را با داوری شتاب زده خود ناراحت کنید. آرام باشید و قبل از اینکه حرفی بزنید خوب فکر کنید. در مجامع اجتماعی مودب باشید چرا که بدین ترتیب میتوانید در زندگی تان موفق باشید.

متولدین اسفند ماه

امروز ماه کامل صورت فلکی قوس در دهمین خانه شغلی شما قرار دارد و روشی را که احساسات شما می‌توانند به طور مثبت بر زندگی حرفه‌ای شما تأثیر بگذارند را آشکار می‌کند. حتی اگر شما از مطرح کردن احساسهایتان در عموم نگران هستید، این کار نسبت به آنچه که شما فکر می‌کنید کمتر رنج آور است. دیگران می‌توانند در برابر ترسهایشان واکنش نشان دهند، اما برای شما یاد آوری کردن اینکه به جز عملکردهای خودتان مسئولیت واکنشهای افراد دیگر را قبول نمی‌کنید، بسیار حیاتی است.