رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز یکشنبه ۱۲ آذر روی دهد:

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز یکشنبه ۱۲ آذر روی دهد: ?رئیس جمهور امروز فاز نخست بندر جدید چابهار با نام شهید بهشتی را افتتاح خواهد کرد. وزیر خارجه هند به‌عنوان بزرگترین سرمایه‌گذار خارجی نیز در این مراسم حضور اواهد داشت و علاوه بر او نمایندگان ۱۲ کشور دیگر نیز […]

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز یکشنبه ۱۲ آذر روی دهد:

?رئیس جمهور امروز فاز نخست بندر جدید چابهار با نام شهید بهشتی را افتتاح خواهد کرد. وزیر خارجه هند به‌عنوان بزرگترین سرمایه‌گذار خارجی نیز در این مراسم حضور اواهد داشت و علاوه بر او نمایندگان ۱۲ کشور دیگر نیز در این مراسم حاضر خواهند بود.

?به گفته منابع آمریکایی، جرارد کوشنر داماد و مشاور ترامپ، امروز یک‌شنبه طی سخنانی به تشریح سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه و رویکرد آمریکا درباره مذاکرات سازش اسرائیل و فلسطین خواهد پرداخت.

?امروز همایشی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود که در آن صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه صحبت خواهد کرد. هم چنین امروز همایشی با عنوان امر به معروف و نهی از منکر با سخنرانی احمد جنتی، رئیس ستاد نهی‌از منکر و امر به معروف، برگزار می‌شود.

?در سالروز صدور نامه‌های رهبرانقلاب به جوانان کشورهای غربی همایشی با حضور شخصیت‌ها و فرهیختگان و با سخنرانی محمدی‌گلپایگانی، ريیس‌دفتر رهبرانقلاب، محمدجواد ظریف و علی‌اکبر ولایتی برگزار می‌شود.

?مراسم تشییع پیکر طاهر احمدزاده، استاندار خراسان در دولت بازرگان، فعال ملی‌مذهبی و پدر مسعوداحمدزاده از بنیان‌گذاران سازمان چریک‌های فدایی خلق، امروز ۱۲ آذر، ساعت ١٠ از محل سالن تغسیل بهشت رضا به سوی قطعه ٩ (در مشهد) برگزار خواهد شد

?مراسم یادبود مرحوم چایچیان(حسان)، شاعر آیینی که اخیرا درگذشت، در مسجد ارک تهران از ساعت ۱۴/۳۰ الی ۱۶ برگزار خواهد شد.

?تعرفه جدید همه شرکت‌های اینترنتی از امروز اجرایی خواهد بود.

?بنا به مصوبه ستاد بحران استان کرمان با توجه به پس‌لرزه‌های زلزله اخیر و به‌منظور آرامش خانواده‌ها و دانش‌آموزان، امروز همه مدارس شهرستان‌های راور و کرمان شامل نواحی یک و دو، شهداد، گلباف، چترود، ماهان و راین در تمام دوره‌های تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است. همچنین از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ آذر ماه کلاس‌ها و امتحانات دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه‌ای و PhD برگزار نمی‌شود.
?آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم گفته درپی وقوع زمین‌لرزه و تداوم پس‌لرزه در صومای برادوست ارومیه مدارس این منطقه یک‌شنبه تعطیل است.

?امروز در تقویم روز جهانی معلولان نام‌گذاری شده است.

?امروز همچنین مصادف است با سالکرد تصویب قانون‌اساسی جمهوری‌اسلامی در سال ۵۸.

?در زادروزها می‌توان به تولد غلامحسین صدیقی(۱۲۸۴)، جامعه‌شناس، از بانیان جبهه ملی و عضو کابینه مصدق اشاره‌کرد.

?امروز سالگرد درگذشت(۱۳۶۳) بهرام صادقی، داستان‌نویس برجسته ایرانی است که با «ملکوت» شهره عام و خاص شد.