رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


پژوهشی در هاروارد نشون داد که مغز نوجوانان قادر به تشخیص فهم اهمیت مسائل نیست

پژوهشی در هاروارد نشون داد که مغز نوجوانان قادر به تشخیص فهم اهمیت مسائل نیست. و حتی اگر جایزه بگیرن یا جریمه بشن هم اهمیت نمره/نتیجه واسشون نامفهومه. نتایج: امتحان مهم پایان ترم/سال اشتباهه و میانگین امتحانات طول ترم بهتره. بچه ها بهتره مهارت اجتماعی یاد بگیرند، نه لزوماً انتگرال

پژوهشی در هاروارد نشون داد که مغز نوجوانان قادر به تشخیص فهم اهمیت مسائل نیست. و حتی اگر جایزه بگیرن یا جریمه بشن هم اهمیت نمره/نتیجه واسشون نامفهومه.

نتایج: امتحان مهم پایان ترم/سال اشتباهه و میانگین امتحانات طول ترم بهتره. بچه ها بهتره مهارت اجتماعی یاد بگیرند، نه لزوماً انتگرال