پژوهشی در هاروارد نشون داد که مغز نوجوانان قادر به تشخیص فهم اهمیت مسائل نیست
پژوهشی در هاروارد نشون داد که مغز نوجوانان قادر به تشخیص فهم اهمیت مسائل نیست. و حتی اگر جایزه بگیرن یا جریمه بشن هم اهمیت نمره/نتیجه واسشون نامفهومه. نتایج: امتحان مهم پایان ترم/سال اشتباهه و میانگین امتحانات طول ترم بهتره. بچه ها بهتره مهارت اجتماعی یاد بگیرند، نه لزوماً انتگرال
پژوهشی در هاروارد نشون داد که مغز نوجوانان قادر به تشخیص فهم اهمیت مسائل نیست. و حتی اگر جایزه بگیرن یا جریمه بشن هم اهمیت نمره/نتیجه واسشون نامفهومه.
نتایج: امتحان مهم پایان ترم/سال اشتباهه و میانگین امتحانات طول ترم بهتره. بچه ها بهتره مهارت اجتماعی یاد بگیرند، نه لزوماً انتگرال