رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۱۳ آذر روی دهد:

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۱۳ آذر روی دهد: ?امروز اجلاس وزرای خارجه کشورهای ساحلی دریای مازندران(خزر) برگزار می‌شود. قرار است در این نشست که در مسکو برگزار می‌شود و دو روز به‌طول می‌انجامد، مفاد پیش‌نویس کنوانسیون حقوق حاکم بر دریای خزر مورد بررسی قرار گیرد. ?امروز کارلوس […]

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۱۳ آذر روی دهد:

?امروز اجلاس وزرای خارجه کشورهای ساحلی دریای مازندران(خزر) برگزار می‌شود. قرار است در این نشست که در مسکو برگزار می‌شود و دو روز به‌طول می‌انجامد، مفاد پیش‌نویس کنوانسیون حقوق حاکم بر دریای خزر مورد بررسی قرار گیرد.

?امروز کارلوس کی‌روش و مهدی تاج، رییس‌فدراسیون فوتبال، درباره چندوچون آماده‌شدن تیم‌ملی برای حضور در جام‌جهانی جلسه مهمی‌دارند. برخی حدس می‌زنند بعید نیست کی‌روش که حالا با توجه به قرعه سخت ایران، از کمبود امکانات عصبانی‌تر است، پس‌از این جلسه استعفا دهد.

?امروز رکس تیلرسون، وزیرخارجه آمریکا که حدس زده می‌شود، به‌زودی کنار برود، یک دوره سفر اروپایی‌ را شروع خواهد کرد. او هدف از سفر به بروکسل، وین و پاریس را تقویت اقدامات دفاعی علیه روسیه عنوان کرده.

?ارتش جمهوری اسلامی از امروز در مناطق محروم شرق و جنوب‌شرق کشور از خراسان جنوبی تا سواحل مکران، به‌مدت چهارروز، مانور مردم‌یاری رسول‌الله را اجرا می‌کند.
در این مانور چهارروزه همه تخصص‌ها و فعالیت‌های درمانی و پزشکی ارتش، در قالب پنج بیمارستان صحرایی و چندین تیم سیار برای ارائه خدمات پزشکی به مردم این مناطق به کار گرفته می‌شوند.

? در چنین روزی دوفیلسوف سیاسی برجسته اروپایی، توماس‌هابز(۱۶۷۹) نویسنده کتاب دوران‌ساز «لویاتان» و هانا آرنت(۱۹۷۵)، که «ریشه‌های توتالیتاریسم»اش نقش جدی در اندیشه سیاسی داشته، چشم از جهان فروبستند.

?و بد نیست بدانید که امروز مصادف است با مرگ یزید پسر معاویه دومین خلیفه اموی .