رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۱۴ آذر روی دهد:

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۱۴ آذر روی دهد: ?امروز سی‌ویکمین کنفرانس وحدت اسلامی در شرایطی با سخنان حسن‌روحانی آغاز می‌شود که خاورمیانه به‌اوج اختلافات مذهبی و قومی نزدیک شده. ?امروز بیش‌از ۳هزار از واحدهای مسکن‌مهر پردیس در شرق تهران افتتاح می‌شود. در روزهایی که مسکن‌مهر به‌خاطر […]

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز سه شنبه ۱۴ آذر روی دهد:

?امروز سی‌ویکمین کنفرانس وحدت اسلامی در شرایطی با سخنان حسن‌روحانی آغاز می‌شود که خاورمیانه به‌اوج اختلافات مذهبی و قومی نزدیک شده.

?امروز بیش‌از ۳هزار از واحدهای مسکن‌مهر پردیس در شرق تهران افتتاح می‌شود. در روزهایی که مسکن‌مهر به‌خاطر زلزله کرمانشاه در مظان اتهام نااستواری است، شاید سخنرانی‌ها در این مراسم حاشیه‌ساز شود.

?با توجه به سه‌روز تعطیلی از فردا، از امروز جاده کرج-چالوس، به سمت چالوس، یک‌طرفه می‌شود.

?امروز هوای تهران غبارآلود است و صاف و تا اواخر شب در شمال و شمال‌غرب کشور ۳ تا ۵ درجه هوا گرم‌تر می‌شود.

?امروز آخرین مهلت برای ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری است.

?امروز آخرین هفته از نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران،‌ جام خلیج‌فارس، با سه‌بازی آغاز می‌شود که در حساس‌ترین آن‌ها از ساعت ۳ عصر پیکان به دیدار سایپا خواهد رفت.

?امشب از مرحله گروهی سری رقابت‌های جام قهرمانان اروپا، در حساس‌ترین بازی از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه، بایرن‌مونیخ با پاریسن‌ژرمن و چلسی در لندن با اتلتیکوی مادرید بازی می‌کند.

?امروز در تقویم برابر است با زادروز عباس بابایی، سرلشگر و خلبان برجسته نیروی هوایی ارتش که در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. امروز سالمرگ علی‌حاتمی، کارگردان بزرگ سینما و تلویزیون ایران است.