رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


در پی حمله پ.ک.ک سربازان ترک به کمک ایرانی ها شتافتند

خبرگزاری آناتولی مدعی شد: در پی حمله پ.ک.ک سربازان ترک به کمک ایرانی ها شتافتند خبرگزاری آناتولی ترکیه در خبری مدعی شد: بنا به اعلام مسئولین امنیتی ترکیه، در پی حمله مسلحانه تروریست‌های پ.ک.ک در داخل خاک ایران، یک ایرانی شهید و ۳ نفر دیگر مجروح شدند. آنها توسط نیروهای ترکیه به بیمارستان‌های ایغدیر و […]

خبرگزاری آناتولی مدعی شد: در پی حمله پ.ک.ک سربازان ترک به کمک ایرانی ها شتافتند

خبرگزاری آناتولی ترکیه در خبری مدعی شد: بنا به اعلام مسئولین امنیتی ترکیه، در پی حمله مسلحانه تروریست‌های پ.ک.ک در داخل خاک ایران، یک ایرانی شهید و ۳ نفر دیگر مجروح شدند.

آنها توسط نیروهای ترکیه به بیمارستان‌های ایغدیر و قارص منتقل شدند، اما یکی از مجروحین علی‌رغم تلاش پزشکان در بیمارستان جان باخت.

به دلیل فاصله زیاد پاسگاه ایران به محل وقوع حمله، مرزبانان ترک به کمک مجروحین ایرانی شتافته و آنها را با بالگرد به بیمارستان ایغدیر و قارص منتقل کردند. درمان بقیه مجروحین در بیمارستان ادامه دارد.

انور اونلو استاندار ایغدیر که برای عیادت این افراد در بیمارستان حاضر شده بود به خبرنگاران گفت: ایرانی ها در مرز از نیروهای ترک درخواست کمک کرده اند. در همان لحظات اولیه وقوع حمله، سربازان ترک مجروحین ایرانی را به بیمارستان منتقل کردند.