رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۲۰ آذر روی دهد:

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۲۰ آذر روی دهد: امروز در تهران ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی به ریاست اسحاق جهانگیری جلسه تشکیل می‌دهد. امروز ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه که روز به روز بر نفوذ او در جهان افزوده می‌شود، از مصر دیدار خواهد کرد. موگرینی مسوول سیاست‌خارجی اروپا، و وزیران‌خارجه […]

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز دوشنبه ۲۰ آذر روی دهد:

امروز در تهران ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی به ریاست اسحاق جهانگیری جلسه تشکیل می‌دهد.

امروز ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه که روز به روز بر نفوذ او در جهان افزوده می‌شود، از مصر دیدار خواهد کرد.

موگرینی مسوول سیاست‌خارجی اروپا، و وزیران‌خارجه اروپا، هم در بروکسل، مرکز اتحادیه اروپا، با نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل، دیدار خواهد کرد و حتما از بحران بیت‌المقدس هم حرف زده می‌شود.

امروز آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج‌فارس، بین پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این دوتیم قرار بود چندهفته پیش با هم دیدار کنند ولی به‌دلیل دیدارهای پرسپولیس در لیگ آسیا، برگزار نشد. پرسپولیس ببرد، فاصله‌اش با تیم دوم جدول را به ۷ امتیاز می‌رساند.

سخن‌گوی وزارت خارجه، بهرام قاسمی نشست خبری دارد و احتمالا مجبور است درباره نتایج سفر وزیرخارجه انگلیس، از جمله درباره نازنین زاغری، حرف بزند.

مصباحی‌مقدم، سخن‌گوی جامعه‌روحانیت مبارز تهران، تشکل سنتی جناح‌راست امروز نشست خبری دارد. واکنش احتمالی او به کارهای احمدی‌نژادی‌ها جالب خواهد شد.

امروز کنفرانس امنیتی تهران با عنوان قدرت‌های بزرگ و امنیت غرب آسیا در دانشگاه دفاع ملی یکی از جلسات سال نودوشش‌اش را برگزار می‌کند.

امروز اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران یک همایش مبارزه با فساد برگزار می‌کند.

این‌روزها که خبر زلزله داغ است مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه زنان و مرکز تحقیقات زن و خانواده یک نشست تخصصی جالب برگزار خواهند کرد با موضوع حیات عاطفی ‌و اجتماعی زنان و دختران زلزله‌زده- مکان نشست خیابان نادری تهران، کوچه حجت‌دوست، پلاک ۵۶، مرکز تحقیقات زن و خانواده، است. نشست از ساعت ۴ عصر شروع می‌شود.

امروز در تقویم:
مصادف است با سی‌وششمین سالگرد ترور عبدالحسین دستغیب، اولین امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه شیراز پس‌از انقلاب به‌دست گوهر ادب‌آواز از اعضای سازمان مجاهدین خلق.
و البته مصادف است با سومین سالمرگ پرویز کلانتری، نقاش برجسته معاصر ایرانی