رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در […]

متولدین فروردین ماه

اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌ عاقلانه بگیرید.فال روزانه

متولدین اردیبهشت ماه

امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.

متولدین خرداد ماه

شما امروز خیلی فکر و خیال می‌کنید و هیچ کس دیگری به اندازه شما در خیال و رویا به سر نمی‌برد! شما نمی‌دانید چه کار کنید!؟ وقتتان را با خانواده تان بگذرانید، با دوستانتان خوش باشید و یا فقط به کارهای خودتان برسید. تمام این افکار در ذهن شما هستند! اما لزومی‌ ندارد برای رویاپردازی‌هایتان محدودیتی قائل شوید و حتی لازم نیست با کسی در موردش حرف بزنید. شما قادر هستید در ذهن خودتان به هر جا که خواستید سفر کنید و هرجا که هستید خوش بگذرانید!

متولدین تیر ماه

امروز قبل از اینکه خیلی ولخرجی کنید موجودی حساب خود را چک کنید، برای اینکه ممکن است فکر کنید که وضع مالیتان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است! اگر دوستانتان شما را به خرید کردن ترغیب می‌کنند، حواستان را جمع کنید، برای اینکه این هشداری برای شما است و لزوماً به نفعتان نیست. باوجود اینکه شما خودتان این را می‌دانید، ولی قبل از اینکه دست به عملی بزنید لازم است که حتماً پس‌اندازی داشته باشید.

متولدین مرداد ماه

امروز شاید دوست داشتنی ترین فرد در تمام زندگی تان برای شما تبدیل به فردی عادی شود. درست وقتی که شما خیلی خوب او را شناختید، نظریات عاطفی تان یکباره تغییر می‌کند و فرضیه‌های غلط به ذهنتان راه پیدا می‌کند. هم اکنون شما روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. قبل از تصمیم گیری‌های بزرگ و قبل از اینکه پشیمان شوید به خودتان زمانی کافی داده تا خوب فکر کنید.

متولدین شهریور ماه

امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می‌کنند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.

متولدین مهر ماه

امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیکتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست کنند. با وجود این اگر این مشکلات موقتی باشند برایتان بهتر که بهشان رسیدگی کنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی که مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد که به مشکلات حل نشده خودتان هم توجه کنید. ولی اکنون زمان مناسبی برای مطرح کردن مشکلات خود و پیجیده‌تر کردن اوضاع نیست.

متولدین آبان ماه

این روزها روزهای خوب برای شما نیست، تمایل شما برای درست انجام دادن کارها می تواند روزتان را تغییر دهد. به این فکر نکنید که چگونه می توانید به دیگران برای وارد شدن به گروهتان کمک کنید. در عوض توجهتان را به سمت با انگیزه کردن خودتان معطوف کرده تا در حرفه تان بهتر عمل کنید. در نهایت با توجه به گفته های دیگران در مورد شما قضاوت نخواهد شد، اما کارآیی شما به تنهایی مورد قضاوت واقع خواهد شد.

متولدین آذر ماه

الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

متولدین دی ماه

وقتی که شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا‌پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه و ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

متولدین بهمن ماه

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایقتان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

متولدین اسفند ماه

شما ممکن است از تعهداتی که به دیگران دارید خسته شده و از اینکه راه فراری نداشته و نمی توانید برای تفریح و گردش برنامه ریزی کنید خسته و عصبانی باشید. حتی اگر فکرمی کنید که این رنجش و عصبانیت شما تمام امروز طول بکشد، اما اگر بخواهید زیاده از حد به این افکار منفی خود توجه کنید فقط انرژی تان را هدر داده اید. مطمئن باشید اگر کارهایتان را امروز به خوبی انجام دهید، می توانید تعطیلات آخر هفته را در آرامش به سر برده و کمی تفریح کنید.