رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶

 متولدین فروردین ماه امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهای‌تان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیتهای تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این […]

 متولدین فروردین ماه
امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهای‌تان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیتهای تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

 متولدین اردیبهشت ماه
واکنش‌های شما نسبت به مشکلات مالی حالا شاید موثرترین نگرش و ایده شما باشد، اما در دراز مدت بهترین جواب را نخواهد داد. برای اینکه الان سفت کردن کمربندتان الزامی‌است! شما نمی‌توانید از پولی که ندارید استفاده کنید! و مشکل هم پیچیده تر می‌شود و نیازمند عملکردهای ترکیبی هم زمان است. شما باید با دیدگاه های شخصی و محرک‌های قوی در جایی که سرمایه گذاری کردن بهتر از پس انداز کردن پول است، مشکلات مالی خود را پیگیری کنید.

متولدین خرداد ماه
امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند.

 متولدین تیر ماه
با ایجاد شدن کسوف ماه در سومین خانه شما – یعنی خانه ارتباطات – نسبت به همیشه سرتان شلوغ‌تر شده است. حتی اگر دیگران خواستند با شما در مورد ایده‌ها و تفکراتشان صحبت کنند، شما باید به نیازهای خودتان هم توجه کنید. وقت بیشتری را به فعالیت‌های لذت بخش، مثل کار کردن در باغ و یا باغچه خانه‌تان و یا تغییر دکوراسیون یکی از اتاق‌های خانه‌تان، اختصاص بدهید تا زندگی‌تان را زیباتر کنید.

متولدین مرداد ماه
شما امروز فرصتی برای انتخاب کردن دارید و این انتخاب می‌تواند شما را تا مدت زیادی خوشحال‌تر نگه دارد. این برای شما بسیار خوشایند است. شکستن محدودیتها و قضاوتهای خانوادگی یک مسأله مهم برای شما هستند، اما شما بعد از این باید خیلی سر خودتان را شلوغ کنید. خوشبختانه امروز عصر که ماه وارد برج جوزا می‌شود شما تمایل زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. با خودتان صادق باشید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

متولدین شهریور ماه
اگر چه شما ممکن است اعتقاد داشته باشید که بسیار روی کارتان تمرکز دارید،‌ اما اکنون واقعا زمان سختی دارید که از داشتن برنامه‌های هیجان آوری که با دوستان یا همکارنتان می‌توانید داشته باشید، جلوگیری می‌کند. در حقیقت، تمایل شما برای ایده‌های ظالمانه می‌تواند واقعا بازتابی از خستگی‌های اخیر شما باشد که با آن مواجه بوده‌اید. بیخود وانمود نکنید چیزی که واقعا در وضعیت خوبی ندارد، خوب پیش می‌رود. به دنبال راه‌هایی باشید که شما را از کارهای تکراری رها کرده و برای تغییر هم که شده بعضی کارها را به طرز متفاوتی انجام دهید.

متولدین مهر ماه
شما می‌توانید به طور کامل کارآیی خود را به نمایش بگذارید، اما هنوز موضوعی وجود دارد که باعث می‌شود شما به عقب برگردید. شما نمی‌دانید که برای پروژه اخیرتان چقدر باید تلاش بکنید. و با وجود اینکه شما مجبورید تضادهای بین آرزوهای شخصی و مسئولیتهای اجتماعی را مدیریت کنید، شاید از طرف کسی که شما را خیلی خوب نمی‌شناسد و زیاد با شما صمیمی نیست برایتان مشکلی به وجود بیاید. اینک سعی نکنید زندگی خود را قسمت‌بندی کنید؛ فقط هرچیز خوبی که وارد زندگیتان می‌شود را قبول کنید.

متولدین آبان ماه
برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

 متولدین آذر ماه
شما می‌توانید فرد بسیار آینده نگری شوید، برای اینکه شما به هر فرصتی با دیدی عاقلانه و عمل گرا نگاه می‌کنید. در ضمن شما به روشنی می‌توانید با ایده‌های خود ارتباط برقرار کنید. در حالی که دیگران فقط می‌توانند نکته مثبت یک ایده جدید را ببینند، شما می‌توانید خیلی زود مشکلات آن را هم ببینید. این به معنی دید منفی داشتن نیست؛ بلکه نشان دهنده واقع بینی شماست. طرز فکر درست شما هم به خودتان کمک می‌کند هم موجب نجات دادن دیگران می‌شود.

 متولدین دی ماه
امروز ظاهرا شما در حالیکه کارهایتان را انجام می‌دهید می‌توانید سرگرمی‌هم داشته باشید، اما مشکلاتی پدیدار می‌شوند که مجبور می‌شوید تلاشتان را دوچندان کنید. الان حتی حس می‌کنید که یک نفر علیه شما توطئه چینی می‌کند، اما قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترس‌هایتان دلیل و شاهد بیاورید، در مورد قضاوت‌های زودهنگام خود بااحتیاط عمل کنید. با همه این احوال کار عاقلانه ترین کار این است که به جای ثابت کردن و نشان دادن کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، برای به وقوع پیوستن اهدافتان تلاش کنید.

متولدین بهمن ماه
ممکن است احساس کنید اگر سرنوشت امروز مقدر می‌شد حتی اگر شما قبلا برنامه‌های دیگری داشتید اکنون می‌خواهید تغییرات عمده ای در زندگی تان ایجاد کنید؛ اما می‌توانید فشاری را که بر روی شماست احساس کنید و بدانید که باید سرانجام از قلب تان پیروی کنید.  نیازی نیست که اکنون همه چیز را معکوس کنید. به دنبال ساختار هایی باشید تا زمانیکه راه جدید و مهمی‌یافتید شما را حمایت کنند.

متولدین اسفند ماه
اگرچه ممکن است دیگران شما را امروز بی قرار ببینند، اما شما بیشتر از آنچه آنها  بفهمند تحمل و شکیبایی دارید. این به خاطر این است که مانع هنر دوستی شما امروز کمی‌ بالاتر رفته و دیگران به سختی می‌توانند شما را با هنرهای خود تحت تاثیر قرار دهند. با این وجود، یک بار که عقاید خود را بیان کنید ، بیشتر ملزم به این می‌شوید که نظرات هنرمندانه خود را در رابطه با اطرافیانتان بیان کنید.