رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه اگرچه توجه شما به آینده منعطف شده، شما نباید نگاه‌تان را به جایی که درآن ایستاده‌اید از دست بدهید و فقط به این توجه کنید که چه چیز پیش روی شماست. این امکان برایتان وجود دارد که بتوانید دیدگاه‌هایی راجع به آرزوهای خود داشته باشید و هم بتوانید واقعیات روزانه خود را […]

متولدین فروردین ماه

اگرچه توجه شما به آینده منعطف شده، شما نباید نگاه‌تان را به جایی که درآن ایستاده‌اید از دست بدهید و فقط به این توجه کنید که چه چیز پیش روی شماست. این امکان برایتان وجود دارد که بتوانید دیدگاه‌هایی راجع به آرزوهای خود داشته باشید و هم بتوانید واقعیات روزانه خود را مشاهده کنید و شما خواهید فهمید که در نقطه درستی از زندگی خود ایستاده‌اید، زمانیکه بر رویاهای خود آگاهی داشته باشید حتی اگر در خواب باشید.فال روزانه

متولدین اردیبهشت ماه

شما در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

متولدین خرداد ماه

امروز فرصت خوبی برای پیوستن به یک گروه ورزشی است،‌ یا اگه دوست ندارید فعالیتی داشته باشید و فقط نظاره گر باشید آنها را از تلویزیون تماشا کنید. اما شما آدمی هستید که در هنگام تماشای یک بازی داد و فریاد می‌کنید و نظرات خود را در حین بازی بیان می‌کنید! نظراتی که راجع به بازی،‌ بازیکنان، داور مسابقه یا هر چیز دیگری که آن لحظه از ذهن شما عبور کند. شریک کردن دیگران در احساسات و نظرات تان می‌تواند کمک کننده باشد اما نباید سعی کنید که دیگران را مجبور کنید که حتما مانند شما فکر کنند.

متولدین تیر ماه

امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدیمی‌دوباره ظاهر می‌شود تا شما را آزار دهد، نمی‌توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای یانکه انرژی‌تان را به خاطر فرار کردن از حقیقت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال کنید.

متولدین مرداد ماه

شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

متولدین شهریور ماه

توجه و تمرکز شما در روزهای آینده به سوی موضوع دیگری تغییر می یابد چرا که ماه نو وارد یازدهمین خانه از “آینده” شما می شود و شرایط کنونی محل کارتان را تغییر داده و استرس را از شما دور می سازد. این اتفاق به معنی این نیست که سیاست های کاری مهم نیستند؛ بلکه فقط این است که اهداف بلند مدت شما می تواند زندگی تان را به مقصد خاصی متمایل کند. نگران این نباشید که چه کار باید بکنید تا بتوانید به اهداف خود برسید. درعوض؛‌به دنبال راهی باشید که به زندگی تان معنا و مفهوم ببخشد.

متولدین مهر ماه

باوجود اینکه شما درگیر حوادث چند روز پیش هستید، ولی تعاملات و همکاری‌هایتان با افراد دیگر جالب‌تر و جذاب‌تر خواهد شد. احساسات شما خاطراتی مربوط به دوران کودکی‌تان را زنده می‌کنند، اما تمیز دادن آنچه که در گذشته اتفاق افتاده و شرایطی که درحال حاضر موجود است امری مهم و حیاتی است. به خودتان این فرصت را بدهید که با شخصی که بهش اعتماد دارید از نظر احساسی ارتباط برقرار کنید.

متولدین آبان ماه

شاید شما امروز در مورد ارزشهای خود دچار تردید شوید و برایتان سئوال ایجاد شود، اما اطمینان زیادی که به حس‌های خود دارید، امروز بیشتر و بیشتر می‌شود. شما امروز بین استراحت کردن، نگرش‌های خلاقانه و نگرش‌های جدی‌تر برای انجام دادن کارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً با وجود خورشید در برج میزان، تجدید نظر کردن در احساساتتان فکری عاقلانه به نظر می‌رسد. هرچیزی که باعث دوری کردن از خودنمایی شود در درازمدت باعث خوشبختی‌تان می‌شود.

متولدین آذر ماه

امروز مشکلات زندگی شما بیشتر و نسبت به همیشه پیچیده‌تر شده است. ممکن است افرادی شما را تحت فشار قرار دهند اما شما باید فراتر از تلاشهای پنهان آنها عمل کنید. اما شما نمی‌توانید دخالتهای پنهان آنها را قبول کنید، پس تلاش کنید که مسائل را از حیطه کنترل آنها خارج کنید.

متولدین دی ماه

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.

متولدین بهمن ماه

شما امروز آماده یک جهش بزرگ هستید،‌ حتی اگر حس کنید که قبلا در مسیر قرار گرفته‌اید. موشک تقویت یافته انرژی شما آماده آتش است، اما بهتر است که اول مسیر خود را مشخص کنید. متاسفانه، شما ممکن است در نهایت به طور همزمان به فرصت‌های مختلفی و بسیار متفاوتی دست یابید که ندانید از میان آنها کدام را انتخاب کنید. با وجود این، انتخاب یک مسیر درست الان زودتر از ان که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و شما را هدف تان خواهد رساند.

متولدین اسفند ماه

امروز شما شاید به طور خاصی حس و ادراک قوی ای پیدا کرده باشید و یا شاید هم خیال می‌کنید که قدرت بدنی خیلی فوق العاده‌ای دارید!! قدرتهای مثبت کمک می‌کند که ناراحتی احساسی خود و یا افراد دیگر را التیام بخشید. اما لطفا بعد از این کار دچار این توهم نشوید که همه کار می‌توانید انجام دهید!! شاید قدرتهای فوق طبیعی شما واقعی باشند، اما همیشه در دسترس شما نیستند. شاید هم آنها را از دست بدهید فقط برای اینکه بفهمید جهان خیلی بزرگ است و رازهای خیلی زیادی است که هنوز آنها را نشناخته اید.