رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


پادشاهان اینستاگرام در ایران چقدر درآمد دارند؟

پادشاهان اینستاگرام در ایران چقدر درآمد دارند؟ به گزارش آکادمی فروش، بسیاری از افراد صاحب نفوذ و شناخته شده مانند بازیگران سینما، تلویزیون، هنرمندان، ورزشکاران و حتی چهره های اجتماعی، سیاسی و علمی از اینستاگرام به عنوان راه ارتباطی خود استفاده می کنند. در طرف دیگر، سازمان ها و شرکت ها نیز مشتریان بی شماری […]

پادشاهان اینستاگرام در ایران چقدر درآمد دارند؟

به گزارش آکادمی فروش، بسیاری از افراد صاحب نفوذ و شناخته شده مانند بازیگران سینما، تلویزیون، هنرمندان، ورزشکاران و حتی چهره های اجتماعی، سیاسی و علمی از اینستاگرام به عنوان راه ارتباطی خود استفاده می کنند. در طرف دیگر، سازمان ها و شرکت ها نیز مشتریان بی شماری در این شبکه اجتماعی داشته که هر روز با پست های اینستاگرامی، استوری و لایو تحت تاثیر عملکرد این افراد صاحب نفوذ قرار می گیرند. افرادی که با نام “اینفلوئنسر”ها شناخته می شوند.

در این مقاله می خواهیم بر اساس پژوهش های انجام شده در آکادمی فروش، به معرفی ۸ تن از اینفلوئنسرهای ایرانی، زمینه فعالیت آن ها و میزان درآمد آن ها از هر یک از پست های اینستاگرام خود بپردازیم.

محمد امین کریم پور

حوزه کاری: طنزپرداز
تعداد فالوور: ۱.۶ میلیون نفر
قیمت هر پست video اینستاگرام: ۸ میلیون تومان

محسن ایزی

حوزه کاری: طنزپرداز
تعداد فالوور: ۱.۲ میلیون نفر
قیمت هر پست video اینستاگرام: ۶ میلیون تومان

عرفان علیرضایی

حوزه کاری: طنزپرداز
تعداد فالوور: ۱.۱ میلیون نفر
قیمت هر پست video اینستاگرام: ۶ میلیون تومان

سید احمد معین شیرازى و شبنم شاهرخی

حوزه کاری: ورزش
تعداد فالوور: شاهرخی ۴۵۲ هزار نفر و معین شیرازی ۲۲۶ میلیون نفر
قیمت هر پست post اینستاگرام: ۱۶ میلیون تومان

صبا صفری

حوزه کاری: سبک زندگی
تعداد فالوور: ۱۹۸ هزار نفر
قیمت هر پست event اینستاگرام: ۵ میلیون تومان

بهار اسلامی

حوزه کاری: مد و پوشاک
تعداد فالوور: ۱۵۳ هزار نفر
قیمت هر پست event اینستاگرام: ۳ میلیون تومان

شهرزاد آسمی

حوزه کاری: سبک زندگی
تعداد فالوور: ۱۰۰ هزار نفر
قیمت هر پست post اینستاگرام: ۱.۵ میلیون تومان

محمدرضا ماندنی

حوزه کاری: عکاسی
تعداد فالوور: ۹۴ هزار نفر
قیمت هر پست post اینستاگرام: ۲ میلیون تومان