رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه شما می توانید در مقابل فردی که سعی می کند شما را عوض کند کاملاً مقاومت کنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن کارهایی هستید و در جستجوی انگیزه های خود هستید. اگرنمی خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومت تان در برابر درگیر شدن با ماجراهای […]

متولدین فروردین ماه

شما می توانید در مقابل فردی که سعی می کند شما را عوض کند کاملاً مقاومت کنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن کارهایی هستید و در جستجوی انگیزه های خود هستید. اگرنمی خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومت تان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند کار اشتباهی نمی کنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانکه از شرکت کردن در بحث های علنی اجتناب می کنید، کارهایی انجام دهید که احساس آرامش کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز دیگران از شما می خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می کند و شما را فردی دلسوز می داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه های شما می توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

متولدین خرداد ماه

شما امروز کارهای شخصی زیادی دارید، حتی اگر کارهای دیگری هم داشته باشید اولویت با مسائل شخصی تان است. اگر در محل کار هم به شما مرخصی بدهند ولی شما مایل نیستید که آن روز را به استراحت بپردازید و دوست دارید که وظایف خود را در قبال خانواده تان انجام دهید. وقت تان را برای گول زدن رئیس یا شریک تان تلف نکنید. به جای اینکه برای رسیدن به منافع شخصی خود زرنگی کنید، فقط کافی است یک قدم کاری بردارید و راهی که می دانید بهترین است را ادامه دهید.

متولدین تیر ماه

ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه شما در حالیکه به برنامه های آخرهفته و تعطیلات خود فکر می کنید به فکر شادی کردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی تان بشود. هم اکنون واقعاً برایتان بهتر است که از جذابیت های جدید خود استفاده کنید و بیشتر به جنبه های کاربردی تر زندگی توجه کنید تا بتوانید زیر بنای محکمی برای مسافرت بزرگی که قبلاً فقط تصورش را می کردید بسازید.

متولدین شهریور ماه

این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

متولدین مهر ماه

گاهی اوقات دیگران سعی می کنند که برنامه های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را نارحت می کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.

متولدین آبان ماه

تلاش برای دوباره به دست آوردن خویشتن داری خود یک نشانه مثبت است، به خصوص اگر شما این هفته با مشکلاتی ارتباطی مهمی برخورد کرده باشید. اگرچه شما فکر می کنید الان باید به گذشته خود برگردید، اما این کار به اندازه ای که شما فکر می کنید ساده نیست. کار کردن با دیگران و تأیید کردن آرزوهای مختلف آنها کمی اوضاع شما را پیچیده می کند، اما شما نمی توانید بدون کمک آنها پیشرفت کنید. آرام تر حرکت کنید و هم به خودتان و هم به آنها توجه کنید، شما برای قضاوت کردن در مورد مسائل احساسی جدیدتان وقت زیادی دارید.

متولدین آذر ماه

کارهایی که شما ماه قبل شروع کرده بودید اکنون باید جایگزین داشته های قدیمی شما بشوند. اگر شما سعی نکنید که محرکهای خود را پنهان کنید، با آرامش و محکم حرکت کردن احساس بهتری در شما ایجاد می کند و می تواند موفقیت شما را در دراز مدت تضمین کند. هیچ کدام از حرفهایی که شما می خواهید بزنید از نظر دیگران غیر قابل قبول نیست.

متولدین دی ماه

دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می یابند، با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه های قدیمی به آن واکنش نشان دهید اما آ نها دیگر نیاز شما را تامین نمی کنند. اما این درباره این نیست که دیگران را نادیده بگیرید و نسبت به احساسات شان بی اعتنا باشید؛ بلکه باید روشی اتخاذ کنید که نیروی تان را تقویت کنید تا منجر به تکامل شما شود.

متولدین بهمن ماه

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید، باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا روزهایی را که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار، با تمرینات و مراقبه های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید.

متولدین اسفند ماه

شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده اند. حتی اگر بی صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و برای یک برنامه تفریحی تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.