رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز در یازدهیمن خانه شما کسوف رخ داده است و در برنامه کاری شما تغییراتی رخ داده است. برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. […]

متولدین فروردین ماه

امروز در یازدهیمن خانه شما کسوف رخ داده است و در برنامه کاری شما تغییراتی رخ داده است. برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایفتان در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می تواند به شما کمک کند روز پربارتری داشته باشید.فال روزانه

متولدین اردیبهشت ماه

اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی‌تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.

متولدین خرداد ماه

اگر امروز یک روز کاری به حساب می‌آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می‌گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین کار و تفریح یکی را انتخاب کردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه که باشد شما نمی‌توانید در برابرش ایستادگی کنید.

متولدین تیر ماه

اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

متولدین مرداد ماه

بحث کردن با دیگران برای وفق دادن آنها با برنامه‌هایشان ممکن است زیاد موثر نباشد،‌ اما تمایل شما ممکن است حد و مرزی را مشخص کند و سپس به آن بپردازید. مشکل این است که شما زمانی که می‌فهمید که قوانین دیکتاتورانه شما می‌تواند تعاملات شما را با دیگران محدود کند بخواهید افکار خود را تغییر دهید. خود را به خاطر ناهماهنگی با دیگران سرزنش نکنید. این اختلاف خود را پذیرفته و راه خود را بروید.

متولدین شهریور ماه

امروز هر کاری که که انجام می‌دهید می‌تواند مانند یک بازی باشد،‌ حتی اگر آن کار، کار بسیار سختی باشد. همچنانکه کودک درون خود را پیدا کرده اید و می‌توانید به هر وظیفه و کاری به عنوان فرصتی برای تفریح نگاه کنید. اما شما مانند گذشته دیگر تا آنجا که می‌توانید سریع وارد کاری نمی‌شوید، به خاطر اینکه عطارد منطقی به یازدهمین خانه از آینده شما بازگشته است، و به شما پیشنهاد می‌کند که قبل از اینکه وارد کاری شوید خوب مسیر خود را بشناسید و آن را بررسی کنید، مخصوصا اگر آن کار یک مسیر تازه باشد.

متولدین مهر ماه

درحالیکه شما به طور موقت از دعواها کناره گیری کرده اید، کشمکش‌های خانوادگی سر بر می‌آورند. باوجوداین کاملا واضح است که فشارهای پشت پرده هنوز در حال رشد هستند و دیر یا زود باید بهشان رسیدگی کنید. بهترین کار این است که به دنبال زمینه های مشترک باشید، بنابراین می‌توانید در مسائل دیگری که امکان صحبت کردن در موردشان در زمانهای دیگر هم امکان پذیر است به پیشرفت‌هایی نائل شوید.

متولدین آبان ماه

به جای اینکه نگران سر وسامان دادن ذهن تان باشید؛سعی کنید از خلاقیت خود برای ابراز وجود در برابر دیگران استفاده کنید. اغلب بسیار سخت است که بخواهید بوسیله پاسخ دادن به تمام پرسش های دیگران اعتماد به نفس خودتان را محک بزنید. به هر حال اگر با خود صادق باشید موفق تر خواهید شد. آماده باشید و زمانی را برای این بگذارید که نگرانی های تان را با دیگران تقسیم کنید به جای اینکه آنها را در تاریکی ابهام بگذارید.

متولدین آذر ماه

شاید شما رویاها و خیالات غیر قابل کنترلی داشته باشید که روح‌تان را سیراب می‌کنند، اما باید موقتا آنها کنار بگذارید تا بتوانید به موضوعات مهم‌تر رسیدگی کنید. برنامه ریزی کردن صرف کافی نیست؛ شما باید برنامه خود را به مراحل بعدی هدایت کنید. اما سعی نکنید همان دفعه اول خیلی کار کنید. برداشتن قدم‌های کوچک و برنامه ریزی شده خیلی بهتر از جهش و پرش ناگهانی و یکاره به سمت جلو است!

متولدین دی ماه

شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینکه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً کار درستی نیست که آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشکل اصلی این است که یکی از اطرافیانتان در حالی که حتی در بهترین شرایط با شما خوب همکاری نمی‌کند، در خوشی‌هایتان هم شرکت نمی‌کند. بعضی از روزها بهتر است که احساس‌هایتان را مخفی نگه دارید.

متولدین بهمن ماه

شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی‌دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب‌ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کارهای زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات و فکر خود بیش تر اهمیت بدهید.

متولدین اسفند ماه

این روزها شما از نظر دیگران خیلی پر انرژی‌تر شده‌اید و حتی احساس می‌کنید که می‌توانید خیلی راحت کار بیشتری انجام بدهید اما اگر شما از اطرافیانتان خوشتان نمی‌آید، قبل از این که ناخواسته یک تصمیم نادرست بگیرید سعی کنید که اعصاب خود را کنترل کنید. شاید شما نتوانید کاملاً آن را متوقف کنید اما کمی خودشناسی بهتان کمک می‌کند که احساسات منفی خود را در مسیر بهتری هدایت کنید.