رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز شنبه ۲ دی روی دهد:

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز شنبه ۲ دی روی دهد: ?امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه دارد. حتما بازهم دوربین‌ها روی محموداحمدی‌نژاد زوم خواهد بود. ?علی لاریجانی امروز به منظور شرکت در اجلاس روسای پارلمانی چندکشور منطقه به پاکستان می‌رود. ?امروز آغاز ثبت‌نام نامزدهای حضور در هیات رئیسان و […]

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز شنبه ۲ دی روی دهد:

?امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه دارد. حتما بازهم دوربین‌ها روی محموداحمدی‌نژاد زوم خواهد بود.

?علی لاریجانی امروز به منظور شرکت در اجلاس روسای پارلمانی چندکشور منطقه به پاکستان می‌رود.

?امروز آغاز ثبت‌نام نامزدهای حضور در هیات رئیسان و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک است. باید دید صالحی‌امیری نامزد خواهد شد یا در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران می‌ماند. فدراسیون تکواندو هم مجمع انتخاباتی دارد: فدراسیون پرحاشیه که مدیریت فعلی‌اش ورزشکاران و مربیان بسیاری را ناچار کرد از ایران به جمهوری آذربایجان و … بروند.

?برخی مدارس در استان ایلام به‌سبب آلودگی هوا تعطیل خواهند بود.

? امروز در لالیگای اسپانیا از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه دو رقیب سنتی، بارسلونا و رئال‌مادرید، ال‌کلاسیکو یا مهم‌ترین دربی جهان را برگزار می‌کنند.

? در لیگ سری آ فوتبال ایتالیا هم یک بازی مهم میان یوونتوس و آس‌رم برگزار می‌شود. ولی در لیگ فوتبال هلند دو ایرانی به تور هم می‌خورند. جهانبخش در آلکمار به‌‌دیدار هیرنفین می‌رود که قوچان‌نژاد را در ترکیب دارد.

?امروز در تقویم:
?مصادف است با سالروز تولد سیروس طاهباز، نویسنده و مترجم ایرانی که جز کار سترگ جمع‌آوری آثار نیما یوشیج، باید دانست که او از سال ۴۹ تا ۵۷ مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود و یکی از درخشان‌ترین دوره‌های این نهاد فرهنگی را رقم زد.
?همچنین مصادف با سالروز تولد صفر ایرانپاک، گلزن اسبق تیم‌ملی فوتبال و پرسپولیس که رکورددار بیش‌ترین گل زده در دربی استقلال و پرسپولیس است.
?مصادف با سالمرگ منوچهرحامدی، بازیگر سینما و تلویزیون که او را در نقش بنگاه‌دار در فیلم‌هایی چون زردقناری و اجاره‌نشین‌ها و نیز نقش تاجر در سریال روزی‌روزگاری به یاد می‌آوریم.