رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز پنجشنبه ۷ دی روی دهد:

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز پنجشنبه ۷ دی روی دهد: ?امروز اداره و مدرسه و دانشگاه در استان البرز به‌سبب احتمال بالارفتن آلودگی هوا تعطیل بوده‌اند. ?امروز در قم همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی به همت دفتر قم موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی و چند […]

‍ برخی از اخبار و اتفاقاتی که انتظار می رود امروز پنجشنبه ۷ دی روی دهد:

?امروز اداره و مدرسه و دانشگاه در استان البرز به‌سبب احتمال بالارفتن آلودگی هوا تعطیل بوده‌اند.

?امروز در قم همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی به همت دفتر قم موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی و چند موسسه دانشگاهی مثل دانشگاه مفید در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه برگزار می‌شود و حتما حوزویان نزدیک به هاشمی‌رفسنجانی سخنرانی‌های خبرسازی درباره او می‌کنند.

?اسحاق جهانگیری، معاون اول رئيس‌جمهور امروز هم در خراسان است و یک کارخانه فولاد در خواف افتتاح می‌کند.

?امروز در لیگ برتر فوتبال ایران، در اهواز، استقلال تهران که این روزها با شفر روی غلتک افتاده، به دیدار همنام خوزستانی‌اش می‌رود؛ ساعت ۱۵.

?امروز در تقویم؛
?مصادف است با سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی ایران به دستور امام‌خمینی در سال ۵۸. این سازمان برای آموزش سواد به بزرگسالان دور از سواد مانده و کودکانی بدون دسترسی به مدرسه تشکیل شد و البته جایگزین سازمان جهادملی برای سوادآموزی در حکومت پهلوی شد.

?مصادف است با دهمین سالگرد مرگ ناباورانه ستاره کم‌نظیر و کاپیتان جاودانه بسکتبال ایران، آیدین نیکخواه بهرامی، در اثر تصادف رانندگی در جاده نوشهر.
? آیدین گل سرسبد نسل نوین بسکتبال ایران بود و نقشی بی‌بدیل در اولین قهرمانی ایران در قهرمانی جام‌ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ در ژاپن و کسب سهمیه المپیک ۲۰۰۸پکن داشت. او همراه با نامزدش عازم نوشهر بود که هردو در اثر تصادف با گاردریل کشته شدند.

?همچنین مصادف است با زادروز محمدرضا فروتن، از جوان‌اول‌های سینمای دهه ۷۰ ایران که با «مرسدس» مسعودکیمیایی، «دو زن» تهمینه میلانی و «قرمز» فریدون جیرانی به‌چشم آمد، با «زیرپوست شهر»، «متولد ماه مهر» و خصوصا «اعتراض»، جایگاه‌اش را تثبیت کرد و در «شب یلدا»ی کیومرث پوراحمد پخته‌ترین بازی‌اش را ارائه کرد ولی دیگر هرگز به روزهای اوج بازنگشت.


جدیدترین خبرها