رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۸ دی ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه حالا که ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است که برنامه‌ریزی های خود را مدیریت کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه کردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.فال […]

متولدین فروردین ماه

حالا که ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است که برنامه‌ریزی های خود را مدیریت کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه کردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.فال روزانه

متولدین اردیبهشت ماه

امرور قبل از بررسی کردن فرضیه‌های خود زود و با عجله تصمیم‌گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می‌توانید ایده‌های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می‌باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

متولدین خرداد ماه

وقت شما تمام شده است و کارهای عقب مانده خیلی زیادی برای انجام دادن دارید! شاید ظاهراً هنوز مهلت داشته باشید، ولی شما باید بتوانید روی تمام آنها با هم کار کنید. شما احساس می‌کنید از سوی کسانی که می‌توانند بهتان کمک کنند حمایت نمی‌شوید، اما اجازه ندهید این حس حرکت شما به سوی ایده‌هایتان را متوقف کند.

متولدین تیر ماه

شما هیچ وقت با یک جواب ساده راضی نمی شوید و همیشه دوست دارید که بیشتر بدانید. اما اگر به این نتیجه برسید که دقیقاً فهمیده‌اید به دنبال چه چیزی هستید، شاید نارضایتی‌تان کمتر بشود. فراموش نکنید وقتی که شما وارد قلمرو احساسی خود می‌شوید، در حالیکه به حوادثی که پیرامونتان اتفاق می‌افتد توجه می‌کنید، می‌توانید ظاهر اطمینان بخش خود را نیز حفظ کنید.

متولدین مرداد ماه

حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یکنواخت و ثابتی قرار گرفته اید، فراموش نکنید تا موقعی که کار نکنید هیچ مزدی دریافت نخواهید کرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش کنید. انجام دادن وظایف کاری و افتخار کردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

متولدین شهریور ماه

امروز کاملاً آمادگی دارید که یک ترانه و آهنگ عاشقانه را در میان جمع بخوانید، اما اگر شما با صدای بلند بخوانید، حتی زیباترین ترانه‌های عاشقانه نیز شعارگونه به نظر می‌رسند. خیالهای زیبا داشتن قابل تحسین است، اما به یاد داشته باشید که لزومی ندارد آن را به حد افراط برسانید.

متولدین مهر ماه

شما نمی‌دانید که باید از غم از دست دادن و شکست خوردن ماتم بگیرید یا اینکه پیروزی خود را جشن بگیرید. به خاطر اینکه شرایط مختلفی بوجود آمده که با هم متناقض هستند، و در زندگی شما وجود آمده‌اند. شما اهمیت این روزها را دریافته‌اید‌ و به این خاطر در حالت خوبی قرار ندارید و هیجان زده هستید. علاوه بر این، یکباره شما با کاری که در دست دارید درگیر خواهید شد، و باعث می‌شود که بدبینی شما از بین برود. زمانیکه در راه ریدن به اهداف‌تان هستید سعی کنید نیروی خود را از دست ندهید و پشتکار داشته باشید.

متولدین آبان ماه

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید — اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی‌ بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

متولدین آذر ماه

امروز همه چیز برای شما شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و شما دوست ندارید قدرت ادراک خود را از دست بدهید. شما حس می‌کنید که مجبورید در مورد نیازهایتان حرف بزنید، بخصوص اگر آنها به چیزهایی که شما از شغلتان می‌خواهید مربوط باشند. اما وقتی احساسات شما انقدر قدرت دارند، منطقی بودن برای شما چالش برانگیز می‌شود. پس زیاد به خودتان سختگیری نکنید. و قبل از اینکه برای دیدن نتیجه کار تغییرات اساسی ایجاد کنید چند روزی را صبر کنید.

متولدین دی ماه

اگر از رقابت‌های بی رحمانه خسته شده‌اید، الان می‌توانید خودتان را برای یک مرخصی از محل کارتان آماده کنید. این مرخصی می‌تواند به اندازه یک روز کوتاه باشد، ولی می‌تواند احساسات عمیق شما را نسبت به آنچه که از زندگی می‌خواهید بیدار کند. اگر نتوانستید هر تغییر مهمی که دلتان خواست ایجاد کنید ناراحت و مایوس نشوید. هم اکنون نزدیک‌تر کردن رویاهایتان به واقعیت شاید بهترین استراژی‌ای باشد که می‌توانید داشته باشید.

متولدین بهمن ماه

امروز شما قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

متولدین اسفند ماه

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.