رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶

 متولدین فروردین ماه اگرچه شما امروز کاملاً احساس سلامتی می‌کنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی کردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به […]

 متولدین فروردین ماه
اگرچه شما امروز کاملاً احساس سلامتی می‌کنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی کردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب کرده و کاری را انجام دهد که اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.

متولدین اردیبهشت ماه
اتفاقات غیر متقربه بسیاری برای شما پیش می‌آید البته اصلا نباید نگران باشید، زیرا این اتفاقات باعث تغییرات ژرفی در روحیه شما می‌شوند. حالت‌های روحی شما را بسیار تغییر می‌دهند. بعد از این اتفاقات زندگی شما هر روز بهتر از روز قبل خواهد شد. رابطه دوستانه خود را افزایش دهید زیرا شما در آینده با کمک دوستان‌تان بیش از پیش پیشرفت خواهید کرد.

متولدین خرداد ماه
امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

متولدین تیر ماه
شما از درون دارای افکار مثبتی هستید اما در ظاهر خود را با افکار منفی نشان می‌دهید، بهتر است درون و بیرون خود را به یک شکل نشان دهید نه این که درون و بیرون وجودیتان حرف‌های متفاوتی برای گفتن داشته باشند زیرا در این صورت دارای دو شخصیت مختلف می‌شوید، افراد دیگر به خاطر این صفت از شما دوری خواهند گزید. بهتر است واقعیت را قبول کنید شما فردی مهربان و  دارای افکار مثبت هستید، پس واقعیت وجودیتان را همان طور که هست نشان دهید نه متفاوت.

متولدین مرداد ماه
ممکن است امروز در میان احساسات تان شناور باشید و هیچ راه حل آسانی نیز نباشد که بتوانید براحتی با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. این به معنی آن نیست که شما سوای دیگران هستید بلکه تنها زبانی است که به نظر می‌رسد قادر به بیان نکات حساس و ضروری نیست. ممکن است بهتر باشد که به جای اینکه سعی کنید تا خود را به زور جزییات بیان کنید آهنگی بنوازید که احساسات تان را بیان کند. برای از بین بردن این فشار روحی می‌توانید شعری از دنیای روحی و درونی خود بگویید که بتوانید در قالب آن احساسات خود را بیان کنید.

متولدین شهریور ماه
شما به هرجا که نظر می‌کنید امکانات بالقوه‌ای را می‌بینید، اما فردی که همیشه دوستش دارید شما را ناراحت کرده و برای شما سخت است که از این موضوع فرار کنید. اگرچه اختلاف نظر می‌تواند خود شما را به شک بیندازد، ولی نسبت به علائقتان همیشه آگاهی داشته باشید. عامل تشدید می‌تواند اندیشه‌های نابی را ایجاد کند که شما اگر آنها را رد کنید نمی‌توانید آنها را دریابید.

متولدین مهر ماه
ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی  کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می‌شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

متولدین آبان ماه
امروز ماه وارد دوازدهمین خانه شما می‌شود، یعنی زندگی شخصی شما؛ در این روزها احساس می‌کنید که کمی‌ نیاز به آرامش در دنیای شخصی و خصوصی خود دارید پس زندگی اجتماعی را برای مدتی رها می‌کنید تا با خودتان تنها باشید. ممکن است بعضی از اطرافیان شما را دست انداخته و شما را مردم گریز بخوانند، وحشت زده نشوید. آنها فقط درک نمی‌کنند که شما قبل از اینکه بخواهید دوباره کاری انجام دهید و به اجتماع بازگردید کمی‌هم نیاز به آرامش و تقویت روح و روان خود دارید.

متولدین آذر ماه
امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده اید برای اینکه می خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی تر باشید، ولی عاقلانه تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می خواهید ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

 متولدین دی ماه
ادراک و احساس شما ممکن است اکنون بسیار دقیق باشد، اما این به معنی این نیست که شما می‌توانید بر پایه  استنتاج و نتیجه گیری‌های خود عمل کنید، مشکل اینجاست که شما می‌توانید عیب و ایرادها را ببینید،‌ هم در خودتان و هم در دیگران، بهتر از این که بتوانید ببینید چه چیزی درست است. اما امروز مشاهدات شما ممکن است آن طور که فکر می‌کنید متعادل نباشند. یک سیاست زیرکانه می‌تواند ادامه گر یک مشاهده باشد،‌ اما قبل از اینکه هر نوع تصمیمی بگیرید چند روزی صبر کنید و بگذارید امور بهتر به نظر برسند.

 متولدین بهمن ماه
عطارد به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران بازگشته است و حتی اگر تا آخر شب هم هیچ اتفاقی نیفتد، ولی ناراحتی‌ها و سوء تفاهمات کم‌کم رفع می‌شوند. تغییر دادن نوع روابطتان و ایجاد کردن فضایی فعال و پرجنب و جوش با کمک ابراز کردن ایده‌هایتان کار خوبی است، اما تنها ابراز کردن دیدگاه‌هایتان برای این کار کافی نیست. شما همچنین باید با اشتیاق به حرف‌های افراد دیگری که می‌خواهند اوضاع را روبراه کنند گوش بدهید.

متولدین اسفند ماه
شما فکر می‌کنید که یک نفر عمداً می‌خواهد در خفا به شما استرس وارد کند و این موضوع خوشایند شما نیست. به جای اینکه سعی کنید اتفاقاتی را که در خفا پیش آمده به دیگران بگویید، فقط با دیگران روراست باشید و به مشغله‌های شغلی خودتان بپردازید. اگر شما سعی کنید با کسی که شما را فریب داده است متقابلاً رفتار کنید مطمئناً برنده نخواهید شد.