رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه […]

متولدین فروردین ماه

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.فال روزانه

متولدین اردیبهشت ماه

امروز رویاها و خیالات شما آنقدر نزدیک و قابل لمس به نظر می‌رسند که شما می‌توانید آنها را لمس کنید و آنقدر واقعی هستند که نمی‌توانید بین آنها با آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد تمایز قائل شوید. امروز اعتماد کردن به حس ششم از تکیه کردن بر واقعیت برای شما مهم‌تر است، چرا که شما با نشانه‌های سمبلیک که در ذهنتان شکل می‌گیرند هماهنگ هستید. به جای اینکه به دنبال برنامه‌های منطقی بروید، فقط با توجه به حس خود کار کنید. بعدها که فکرتان منطقی‌تر شد به اندازه کافی وقت دارید که دنبال این برنامه‌ها بروید.

متولدین خرداد ماه

مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.

متولدین تیر ماه

اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده‌اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف‌های خود فکر می‌کنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هرکسی ممکن است پشیمان شود؛ همیشه کارهایی هست که باید با روش‌های متفاوت آنها را انجام داد و کارهایی هم هست که ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینکه سعی کنید کامل باشید، عاقلانه‌تر است که قبول کنید یک انسان هستید و بپذیرید که همه انسان‌ها هم نقطه ضعف‌هایی دارند.

متولدین مرداد ماه

امروز شیرینی و حلاوت احساساتتان، حال چه دوستی جدیدی را تجربه کرده باشید چه نکرده باشید، شما را مست و سرخوش می‌کند! شما می‌توانید دوباره عاشق فردی آشنا بشوید و یا اینکه با فردی غریبه طرح دوستی بریزید. دوستی شما از هر نوعی که باشد فرقی نمی‌کند، تا موقعی که اجازه ندهید ترس و تردید به عشقتان راه پیدا کنید این شور و هیجان شما به دیگران هم منتقل می‌شود.

متولدین شهریور ماه

امروز برای گرفتن یک تصمیم مهم درباره مسائل مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره‌ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند روز می‌تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند. بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می‌کند. نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت. در ضمن تا زمانی که احساس اطمینان نکرده‌اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!

متولدین مهر ماه

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

متولدین آبان ماه

شما امروز به انتخاب‌های خود اطمینان کامل دارید و اگر به احساسات خود بی‌توجهی کنید، این اطمینان شما کم کم تبدیل به خودبینی لجوجانه خواهد شد. متاسفانه این اتفاق می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در محل کارتان بشود و یا باعث شود شما با رئیستان مشکل پیدا کنید. فکر نکنید که می‌توانید با توجیه کردن کارهای خود این سیستم را تغییر دهید و وقت و انرژی خود را تلف نکنید. مقابله با این مشکل را به بعد موکول کنید و فقط دردسر درست نکنید.

متولدین آذر ماه

شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

متولدین دی ماه

شما آماده هستید که عقاید تان را بیان کنید و بعد از آنها دفاع کنید. بعمل درآوردن افکارتان بیش از آن که فکر می‌کنید دشوار است. ممکن است شما در تصورتان خیلی راحت تر افکارتان را بیان کرده و آنها را عملی کنید. اما دیگران از شما می‌خواهند که ایده‌ها و تجربه‌هایتان را با آنها تقسیم کنید حتی اگر شما بخواهید که آنها را برای خودتان نگاه دارید و نمی‌خواهید یکباره همه چیز را به کسی بگویید. آرام شروع کنید و از قلب تان صحبت کنید.

متولدین بهمن ماه

امروز برای شما روزی است که می‌توانید مثل خورشید بدرخشید، حتی اگر تردید دارید که به دیگران اجازه بدهید این بخش از وجود شما را ببینند. از دست دادن پایداری برایتان اصلاً خوب نیست، برای اینکه اکنون برای شما تحسینها و تأییدهایی را در پی دارد که از آنها سود می‌برید. خوشبختانه لازم نیست که شما خودتان را تغییر دهید. لذت بردن از این درخشش مادامی که محبوبیت خودتان را زیاد جدی نگرفته‌اید، کمکتان خواهد کرد که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.

متولدین اسفند ماه

هم اکنون استعدادهای خلاقانه شما تشدید شده و شما را قادر می‌سازد که کارهای اصیل و ناب خلق کنید. البته اگر شما در انزوا و خیلی سخت کار کنید شاید این استعداد خیلی هم برایتان خوب نباشد، چراکه آن موقع اصلا راه خروجی برای ابراز کردن ایده‌هایتان نخواهید داشت. اما مهم نیست که شغلتان چقدر شما را تحت فشار قرار دهد، شما با خودجوش بودن باید راه‌هایی را برای لذت بردن پیدا کنید. در نهایت راه‌های جدید انجام دادن کارها پیشی گرفته و جایگزین خستگی و حتی عادتهای نادرست می‌شود.