رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز وقتی که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن […]

متولدین فروردین ماه

امروز وقتی که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه شما می‌دانید که چقدر کار برای انجام دادن دارید، اتصال خورشید امیدوار کننده با ژوپیتر بخشنده در نشان شما، شما را به گفتن همه اهداف‌تان مجبور می‌کنند. شما احتمالا تمام فداکاری‌هایی را که برای رسیده به اهداف تان در پیش دارید را بررسی کرده‌اید‌ و دیگر مانعی نیست که بخواهید از آن بترسید. شما مطمئن هستید که هدف شما بدست آوردنی است و می‌دانید که چقدر مهم است که همه اقدامات لازم را برای رسیده به آن انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید،‌ که عطارد در حال برگشت است و ممکن است کمی بیش از آنچه که شما فکر می‌کنید طول بکشد تا به نتیجه برسید.

متولدین خرداد ماه

اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

متولدین تیر ماه

اطیمنان حاصل کنید که هرکاری که انجام می‌دهید مدام در حال ترقی‌کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه‌افکنی می‌کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی‌عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.

متولدین مرداد ماه

امروز روز پیچیده‌ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه‌ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می‌برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می‌شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

متولدین شهریور ماه

شما خیلی برای مشکلات و غم و غصه افراد دیگر و تلاش می کنید و اما بهر ترتیب آنها از آن شما نیز می شوند! شما نمی توانید به راحتی از سطح بالای شور و هیجانی که نیاز به وقت و توجهتان دارد جدا شوید. شاید استرسها کاملا از بین نروند، اما حداقل کمی به جواب نزدیک تر می شوید. سعی نکنید که به تنهایی از هر چیزی سردر بیاورید. تکیه کردن به یک دوست صمیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که یک دکتر برایتان تجویز می کند!!

متولدین مهر ماه

هم اکنون شما درگیر این فکر شده‌اید که افراد دیگر نمی‌توانند به راحتی در مورد هر موضوعی با شما صحبت کنند. خوشبختانه افکار شما بالاخره شما را به مسیر درستی می‌رساند ولی دقیقا بهتان نمی‌گوید برنامه ریزی‌تان خوب بوده یا بد. ولی بهتان امکانات و اختیارات بیشتری می‌دهد تا چیزهای جدیدتری را وارد زندگی خود کنید. اگر کمی بیشتر به ایده‌های افراد دیگر هم توجه کنید اولین قدم را برداشته‌اید و امکان این را فراهم آورده‌اید که به دوستان و خانواده تان نزدیک تر شوید.

متولدین آبان ماه

رویاهای شما اگرچه در روند حوداث نفوذ کرده‌اند و اکنون بیداری خودآگاه شما را در هم ریخته‌اند، فراتر از مرزهای خواب ناخودآگاه قرار دارند. اما شما هنوز قادر هستید به روشنی تفاوت بین خیالات خود و واقعیت را شرح دهید. قبول کردن مفهوم سمبولیک بینش‌های شما غنای زیادی را به زندگی افراد دیگر خواهد افزود.

متولدین آذر ماه

امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدمی دوباره ظاهر می شود تا شما را آزار دهد، نمی توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای اینکه انرژی تان را به خاطر فرار کردن از حیققت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال کنید.

متولدین دی ماه

بازی کردن طبق قوانید افراد دیگر برای مدتی قابل قبول بوده است، اما حالا شما بدون اینکه به سهم خود اضافه کنید نمی‌توانید ادامه بدهید. افرا دیگر در محل کار شاید از شما انتظار داشته باشند که همیشه با با رفتاری مشابه عمل کنید، اما شما نیاز دارید دوباره توانایی‌های خود را به کرسی بنشانید یا حداقل مرزها و حد و حدود خود را شفاف سازید. اگرچه بیش از اندازه کار کردن مفید واقع نخواهد شد، ساکت و ساکن باقی ماندن نیز همانگونه خواهد بود. اجازه دهید همکارانتان بفهمند که شما دقیقا چه افکاری در سر دارید.

متولدین بهمن ماه

ماه برج حوت برای خرچنگ برج شما مثل یک فرورفتگی و شیب در آبهای زندگی می‌ماند که بالا و پایین می‌رود. خوشبختانه شما از تغییرات جزر و مد این آبها آگاه هستید و این آگاهی سبب می‌شود خودتان را در این امواج احساسی جدید غوطه ور سازید. اما از افراد دیگر انتظار نداشته باشید برای یافتن مرواریدهای پنهان در این غواصی شما را همراهی کنند!! شما فقط باید با تکیه به خودتان در جستجوی گنجینه‌های واقعی باشید.

متولدین اسفند ماه

ممکن است احساس کنید امروز کمی‌آشفته و پریشان شده اید. نهایتا، برایتان سخت است که بخواهید روی کار خود تمرکز داشته باشید، بخاطر اینکه انرژی زیادی در اطراف شما آزاد شده و دور و بر شما جست و خیز می‌کند. اگر چه ممکن است تماس‌هایی اکنون در زندگی شما وجود داشته باشد،‌ اما این واقعا واکنش‌های احساسی شما است که می‌تواند انرژی شما را تخلیه کند. اندیشه و تفکر می‌تواند مفید و موثر باشد،‌ اما بهتر این است که از نمایش‌های غیر ضروری دوری کنید.