رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تلگرام در فاز اول فروش ارز دیجیتالی رکورد دنیا را شکست و سرمایه‌ای ۸۵۰ میلیون دلاری جذب کرد

تلگرام در فاز اول فروش ارز دیجیتالی رکورد دنیا را شکست و سرمایه‌ای ۸۵۰ میلیون دلاری جذب کرد همان‌طور که تلگرام قبلا اعلام کرده بود؛ اولین مرحله فروش توکن TON یا ارز دیجیتالی این پیام‌رسان در اوایل ماه فوریه برای کارمندان و نزدیکان مورد اعتماد این شرکت انجام می‌شود. حالا با پایان یافتن این فروش […]

تلگرام در فاز اول فروش ارز دیجیتالی رکورد دنیا را شکست و سرمایه‌ای ۸۵۰ میلیون دلاری جذب کرد

همان‌طور که تلگرام قبلا اعلام کرده بود؛ اولین مرحله فروش توکن TON یا ارز دیجیتالی این پیام‌رسان در اوایل ماه فوریه برای کارمندان و نزدیکان مورد اعتماد این شرکت انجام می‌شود.

حالا با پایان یافتن این فروش و گزارش‌های منتشر شده و البته طبق اسنادی که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارایه داده شده است؛ تلگرام توانسته در فاز اول نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار توکن بفروشد.

پیش‌بینی این شرکت در فاز اول فقط ۶۰۰ میلیون دلار بود و اکنون ۲۵۰ میلیون دلار بیشتر سرمایه جذب شده است. تلگرام می‌خواهد این سرمایه‌گذاری را برای توسعه بلوک‌چین TON، پیام‌رسان تلگرام و دیگر موارد پایه صرف کند.

تلگرام با این جذف سرمایه، علاوه بر شکستن رکورد دنیا در فروش ICO طی فاز اول؛ اکنون می‌خواهد خود را برای جذب سرمایه‌ای حدود ۲ میلیارد دلاری آماده کند. پیش از این؛ تلگرام برآورد کرده بود طی دو مرحله بتواند فقط ۱.۲ میلیارد دلار فروش ICO داشته باشد.

تلگرام در فاز اول، این امتیاز را برای سرمایه‌گذاران و افراد خصوصی وضع کرده بود که در صورت خرید زیاد توکن TON، تخفیف‌های بالایی بدهد. به نظر می‌رسد این استراتژی تلگرام جواب داده و سرمایه‌گذاران زیادی به سوی خرید سهام ارز دیجیتالی این شرکت هجوم آورد