رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه شما نمی‌توانید خیلی راحت از کنار اتفاقات مهمی که پیرامونتان رخ داده بی تفاوت گذشته و آنها را فراموش کنید. حتی اگر دوست نداشته باشید، دیگران این نگرش شما را تحسین کرده و می‌خواهند نقش مهم رهبری را به شما بدهند. حتی اگر نمی‌دانید چه کاری باید بکنید، سعی نکنید از این […]

متولدین فروردین ماه

شما نمی‌توانید خیلی راحت از کنار اتفاقات مهمی که پیرامونتان رخ داده بی تفاوت گذشته و آنها را فراموش کنید. حتی اگر دوست نداشته باشید، دیگران این نگرش شما را تحسین کرده و می‌خواهند نقش مهم رهبری را به شما بدهند. حتی اگر نمی‌دانید چه کاری باید بکنید، سعی نکنید از این مسئولیت شانه خالی کنید. وقتی که زمان نشان دادن شایستگی فرا رسید، توانایی کافی را به دست خواهید آورد.

متولدین اردیبهشت ماه

زندگی شماسخت تر از آن است که دوست دارید، و هنوز راه ساده‌ای به ذهنم نمی‌رسد تا برای کاهش استرس‌های درونی تان به شما پیشنهاد کنم. شما نیازهای اساسی دارید که مستلزم این است که روش‌های مشخصی را برای زندگی خود اتخاذ کنید،‌ در عین حال قلب تان چیزی بیش از داشته‌های کنونی تان می‌خواهد. این آرزوهای قشنگ را برای داشتن آینده‌ای بهتر از دست ندهید، حتی اگر نمی‌دانید چگونه به آنها دست یابید. بهترین کار که می‌توانید برای داشتن آینده‌ای بهتر انجام دهید این است که محکم و استوار پای آرزوها و ایده آل‌هایتان بایستید و مطمئن باشید در نهایت به آنها دست می‌یابید.

متولدین خرداد ماه

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگی‌تان آشفته و بی‌نظم می شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دست‌تان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

متولدین تیر ماه

امروز از وسوسه‌ها دوری کنید که روز ناراحت کننده ای نداشته باشید! برای اینکه اگر زیادی ریسک پذیر باشید ممکن است فقط شخصی که خیلی دوستش دارید را از خودتان برنجانید. این مشکلی واقعی است که از میزان فعالیتهایتان می‌کاهد، برای اینکه ظاهرا همه چیزها برای شما مهم تر از این مشکل هستند و به نظر می‌رسد که شدت احساسی شما از رفتار‌های افراطی حمایت می‌کند. بااین حال وقتی به اواسط هفته نزدیک تر می‌شویم, شما آرزو می‌کنید که ای کاش همه رازهایتان را فاش نکرده بودید! فراموش نکنید که لازم نیست همه رویاها و خیالات خود را با دیگران در میان بگذارید.

متولدین مرداد ماه

حتی اگر شما از اینکه همیشه نقش قهرمان را بازی کرده‌اید خسته شده باشید، امروز هم افراد زیادی به شما تکیه کرده‌اند و از شما می‌خواهند که از آنها حمایت کنید. عطارد در ماه اسد قرار دارد و اگر آنها متوجه بشوند که خودشان هم باید بیشتر تلاش کنند شما خوشحال‌تر خواهید شد. شما از اینکه یک نفر کار بقیه را هم انجام دهد ناراحت می‌شوید.

متولدین شهریور ماه

امروز شما زیاد مشتاق نیستید که بیشتر کار کنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح کردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید که به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح کنید در دادن جواب مثبت لحظه‌ای تردید نکنید. در ضمن تفریح کردن با دوستان‌تان را نیز از دست ندهید.

متولدین مهر ماه

شما امروز در حالی که آرزو می‌کنید موانع از سر راهتان برداشته شده و اوضاع تغییر کند، روابط دوستانه تان بیشتر متشنج می‌شود. هیچ اتفاقی به آن سرعتی که شما دوست دارید روی نمی‌دهد و شما احساس می‌کنید به یک مانع ثابت و محکم برخورد کرده‌اید. برای همین حالا به نیازهای غیر قابل کنترل و سرکش خود در مورد استقلال و داشتن آزادی توجه کنید و البته در نظر داشته باشید که همه چیز تحت اختیار شما نیست.

متولدین آبان ماه

شما امروز احساس می‌کنید کسی که بهتان خیلی نزدیک است جلوی شما را گرفته و بنابراین برایتان سخت است حقیقت واقعی گفته‌های او را متوجه بشوید. حالا شما وسوسه شده‌اید به دوست یا فردی از اعضای خانواده تان که بیش از اندازه مواظبتان است حمله کرده و با او دعوا کنید!! اما این کار یکی از راههای غلبه کردن بر ناامیدی تان است! سعی کنید روش مثبتی پیدا کرده و استقلال خود را نشان بدهید. اجازه ندهید به خاطر اینکه می‌خواهید به سادگی در برابر موضع خود ایستادگی کنید، کسی شما را گناهکار و مقصر بداند.

متولدین آذر ماه

امروز حتماً به حس ششم خود اطمینان کنید، چرا که قدرت خیلی زیادی دارد! اگر چه شما احساس می‌کنید در مسیر درست خود قرار گرفته اید، ولی ناامیدی هر لحظه ممکن است از راه برسد و لحظه ای بعد ناپدید شود. از برنامه ای که فکر می‌کنید درست نیست پیروی نکنید و با شخصی که به پایان کارش فکر نمی‌کند کار نکنید. اگر لازم شد از همین حالا جلوی ضرر را بگیرید و بعد پیش بروید.

متولدین دی ماه

امروز با بحث کردن و توجیه کردن یکی از باورها و اعتقادات خود بی‌خودی انرژی‌تان را هدر ندهید. دفاع کردن از موقعیت و جایگاه خود کاری عبث و بی‌فایده خواهد بود، مگر اینکه اطلاعات شسته رفته و منظمی‌ داشته باشید که فقط در این صورت می‌توانید به چیزی که می‌خواهید برسید. تغییر دادن فکر خود کار راحتی نیست، اما اگر شما یک بار سود و منفعت خود را تشخیص داید، این کار برایتان راحت تر خواهد شد.

متولدین بهمن ماه

ماه در هفتمین خانه شما که مربوط به دوستان و همکارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی کردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی کنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نکنید.

متولدین اسفند ماه

امروز یک چیزهایی به شما الهام می‌شود که از آینده ای در هم و برهم با خبر می‌شوید. اما آگاهی در مورد آنچه لازم است انجام دهید مانند عمل کردن به آن نیست. سعی نکنید هر کاری را امروز تمام کنید. نیازی هم نیست به خاطر ناتمام گذاشتن کارهایتان عذرخواهی کنید. فقط کارهای روزانه ی خودتان را انجام دهید و سعی کنید به بهترین نحو آن را انجام دهید.