رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز ماه به نشانه تان بازگشته است و با ژوپیتر خوش بین و بهرام واقع گرا هماهنگ می‌شود. باوجود اینکه شما نکات اساسی و دقیقی را از دست داده اید، ولی بدون اینکه تمام جزئیات را بدانید می‌توانید موفق شوید. الان مهم ترین کار برایتان این است به غریزه و حس خود […]

متولدین فروردین ماه

امروز ماه به نشانه تان بازگشته است و با ژوپیتر خوش بین و بهرام واقع گرا هماهنگ می‌شود. باوجود اینکه شما نکات اساسی و دقیقی را از دست داده اید، ولی بدون اینکه تمام جزئیات را بدانید می‌توانید موفق شوید. الان مهم ترین کار برایتان این است به غریزه و حس خود اطمینان کنید، چراکه افراد دیگر ممکن است نتوانند راه درست را بهتان نشان دهند. پس ایمان داشته باشید و شانس خود را امتحان کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

شخصی که شما دنبالش می‌گشتید امروز می‌تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده‌ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی‌ای را دریافت کرده‌اید که افق‌های فکریتان را گسترده می‌سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می‌سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.

متولدین خرداد ماه

شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

متولدین تیر ماه

به نظر می‌رسد که اتفاقاتی بر خلاف میل شما رخ داده است. یکی از طرافیان شما تغییر کرده است، او روش جدیدی را در پیش گرفته است و با وجود اینکه این رویه شما را نگران کرده است ولی باز هم به کار خود ادامه می‌دهد. از امکانات و نفوذ خود استفاده کنید تا امور را تحت کنترل خود درآورید. به جای اینکه ذهنتان را درگیر موضوعات بی‌اهمیت کنید و انرژی خودتان را هدر دهید، آن را برای آخر هفته و مواقعی که بهش نیاز داشتید ذخیره کنید.

متولدین مرداد ماه

شما معمولاً تا موقعی که دلیل خوبی نداشته باشید خوش بینی و حس مثبت خود را پنهان نمی‌کنید و البته امروز این کار برای شما سیاستی عاقلانه محسوب می‌شود. شاید شما فکر می‌کنید که افتخار کردن و بالیدن به اعتماد به نفستان دیگران را می‌رنجاند و حالا شما هم می‌خواهید از این کار اجتناب کنید تا دیگران هم از ایده‌های شما حمایت کنند. خوشبختانه رفتارهای سیساتمدارانه شما به نتیجه خواهد رسید، بنابراین به حس ششم خود اعتماد کنید و آن کاری را که فکرمی‌کنید بهترین کار است انجام دهید.

متولدین شهریور ماه

امروز شما می‌ترسید به چیزهایی که می‌خواهید نرسید. شما می‌توانید با حضور پیدا کردن در مکانهای مذهبی یا انجام دادن یک فعالیت اجتماعی دیگر فشاری که نیازهایتان بر شما وارد می‌کنند را کم کنید. انجام دادن کاری که تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می‌شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنید.

متولدین مهر ماه

برای شما سخت نیست که با احساسات خود ارتباط مداوم داشته باشید حتی اگر آنها کاملا طبق برنامه ریزی و انتظار شما پیش نمی روند. اما پیچیدگی روابط اخیر تان این توانایی را از شما سلب می کند و دیگر شما نمی توانید براحتی احساسات خود را مدیریت کنید. خوشبختانه نیازی نیست که برنامه تان را تغییر دهید. اگر بتوانید سیمای ظاهری تان را تغییر دهید دیگران شما را در یک وضعیت مثبت می بینند و این وضع شما را بهتر می کند.

متولدین آبان ماه

امروز شما با موانعی روبرو شده‌اید که تنها منبع آن خودتان هستید. هرقدر هم که از این اتفاقات متعجب شده باشید، فقط نباید از این شرایط سختی که پیش رویتان قرار گرفته است فرار کنید. کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان لازم و حیاتی است و شما را در زمان حال نگه می‌دارد.

متولدین آذر ماه

شما خودتان می‌دانید که انسان درستکاری هستید، ولی نمی‌توانید بفهمید که چرا خیلی سخت کار می‌کنید ولی در عوض چیز زیادی برداشت نمی‌کنید. اما در حقیقت شاید شما به اندازه‌ای که در ظاهر نشان می‌دهید انسان کاملی نیستید، و ممکن است شما زیادی خودتان را قبول داشته باشید. خیلی خوب است که هدف‌های بزرگ در سر داشته باشید، اما آنها نباید آنقدر غیر واقعی باشند که نتوانید بهشان برسید و این موضوع باعث ناامیدیتان شود.

متولدین دی ماه

درس های طبیعت و زندگی امروز از طریق تصورات و رویاهای شما در راه تان قرار خواهند گرفت. اگرچه این مربوط به نشان آینده شماست، اما توانایی این را دارید که با کیوان سنتی و قدیمی کنار بیایید تا به آن چیزهایی که می خواستید برسید. مسئله خطرناک این است که شما عقاید خود را درباره واقعیت های انکار ناپذیر تغییر نمی دهید. اگر انعطاف ناپذیر باشید، نمی توانید آن چیزهایی را که برای پیشرفت لازم است بدانید را یاد بگیرید.

متولدین بهمن ماه

شما با یکی از والدینتان یا یکی از افراد مهم زندگیتان که دورادور شما را راهنمایی می‌کرده مشاجره و دعوا می‌کنید. در ابتدا به نظر می‌رسد که این شخص مانع پیشرفت شما شده است، اما شما می‌توانید چیزهای مهمی از او یاد بگیرید. هم اکنون واقع بین بودن و صداقت داشتن خیلی اهمیت دارد، بنابراین در این موقعیت سعی کنید که به خودتان شک و دودلی راه ندهید.

متولدین اسفند ماه

امروز هوش و دقت فوق‌العاده شما واقعاً تعجب آور است، شما امروز می‌توانید بدون اینکه حتی دیگران بفهمند که شما از آنها زرنگ ترید، از پرداختن به موضوع‌های نامطبوع و نادرست اجتناب کنید. امروز برایتان بهتر است که آرام تر کار کنید و حتی اگر کارهایی است که ممکن است بیشتر از آنها لذت ببرید، بهتر است که بر روی مسائل عاطفی اصرار داشته باشید.