رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


رجیستری پیچیده‌تر شد/ دور سیم‌کارتهای جدید را خط بکشید

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ طرح ملی ثبت شناسه‌های گوشی تلفن همراه به مرور در حال انجام است و در هر مرحله وارد پیچیدگیهای بیشتری می‌شود که در صورت عدم اطلاع، ممکن است گوشیتان غیرفعال شده یا از کار بیفتد. در تازه‌ترین اطلاع‌رسانی که توسط مسئولان اجرای رجیستری صورت گرفته، […]

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ طرح ملی ثبت شناسه‌های گوشی تلفن همراه به مرور در حال انجام است و در هر مرحله وارد پیچیدگیهای بیشتری می‌شود که در صورت عدم اطلاع، ممکن است گوشیتان غیرفعال شده یا از کار بیفتد.

در تازه‌ترین اطلاع‌رسانی که توسط مسئولان اجرای رجیستری صورت گرفته، کسانی مورد خطاب واقع شده‌اند که گوشی خاموش برای مدت طولانی دارند و باید با قرار دادن سیم‌کارت در گوشی اقدام به رجیستری آن کنند.

بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که گوشیتان تاکنون خاموش بوده است، دقت کنید برای فعال کردن گوشیتان که ممکن است به زودی مشمول طرح رجیستری گردد، از سیم‌کارتهایی که به تازگی خریداری کرده‌اید استفاده نکنید.

شما برای فعالسازی، ثبت شناسه یا همان رجیستری باید از سیم‌کارتهای قدیمی استفاده کنید و در صورتیکه نسبت به این موضوع غفلت کنید، مسئولیت ثبت نشدن گوشیتان با خودتان است.

لازم است پس از قرار دادن سیم‌کارت درون گوشی، حتی‌المقدور با آن تماسی گرفته یا پیامکی ارسال کیند.

همچنین این دستورالعمل افرادی که دارای تلفن همراه آکبندی هستند که هنوز داخل آن سیم‌کارت قرار نداده‌اند را نیز شامل می‌شود.