رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه شما از یک مانع بزرگ و مهم رنج می‌برید و ناراحتید. مثل اینکه یک نفر مزاجم رویاپردازی‌های شما می‌شود و شما نمی‌توانید به راحتی در رویا و خیال فرور فته و خودتان را از ناراحتی و رنج برهانید. راه سریع و راحتی برای بیرون آمدن از این حال و هوای جدی وجود […]

متولدین فروردین ماه

شما از یک مانع بزرگ و مهم رنج می‌برید و ناراحتید. مثل اینکه یک نفر مزاجم رویاپردازی‌های شما می‌شود و شما نمی‌توانید به راحتی در رویا و خیال فرور فته و خودتان را از ناراحتی و رنج برهانید. راه سریع و راحتی برای بیرون آمدن از این حال و هوای جدی وجود ندارد. خوشبختانه شما وقتی که یک بار خودتان را تسلیم معنویات کرده و حتی چند قدم کوچک در این راه بردایرید از اینکه این اوضاع به سرعت ناپدید می‌شوند متعجب خواهید شد.

متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه شما فکر کرده‌اید که رابطه دوستی شما راکد مانده‌است، امروز حرکتی روشن دیده می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد که امکانات همه یکسان است، اما وقتی شما تلاش می‌کنید تا اتفاقی بیفتد، سریع‌تر از آن چیزی که انتظار دارید می‌توانید موفق شوید. آماده باشید تا زمانی که فرصتها ظاهر می‌شوند سریع از آنها بهره بگیرید، اما بیش از حد به خودتان سخت نگیرید.

متولدین خرداد ماه

کار کردن سخت و بیش از اندازه را متوقف کنید و زمانی را با فعالیتهای لذت بخش که در خانه می‌توانید انجام دهید سپری کنید. گذراندن وقت در یک باغ یا در یک محیط زیبا می‌تواند برای مدتی ذهنتان را از مسائل پیچیده دور نگه دارد. شما نمی‌توانید سیل افکاری که به ذهن شما می‌آیند را متوقف کنید، اما می‌توانید توجهتان را به سمت موضوعات لذت‌بخش‌تر هدایت کنید.

متولدین تیر ماه

گاهی اوقات شما از قرار گرفتن در گفتگوهای احساسی پرهیز می‌کنید، اما حالا که بهرام در هشتمین خانه شما- یعنی خانه صمیمیت و دوستی- قرار دارد، شما عاشق قرار گرفتن در فضاهای احساسی شده‌اید. اما هنوز هم احساس آسیب پذیری می‌کنید و به خاطر همین نمی‌توانید به اندازه کافی از این موقعیت لذت ببرید. با وجود این نگذارید ترسهای درونی‌تان شما را از تجربه کردن زیبایی‌های عشق محروم کند.

متولدین مرداد ماه

امروز شما دوست دارید که تنها باشید، به خصوص اگر کسی که شما می‌شناسیدش بخواهد به شما نزدیک شده و با شما کار کند. شما همکاری کردن با دیگران را دوست دارید، ولی اکنون به تنهایی بیشتر نیاز دارید. اگر درست برنامه‌ریزی کنید می‌توانید هر دو اینها را با هم داشته باشید. از شرکت کردن در جمع دیگران هراس نداشته باشید، فقط اگر مرزهایی برای خودتان تعیین کنید می‌توانید در خلوت خود نیز در رویاهاتان غوطه‌ور شوید.

متولدین شهریور ماه

شما دلتان می‌خواهد سبک و روش خود را داشته باشد و هم اکنون صبرتان تمام شده است. شما احساس می‌کنید خیلی سخت مبارزه کرده‌اید و فقط نتایج پیچیده‌ای برای نشان دادن تلاش‌هایتان حاصل شده است. تسلیم شدن بهتر از ادامه دادن این جنگ پوچ و بی فایده است، اما مواظب باشید شکست خوردن باعث بیدار شدن خشم و عصبانیت در وجودتان نشود. اگر هنوز فرد ناموفقی هستید، دوباره شروع کنید، آستین‌هایتان را بالا زده و گذشته را فراموش کنید.

متولدین مهر ماه

وقتی که مسائل قدیمی با حوادث زمان حال یکسان و یک شکل می‌شوند، این مسائل کهنه دوباره سر برمی‌آورند، اما اگر در لحظه حال تشدید نشوند و خیلی متفاوت باشند ایجاد ناراحتی و عقده روحی نخواهند کرد. اگر شما نمی‌توانید یک خاطره ناراحت کننده را از ذهنتان پاک کنید، سرکوب کردن آن فقط قدرت بیشتری بهتان می‌دهد. فقط خاطره خود را با هر کسی که بهش رسیدید مطرح نکنید؛ قبل از اینکه سفره دل خود را باز کنید یک فرد قابل اعتماد پیدا کنید.

متولدین آبان ماه

رویدادهای غیر منتظره‌ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده‌تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته‌اید، تغییراتی که شما آرزویش را داشته‌اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد. وقتتان را با فکر کردن به اینکه چه کاری درست است تلف نکنید؛ حتی اگر این تحولات دقیقاً به شکلی که شما تصور می‌کرده‌اید نیستند فقط خودتان را با آنها وفق بدهید.

متولدین آذر ماه

شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .

متولدین دی ماه

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می‌شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله‌ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

متولدین بهمن ماه

با وجوداینکه می‌دانید امروز باید کاری انجام دهید اما احتمالا به درستی نمی‌دانید که آن کار دقیقا چیست. ممکن است امروز تمرکزتان را از دست بدهید اما زیاد هم نگران این نیستید که نتوانید آن را دوباره بدست بیاورید. به جای اینکه سعی کنید رویاهایتان را معقول جلوه دهید اجازه دهید آنها به شما نشان دهند که در دنیا چه کار باید بکنید. الان مسئله این نیست که آیا اهداف جدیدتان تحقق می‌یابند یا نه! فقط اجازه دهید آنها زندگی تان را به روش خودشان بسازند.

متولدین اسفند ماه

تلاش‌های شما برای اینکه امروز همه چیز را با هم داشته باشید کاری عبث و بیهوده است، به خاطر اینکه اگر موفق هم شوید باز برای تان بر عهده گرفتن این همه کار سخت خواهد بود. این مسئله مانند یک بازی کامپیوتری است؛‌ شما یک کار را در مقطعی به پایان می‌رسانید و سپس آنقدر برایتان پیچیده می‌شود که باید زمان زیادی برای حل مشکلات پس ازآن صرف کنید. شاید حالا زمان این باشد که یک سیاست جدید و بنیادی در پیش بگیرید. به جای هدر دادن تمام انرژی تان برای یک کنترل بیهوده بر مسائل، کافی است برای لحظاتی دست نگه داشته و صبر کنید. شاید آسان ترین کار این باشد که از قدرت دست بکشید!