رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت […]

متولدین فروردین ماه

امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت کنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما از دید احساسی خوب کار کرده‌اید، اما اگر منظور خود را روشن بیان نکنید نتیجه معکوس خواهید گرفت. احتمالاتی که شما را آشفته تر از همیشه کرده‌اند و شاید حتی نتوانیدآنها را تشخیص بدهید، مشکل را پیچیده‌تر می‌کنند. پس جلو بروید و اجازه بدهید دیگران بفهمند شما چه نیازهایی دارید، اما به خاطر اینکه به هدفتان برسید عملکردهای خود را از آنها مخفی نکنید.

متولدین خرداد ماه

امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

متولدین تیر ماه

شما امروز باید بیشتر به برنامه‌ریزی‌های خود دقت کنید، چراکه شاید ندانید که هر کاری چقدر وقت شما را میگیرد. شما خیلی دوست دارید به زور در دوره‌های کوتاه مدتی که اصلاً نمی‌توانید در این مدت با برنامه‌هایتان هماهنگ شوید، کارهایتان را تمام کنید. دقیقاً مثل یک خانه کاغذی که اگر یکی از کارت‌ها خراب بشود، کل خانه فرو می‌ریزد. اگر به جای فکرکردن بیکار باشید و استراحت کنید خیلی بهتر است.

متولدین مرداد ماه

شما ممکن است امروز خستگی و ملال خاصی را تجربه کنید و دشوار است که این انرژی منفی را از خود دور کنید. ممکن است تصمیم داشته باشید که مسائل شخصی خود را با شخص دیگری در میان بگذارید با این حال هر چه بیشتر صحبت کنید باز هم نمی‌توانید به یاد بیاورید که منبع این مشکل روحی تان از کجا بوده است. هر چه سخت تر تلاش کنید تا احساسات مدفون شده خود را احیا کنید آنها بیشتر از شما فرار می‌کنند. فقط آرام باشید و سعی نکنید تا چیزی را تغییر دهید. موفقیت شما ممکن است همین حوالی کمین کرده باشد.

متولدین شهریور ماه

شما فکر می‌کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می‌شویم شما بیشتر در فکر فرو می‌روید. شما می‌دانید که باید به خاطر جنبه‌های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می‌دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

متولدین مهر ماه

شما بعضی وقتها از عکس العمل افراد دیگر در مورد رک گویی‌های احساسی خود شگفت زده می‌شوید، بنابراین برای مراعات حال کسانی که دوستشان دارید از ابراز کردن احساساتتان صرف نظر می‌کنید. اما امروز می‌توانید بدون خویشتن داری آنچه در فکرتان دارید را بیان کنید. عطارد با پلوتوی آتشی مزاج هماهنگ می‌شود و بهتان کمک می‌کند تا به دقت چیزهایی که می‌خواهید را بگویید. با مهربانی صحبت کردن در مورد آرامش و صلح فقط می‌تواند شما را به چیزهای که می‌خواهید برساند.

متولدین آبان ماه

یک بار دیگر شما بین وظایف کاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشکلی را حل کنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حرکت می‌کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را که بهتان گفتیم فعلاً به هیچ کس نگویید!

متولدین آذر ماه

در حال حاضر ممکن است شما دوست داشته باشید نظرات خود در مورد عشق و دوست داشتن را با دیگران در میان بگذارید. اما با این کار ممکن است بین چیزهایی که می‌خواهید داشته باشید و چیزهایی که می‌دانید درست است مغایرت ایجاد شود. با فرد دوست داشتنی‌ای که می‌تواند شما را راهنمایی کند تا متوجه برخی از نظریه‌های نادرستتان بشوید رابطه دوستی برقرار کنید. در نهایت چیزهایی که امروز یاد می‌گیرید می‌تواند بهتان کمک کند بدون اینکه به رابطه دوستانه‌تان آسیبی بزنید، استقلال خود را حفظ کنید.

متولدین دی ماه

شما فکرهایی در سرتان دارید و هیچ چیزی نمی‌تواند تلاشتان برای رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید را متوقف کند. از نظر ظاهری خواسته های شما می‌تواند مربوط به به مسائل خصوصی و مادی شما باشد. اما اگر عمیق تر بنگریم شما می‌خواهید حقیقتهای متافیزیکی را که مانع شاد بودن شما هستند را بشناسید. حتی اگر امروز هم آدم روشن فکری به نظر نرسید بالاخره متوجه خواهید شد که جزو افراد مهم هستید.

متولدین بهمن ماه

امروز یک رابطه بسیار مهم شما ممکن است دچار مشکل شود چرا که دوست یا همسر شما عصبی شده و تعادل خود را از دست می‌دهد. شاید اوچیزی بگوید که شما را متعجب و شگفت زده کند،‌ اما راه حل این مشکل برهم زدن این رابطه نیست. با وجود اینکه شما فکر می‌کنید که هه چیز استوار و پایدار است، اما امروز می‌بینید آنها اینطور نیستند. به جای اینکه فقط روی نیازهای خود تمرکز کنید، به یاد داشته باشید که اگر به دیگران اجازه دهید که نظرات خود را امروز بیان کنند و آنها را بررسی کنید خیلی بهتر از این است که بعدها که به نتیجه مطلوب نرسیدید، برگردید و دوباره از آنها نظر بخواهید.

متولدین اسفند ماه

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده مجبور شوید برنامه ریزی تان را تغییر دهید. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می‌دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته بدرستی درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می‌آیند را تجربه کنید.