رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه زمانی که بحرانها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، […]

متولدین فروردین ماه

زمانی که بحرانها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می‌دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر که شما کمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیک‌تر می‌شوند.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه شما تعهداتی را به دیگران داده‌اید که باید آنها را به طور کامل انجام دهید، ولی الا دوست دارید که تا چند هفته دیگر هیچ فعالیت اجتماعی خاصی نداشته باشید. فقط به خاطر اینکه دوست دارید وقتتان را با پرداختن به کارهای شخصی خود بگذرانید، خود را به دردسر نیندازید. درعوض تاجایی که امکان دارد به طور مؤثری وظافتان را انجام دهید و سپس شما همانگونه که دوست داشتید فرصتی خواهید داشت تا در خلوت خودتان به آرامش برسید.

متولدین تیر ماه

بازگشت ماه به نشانه‌تان در حالی که با احساسات‌تان مرتبط است، همراه با مشکل خواهد بود. اما شور و هیجان شدید شما باعث خاموش شدن دیگران می‌شود، چراکه آنها از اظهارات رک و بی‌پرده شما می‌ترسند. حتی اگر احساسات‌تان خیلی شدید هستند، فقط به خاطر اینکه آسان‌ترین راه را انتخاب کرده باشید، آنها را پنهان نکنید. عاقلانه است که وقتی برای خواسته‌هایتان از دیگران درخواستی می‌کنید، ملایم تر رفتار کنید.

متولدین مرداد ماه

ممکن است شما احساس کنید که دریافت و ادراک خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌کند. معمولی‌ترین وظایف روزمره شما امروز بسیار مشکل به نظر می‌رسند. شما امروز تمرکزی را که برای انجام دادن وظایف خسته کننده لازم است را ندارید. به جای اینکه خودتان را مجبور کنید کاری را که هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت کردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید که آزادانه سیر و سفر کنند.

متولدین شهریور ماه

هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

متولدین مهر ماه

اگر امروز خیلی درگیر مسائل احساسی شده‌اید و این موضوع باعث شده ناامیدی‌تان بیشتر بشود، زیاد کج خلقی نکنید. برای اینکه بتوانید دیدگاه‌های لازم را به دست آورید لازم است که در هاله‌ای از بدبینی فرو بروید. اما زیاد هم نباید در این حالت باقی بمانید. وقتی که یک شاخه گل رز در نزدیکی شماست چرا باید ذهنتان را متوجه خارهای آن کرده و بهش فکر کنید؟ ابتدا باید یاد بگیرید که به چه چیزهایی نیاز دارید و بعد حرکت کنید.

متولدین آبان ماه

شما تازگی‌ها تمرینات نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می‌باشید. امروز شما به جای کند و کاو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید شرایط جدید خود را ثابت نگه دارید و این کارتان آسایش و راحتی نزدیکان‌تان رانیز به همراه دارد. فقط حواستان را جمع و چشم‌هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.

متولدین آذر ماه

یک تغییر ناگهانی در احساسات قلبی‌تان امروز شما را قادرمی‌سازد چیزهای بیشتری را با وضوح بیشتر ببینید، اما نمی‌توانید به راحتی این دیدگاه جدید را قبول کنید. شما هنوز درگیر ررویاهای ایده آلیستی خود هستید که حتی تلنگری خیلی قوی نیز نمی‌تواند این تصویر زیبا را خراب کنید. قبول کردن واقعیت به این معنی نیست که مجبورید تمام رویاهایتان را فراموش کنید.

متولدین دی ماه

در محل کار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنکه به غیر از مسئولیتهای کاری، تعهدات شخصی نیز دارید که باید آنها را انجام داده تا به رضایت کافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی که برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت کاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی که می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همکارانتان را از مشکلات زندگی خود آگاه کنید.

متولدین بهمن ماه

زندگی شما اکنون یک تناقض آشکار است به خاطر اینکه آن چیزهایی که در واقعیت اطراف شما هستند حقیقت ندارند؛ با این حال زمانیکه شما راجع به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید می‌توانید کاملا درست و واضح برنامه ریزی کنید. مشکل این جاست که سخت است تمام جزییات این تصورات را به عمل تبدیل کنید. عنان کنترل را رها کنید و به سادگی با امواجی که بوجود می‌آیند گردش کنید چرا که این کار می‌تواند یک حرکت موثر برای امروز باشد.

متولدین اسفند ماه

شما هم اکنون کمی‌عصبانی هستید! برای اینکه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می‌کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه‌های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.