رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه انرژی شما اکنون در سطح بالایی قرار دارد و بسیار مهم است که در رابطه با این انرژی و زنده دلی تازه یافته خود مثبت بیندیشید. برنامه ریزی برای هفته‌های آینده بسیار مهم است چرا که مریخ تا ۲۲ آوریل در نشان شما خواهد ماند. و این زمانی است که برنامه تمرینی […]

متولدین فروردین ماه

انرژی شما اکنون در سطح بالایی قرار دارد و بسیار مهم است که در رابطه با این انرژی و زنده دلی تازه یافته خود مثبت بیندیشید. برنامه ریزی برای هفته‌های آینده بسیار مهم است چرا که مریخ تا ۲۲ آوریل در نشان شما خواهد ماند. و این زمانی است که برنامه تمرینی رقابتی شما میتواند به عمیقا کیفیت زندگی شما را افزایش دهد. برای بهبود سلامت خود صبر نکنید ؛ زمان آن همین اکنون است!

متولدین اردیبهشت ماه

شما به سوی تغییراتی شدید و هیجان انگیز پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است. از فراموش کردن آینده نترسید، چراکه شما را برای به آینده آماده می‌کند.

متولدین خرداد ماه

بزرگ فکر کردن در رابطه با کارتان است ممکن است باعث شود دیگران مراقب شما باشند، و شما نیاز دارید که برای لحظاتی برنامه هایتان را به عقب انداخته تا کمی راجع به آن تامل کنید. شما نباید در جنگی شرکت کنید که مطمئن هستید که در آن بازنده خواهید بود و اوضاع روحی خودتان هم بهم می ریزد. اما از رویاهایتان دست نکشید. وظیفه شما این است که راهی برای رسیدن به موفقیت پیدا کنید و از برنامه هایتان هم برای رسیدن به موفقیت دست نکشید. تعادل ممکن است این روزها برای شما امکان پذیر نباشد، اما ایستادگی و مقاومت می تواند شما را به آرزوهایتان برساند.

متولدین تیر ماه

بازگشت ماه به ثور به شما یادآوری می‌کند که باید راه تازه‌ای برای رسیدن به جنبه عملی زندگی پیدا کنید. یعنی راهی بیابید که بتوانید برنامه‌های خود را عملی کنید؛ فکر شما پر از ایده‌های ناب و عالی است. بعضی از آنها شدنی است و بعضی هم نه! اما شما توانایی این را دارید که ایده‌های زاید و غیرضروری را دور ریخته و توجه خود را روی آنهایی بگذارید که می‌دانید اثر درست می‌دهند و عملی می‌شوند. تنبلی نکنید، این فرصت بسیار مهمی‌است که نباید آن را از دست بدهید.

متولدین مرداد ماه

امروز شما نیاز به وقت خالی دارید و واقعاً به استراحت و زنگ تفریح احتیاج دارید. مهم نیست که چقدر سرتان شلوغ است، شما باید بدون اینکه اجازه بدهید کسی بفهمد چه کار می‌کنید کمی از کار کناره گیری کرده و وقت خود را در خانه و برای کارهای شخصی تان بگذرانید. به یاد داشته باشید، زمانی که شما برای خودتان می‌گذارید مهم نیست، بلکه کیفیت کارهایی که در یک محدوده زمانی کوتاه انجام می‌دهید اهمیت دارد.

متولدین شهریور ماه

امروز برای تان سخت است تاثیری که بر روی اطرافیان تان دارید را ببینید به هر حال بسیار مهم است که قبل از اینکه کاری انجام دهید که بعدا پشیمان شوید به عواقب آن خوب بیندیشید. حتی اگر نیات شما خوب باشد باز هم ممکن است رفتار عجیبی داشته باشید و آنهایی که از شما حمایت می‌کنند را آزار دهید. اما اگر این طور به نظر می‌رسد که شما خودتان را عقب نگاه داشته‌اید احتمالا شخصی به شما مشکوک می‌شود. بهترین راه حل این است که از قدرت خود آگاه باشید و زمانیکه لازم است از این توانایی خود بهترین بهره را ببرید.

متولدین مهر ماه

در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!

متولدین آبان ماه

تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

متولدین آذر ماه

ماه در دومین خانه تان یعنی خانه مسائل مالی برایتان استرس به همراه دارد، امروز اگر مجبور شوید مشکلات مالی تان را رفع کنید به اندازه قبل به خودتان اطمینان نخواهید داشت. اجازه ندهید این عدم اطمینان باعث ایجاد ترس در وجودتان شود. اگر توانستید فقط یک قدم بردارید، این اتفاق بدی نیست. دست برداشتن از مقاومت و پافشاری بدین معنی نیست که ناراحتی تان را انکار کنید، بلکه باید با ایجاد کردن نگرشهای مثبت در خود با آنها روبرو بشوید.

متولدین دی ماه

مواظب باش زمانی که در حال تفریح کردن هستی مسئولیتهایت را فراموش نکنی. فکر زیرکانه‌ای است که دلبستگیهای همیشگی‌ات را به عملکردی مثبت تبدیل کنی. هر تغییری را که در نظر داری انجام بده زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیتهای زمینی اشاره دارد.

متولدین بهمن ماه

امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید بهش جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه‌های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه‌هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده‌های را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!

متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته‌‌اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه‌تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید.