رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده های ناب است، و مایل هستید که بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به کسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می دانید که اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است که شما به برنامه های خود اعتماد ندارید که […]

متولدین فروردین ماه

احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده های ناب است، و مایل هستید که بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به کسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می دانید که اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است که شما به برنامه های خود اعتماد ندارید که برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیکه آماده نیستید، فکر نکنید که مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

متولدین اردیبهشت ماه

استقلال خود را به رسیمت بشناسید، شما به حدی رسیده اید که بتوانید خودتان به تنهایی استقلال، هوش و رفتار تان را حفظ کنید و آن را به دیگران اثبات کنید. شما شانس و اقبال های خوبی را به همراه دارید توصیه می کنیم در ابتدا تصمیمی صحیح را اتخاذ کنید و بعد عزم تان را جزم کنید و به راه بیفتید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

متولدین خرداد ماه

تعیین کردن اهداف خود و اینکه سریع برای رسیدن به آنها تلاش را شروع کردن، نیرویی است که امروز کائنات به شما می دهد. اما انتظار نداشته باشید که بتوانید به راحتی و بدون تلاش به آنها دست پیدا کنید. شما باید بسیار تلاش کنید و مطمئن باشید که پاداش آن بعد از محقق شدن کارتان به شما خواهد رسید. خوشبختانه، با ورود ماه به پنجمین خانه اهداف شما، این مژده را به شما می دهیم که به زودی به نیات خود دسترسی پیدا می کنید.

متولدین تیر ماه

شما باید بدانید که یک روز بیشتر از ۲۴ ساعت طول نمی کشد و بخشی از این ساعت هم صرف خوابیدن و غذا خوردن می شود. البته شما توانایی این را دارید که در مدت زمان کوتاه کارهای زیادی نجام بدهید اما زیاد هم نباید به خودتان اطمینان داشته باشید. قبل از اینکه فرصتهایتان را از دست بدهید باید از هر پیش آمدی به نفع خود استفاده کنید.

متولدین مرداد ماه

امروز وقتی رشته کلامتان در حین صحبت کردن پاره شود شما خیلی عصبانی می شوید. با فکر کردن به اینکه چه حرفی می خواستید بزنید وقتتان را تلف نکنید، برای اینکه هم اکنون همه شرایط بر علیه شماست. به جای اینکه بحث را به سمت موضوع خاطره انگیزی بکشانید، فقط بگذارید شور و هیجان شما گفتگو را هدایت کند. مطمئن باشید که اگر این کار را بکنید، راضی تر خواهید شد.

متولدین شهریور ماه

شما امروز می خواهید تغییراتی در کار خود بدهید، اما باید بدانید که شانس همیشه به کمکتان نمی آید. اولین کاری که باید بکنید این است که یکی از کارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراکه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینکه شما از روش های قبلی تان خسته شده اید، بخواهید این کار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً کار خوبی نکرده اید. پس روش های مناسب و درست را تغییر ندهید.

متولدین مهر ماه

باوجود اینکه شما درگیر حوادث چند روز پیش هستید، ولی تعاملات و همکاری هایتان با افراد دیگر جالب تر و جذاب تر خواهد شد. احساسات شما خاطراتی مربوط به دوران کودکی تان را زنده می کنند، اما تمیز دادن آنچه که در گذشته اتفاق افتاده و شرایطی که درحال حاضر موجود است امری مهم و حیاتی است. به خودتان این فرصت را بدهید که با شخصی که بهش اعتماد دارید از نظر احساسی ارتباط برقرار کنید.

متولدین آبان ماه

شما امروز به خودتان اطمینان کامل دارید، اما احساسات تان هنوز ممکن است بین شما و آنچه نیاز دارید اتفاق بیفتد فاصله بیندازد. اگر کاری کنید که ذهنتان منحرف شود، مشاهدات و نظریات دقیق و زیرکانه تان و توانایی هایتان تبدیل به تنبلی غیر معقول خواهد شد. البته لازم نیست که خیلی کار کنید؛ فقط راهی را بیابید که به مدد آن تغییرات کوچکی را در فعالیت های روزانه تان ایجاد کنید.

متولدین آذر ماه

امروز اصلاً وقت خوبی برای صحبت کردن در مورد برنامه هایتان با رئیس و یا همکارانتان نیست، چرا که امروز شما نمی توانید خوب مقصود خود را بیان کنید. اگر شا مدتی صبر کنید خودتان می فهمید که از چه کلماتی باید استفاده کنید. اما نباید حین صحبت کردن زیاد هیجان زده شوید وگرنه قدرت تأثیر گذاری خود را از دست می دهید. افکار خود را به دقت هدایت کنید و نگذارید حواستان پرت شود.

متولدین دی ماه

شما امروز سعی می کنید که شکست های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده های روحی مربوط به گذشته می تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. آیا می خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟

متولدین بهمن ماه

شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی کند.

متولدین اسفند ماه

ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس نارضایتی کنید. دقت کنید و ببینید وقتی که صحبت از احساسات تان به میان می آید آماده جنگ می شوید. ممکن است شما دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما در بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مایل می شوید تا احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.