رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید باید بدانید که برنامه ریزی کردن برای یک تعطیلات عالی مدتی زمان می برد. اما حتی اگر مسافرت رفتن تبدیل به مبارزه ای پوچ و بی فایده یا خیالی و واهی شد، از فکر و رویای مسافرت دست نکشید. تسلیم نشوید؛ همین که فهمیدید شما در […]

متولدین فروردین ماه

قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید باید بدانید که برنامه ریزی کردن برای یک تعطیلات عالی مدتی زمان می برد. اما حتی اگر مسافرت رفتن تبدیل به مبارزه ای پوچ و بی فایده یا خیالی و واهی شد، از فکر و رویای مسافرت دست نکشید. تسلیم نشوید؛ همین که فهمیدید شما در حال آزمایش شدن هستید، راحت تر می توانید از خود شجاعت به خرج داده و تغییرات لازم را ایجاد کنید، بنابراین شما می توانید به راه خود ادامه دهید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز حوصله ی منطق و مسائل جدی را ندارید، به خصوص اگر کسی بخواهد خارج از شوخی با شما صحبت کند. شاید بخواهید بی خیال وظایف بشوید حتی اگر بدانید که ناچار می شوید بهای سنگینی برای این رفتار نسنجیده ی خود بپردازید. اما اگر قبل از اینکه به دنبال خوش گذرانی باشید کمی فکر کنید حتما می فهمید که بعد از تمام کردن کارهایتان حتی می توانید بیشتر به این منظور برسید.

متولدین خرداد ماه

شاید امروز باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن در داخل خانه داشته باشید که ظاهرا ربطی به وظایف شغلی ندارد. باوجود این فایده ای ندارد با حوادث خارجی بجنگید. مقاومت و عدم انعطاف پذیری در شما ناراحتی های بیشتری برایتان به همراه می آورد. تنها چیزی که در این روند از دست می دهید غرور نابجا است.

متولدین تیر ماه

شما برنامه های بزرگی در سرتان می پرورانید. مثل اینکه به سرزمین رویاها سفر کرده اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی های شما می شود. اجازه ندهید که دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فکر می کند که می توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید اشتباه کرده اید برای اینکه به اندازه کافی زحمت نکشیده اید.

متولدین مرداد ماه

شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

متولدین شهریور ماه

شما امروز با کمک منطق تان می توانید دیدگاه خوبی حاصل کنید. اما این بدین معنی نیست که شما به رویاهایتان اجازه ایجاد کردن یه رابطه دوستانه ایده آل تر می دهید. هم اکنون بهترین استراتژی برای شما این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می کنید، تسلیم عشق نشوید.

متولدین مهر ماه

امروز می توانید با احترام به خود و دانستن ارزش خودتان یک پیشرفت در زندگی تان را تجربه کنید. ممکن است از شخصی از نزدیکان تان یاد بگیرید که دیگران چقدر برای کارهای شما ارزش قائل هستند. اما در عوض اینکه به خود مغرور شوید و اجازه دهید که تملق دیگران شما را در منجلاب نادانی غرق کند آماده کار بعدی شوید. بسیار خوب است که به جلو پیش بروید اما قبل از آن بنشینید و درباره کارهایی که قبلا انجام داده اید به خوبی بیندیشید.

متولدین آبان ماه

امروز اصلاً اهمیتی ندارد که شما چقدر کار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می دهید و بعد به تفریح کردن مشغول می شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی کردن نیست، شما در روزهای دیگر می توانید این کار را بکنید، ولی امروز اول باید وظایف کاری خود را تمام کنید. اگر امروز سخت کار کنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت که با خیال راحت تفریح کنید.

متولدین آذر ماه

امروز به خلق و خوی خودتان توجه داشته باشید، برای اینکه ممکن است شما حتی قبل از اینکه متوجه بشوید اتفاق بدی افتاده است عصبانیت شدیدی از خود نشان بدهید. احساسات شما به طور ناگهانی می توانند شما را غافلگیر کنند، به خصوص اگر شما برای دور شدن از آنها تلاش می کنید. شدید بودن این احساسات می تواند هر کسی را شگفت زده کند، حتی خود شما هم تحت تأثیر این احساسات شگفت زده می شوید. قبل از اینکه با زدودن یک گرفتاری غیر ضروری از ذهنتان خودتان را خلاص کنید، بیشتر به آن توجه کنید.

متولدین دی ماه

شما یک دوست و یا یک هواخواه دارید که می توانید بهش تکیه کنید، بنابراین لزومی ندارد که در تنهایی و انزوا به سر ببرید. هنوز تصور این موضوع که این شخص به خاطر شما الان اینجا حضور دارد سخت است. بنابراین شما به راحتی نمی توانید ریسک کنید. به جای اینکه در همین موقعیت جدید خود باقی بمانید، به سمت گرفتاری ها و شرایط سخت متمایل شوید تا ببینید یک رابطه دوستی قابل اطمینان چه فوایدی دارد.

متولدین بهمن ماه

امروز باوجود حضور ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه عشق و خلاقیت، شما می خواهید تفریح کرده و خوش بگذرانید. اما شاید قادر نباشید دید منفی ای که از شرایط قبلی تان هنوز درشما باقی مانده را کنار بگذارید. به جای اینکه به پشت سر خود نگاه کرده و برپایه تصمیمات گذشته خود که منجر به شکست شده بود تصمیم گیری کنید، روی پتانسیل هایی که جلوی روی شما قرار دارد تمرکز کنید. لزومی ندارد اشتباهات گذشته را دوباره تکرار کنید!!

متولدین اسفند ماه

هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شکست نمی ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلاً نیمه کاره انجام داده اید و کارهایی که برای آینده در برنامه تان دارید را سر و سامان بدهید.